Over dit soort dingen maak ik geen kutgeintjes. Ik hang al avonden achter de cam en ben zelfs even zelf gaan loeren afgelopen zondagquote:Op woensdag 4 april 2007 00:42 schreef Gallard het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een kutgeintje maakte. Voor de tweede keer vanavond: Sorry, my bad.
Ow well, you take no prisoners.... your badquote:Op woensdag 4 april 2007 00:42 schreef Gallard het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een kutgeintje maakte. Voor de tweede keer vanavond: Sorry, my bad.
Idd.. Denken ze nou echt dat niemand het heeft gezien ofzo..quote:Op woensdag 4 april 2007 00:43 schreef Queen_Bee het volgende:
moeilijk even zeggen of t beest kapot getrapt is of dat ze m aan t oplappen zijn
Ja maar even zekerheid zou leuk zijn hè. Hoe moeilijk is het om even Nederland op de hoogte te brengen. Ze weten zelf dat iedereen kijkt en een heel verhaal met begin midden en eind is ook niet nodig.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:44 schreef Quembel het volgende:
Ik ben toch echt bang het laatste
Dat weet niemand hier, helaas...quote:Op woensdag 4 april 2007 00:45 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik was even weg.
Leeft het?! Ik heb nog steeds geen beeld hier![]()
Ik was even te enthousiast, ik dacht het. Maar we weten nog niets. Het was meer dat ik het heel erg hoopte denk ik achteraf.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:45 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik was even weg.
Leeft het?! Ik heb nog steeds geen beeld hier![]()
Ik ben bang dat we moeten wachten op een officieel bericht op de site.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:46 schreef nebelung het volgende:
[..]
Ik was even te enthousiast, ik dacht het. Maar we weten nog niets. Het was meer dat ik het heel erg hoopte denk ik achteraf.
Ik moet bekennen dat ik toen ik de beelden van de geboorte zag meteen dacht dat het dood was.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:47 schreef Shellinssa het volgende:
Ik denk dat de kans dat hij/zij het overleefd heeft erg klein is.
quote:Op woensdag 4 april 2007 00:47 schreef Crichton het volgende:
Fuck it, Ik spring in de auto en ga er heen.
Grote kans dat er pers staat en dat er wat meer bekend is.
Waar zit je dan en wanneer horen we wat van jou? Is dat voor of na het officiële bericht?quote:Op woensdag 4 april 2007 00:47 schreef Crichton het volgende:
Neem je telefoon met internet meequote:Op woensdag 4 april 2007 00:47 schreef Crichton het volgende:
Ja daar heb je gelijk in, vrees ik.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:58 schreef Quembel het volgende:
Tja, ik geloof ook niet meer in een goede afloop. Anders waren de cams wel aan en was er op de homepagina van de dierentuin ongetwijfeld HOERA te lezen.
Ik ga mijn voeten warmen onder mijn dekbed.
Ik woon er op een kleine 10 minuten fietsen vandaan.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:47 schreef Crichton het volgende:
Pak je fiets en gaquote:Op woensdag 4 april 2007 01:03 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik woon er op een kleine 10 minuten fietsen vandaan.
Tis dat ik morgen om 7 uur eruit moet rollen, anders stond ik er nu ook. Gok ik.
Ga fietsen of ga slapen...quote:Op woensdag 4 april 2007 01:03 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik woon er op een kleine 10 minuten fietsen vandaan.
Tis dat ik morgen om 7 uur eruit moet rollen, anders stond ik er nu ook. Gok ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |