Heel veel denk ik, de server was aardig over de huppelquote:Op woensdag 4 april 2007 00:27 schreef WebForce het volgende:
Webcams lijken nu echt uit te staan. Jammer hadden we misschien nog iets kunnen zien, maar dit betekend wel dat het klaf het niet heeft overleefd! Ben benieuwd naar de berichtgeving en ook hoeveelk mensen dit gezien hebben!
Jeetje beetje geduld en medeleven enzoquote:Op woensdag 4 april 2007 00:27 schreef Gallard het volgende:
Beide cams uit. En kan nou niemand daar die pagina met die blije tekst eens aanpassen?? Er zitten hier mensen mee te leven!!!
quote:Op woensdag 4 april 2007 00:30 schreef Gallard het volgende:
Cams weer aan!
Nee dat denk ik ook niet, wat zullen die oppassers ook vreselijk geschrokken zijnquote:Op woensdag 4 april 2007 00:31 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jeetje beetje geduld en medeleven enzo![]()
Ze hebben daar behoorlijk stress lijkt me.. denk je dat die olifanten meteen rustig zijn ofzo!
wat?quote:Op woensdag 4 april 2007 00:32 schreef nebelung het volgende:
Jaaaa, het leeft!!!!!!!!!!! Het drinkt bij de moeder
quote:Op woensdag 4 april 2007 00:32 schreef nebelung het volgende:
Waar, waar?quote:Op woensdag 4 april 2007 00:32 schreef nebelung het volgende:
Nou er zal toch wel íemand zijn die die website bijhoudt, ik neem niet aan dat het voltallige personeel van Dierenpark Amersfoort nu met een nervous breakdown in een hoekje zit te schokken.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:31 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jeetje beetje geduld en medeleven enzo![]()
Ze hebben daar behoorlijk stress lijkt me.. denk je dat die olifanten meteen rustig zijn ofzo!
Cams zijn allemaal uitquote:Op woensdag 4 april 2007 00:32 schreef nebelung het volgende:
Of niet? Of toch?
quote:Op woensdag 4 april 2007 00:33 schreef nebelung het volgende:
Dacht ik toch, oh god als ik het nou maar niet mis heb
Sick fuckquote:Op woensdag 4 april 2007 00:32 schreef nebelung het volgende:
Of niet? Of toch?
Prtscsysrq!!!quote:Op woensdag 4 april 2007 00:33 schreef nebelung het volgende:
Dacht ik toch, oh god als ik het nou maar niet mis heb
In dit soort situaties ( dat is wel eens voorgekomen uiteraard met andere dieren) ja dan leven ze erg mee.. en het laatste is dan wel een website bijhouden.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:33 schreef Gallard het volgende:
[..]
Nou er zal toch wel íemand zijn die die website bijhoudt, ik neem niet aan dat het voltallige personeel van Dierenpark Amersfoort nu met een nervous breakdown in een hoekje zit te schokken.
Vind ik onzin. Als je een website speciaal inricht voor het publiek om live de bevalling mee te maken moet je ook rekening houden met slechte scenario's en iemand achter de hand hebben om de berichtgeving aan te passen.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:34 schreef MissHobje het volgende:
[..]
In dit soort situaties ( dat is wel eens voorgekomen uiteraard met andere dieren) ja dan leven ze erg mee.. en het laatste is dan wel een website bijhouden.
Precies, als ze de cams uit kunnen zetten, kunnen ze ook wel een berichtje achter laten, zou je denken...quote:Op woensdag 4 april 2007 00:33 schreef Gallard het volgende:
[..]
Nou er zal toch wel íemand zijn die die website bijhoudt, ik neem niet aan dat het voltallige personeel van Dierenpark Amersfoort nu met een nervous breakdown in een hoekje zit te schokken.
Klopt!quote:Op woensdag 4 april 2007 00:36 schreef Gallard het volgende:
[..]
Vind ik onzin. Als je een website speciaal inricht voor het publiek om live de bevalling mee te maken moet je ook rekening houden met slechte scenario's en iemand achter de hand hebben om de berichtgeving aan te passen.
Paniekerig de webcams uitzetten en gewoon de blije tekst laten staan vind ik gewoon dom en amateuristisch.
Ik begrijp volledig dat ze het zo doen. Er zijn misschien ook kinderen, waarvan de ouders liever niet willen dat ze het allemaal zo kunnen zienquote:Op woensdag 4 april 2007 00:36 schreef Gallard het volgende:
[..]
Vind ik onzin. Als je een website speciaal inricht voor het publiek om live de bevalling mee te maken moet je ook rekening houden met slechte scenario's en iemand achter de hand hebben om de berichtgeving aan te passen.
Paniekerig de webcams uitzetten en gewoon de blije tekst laten staan vind ik gewoon dom en amateuristisch.
Ik ook dusquote:Op woensdag 4 april 2007 00:37 schreef Gallard het volgende:
En ik zou vroeg naar bed vanavond....
Hier lijkt op de onderste foto toch echt het kleintje te staan.... Althans zo lijkt het wel. Misschien is het ook wel futiele hoop. Maar ik zie zelf hier een staand olifantje onder the poten van de moeder?quote:Op woensdag 4 april 2007 00:05 schreef WebForce het volgende:
[..]
En dat is geen oude screencap, Jong is weggehaald door de verzorger volgens mij (was ik bezig met creenie maken dus niet gezien).
Volgens mij zijn het schaduwen...quote:Op woensdag 4 april 2007 00:37 schreef Crichton het volgende:
[..]
Hier lijkt op de onderste foto toch echt het kleintje te staan.... Althans zo lijkt het wel. Misschien is het ook wel futiele hoop. Maar ik zie zelf hier een staand olifantje onder the poten van de moeder?
Ik kan er niets van maken hoorquote:Op woensdag 4 april 2007 00:37 schreef Crichton het volgende:
[..]
Hier lijkt op de onderste foto toch echt het kleintje te staan.... Althans zo lijkt het wel. Misschien is het ook wel futiele hoop. Maar ik zie zelf hier een staand olifantje onder the poten van de moeder?
Nee.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:37 schreef Crichton het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een kutgeintje maakte. Voor de tweede keer vanavond: Sorry, my bad.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:40 schreef nebelung het volgende:
Dat dacht ik dus ook te zien.
quote:Op woensdag 4 april 2007 00:41 schreef mrbomb het volgende:
Nou, ik ben ervandoor. Hoor het morgen wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |