klopt en dat was niet het verspringen van het beeld!quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:55 schreef Leven het volgende:
[..]
ik heb em 1 keer, maar wel heel duidelijk, zijn pootjes zien bewegen.
Ik heb hem een aantal keren zijn pootjes zien bewegen, ook als hij net stil lag na een schop.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:56 schreef WebForce het volgende:
[..]
klopt en dat was niet het verspringen van het beeld!
had de verzorger ertussen moeten gaan staan ofzo dan?quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:56 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Van wat ik er van begrepen heb, gebeuren dit soort aanvallen wel vaker. Daarom verbaast het me ook dat er geen maatregelen zijn getroffen om dit te voorkomen...
Hier niet.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:57 schreef WebForce het volgende:
Er is weer beeld! Of niet?
Ja, dat. En dat je niet echt ziet wat je ziet. Dat het echt gezichtsbedrog is.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:55 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja inderdaad, en je zit gewoon vol ongeloof te kijken.
Steeds hoop je nog dat het ophoud en dat het opstaat.
Ze binden de poten van de moeder dan vast, zodat die niet (ver) van haar plaats kan. En het kalf wordt direct weggesleept zodat het op veilige afstand van de moeder bij kan komen van de bevalling.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:58 schreef donnahvh het volgende:
[..]
had de verzorger ertussen moeten gaan staan ofzo dan?
Moeder vast binden zoals t vaker doen om dit te voorkomenquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:58 schreef donnahvh het volgende:
[..]
Ik kan ze niet openen hoor..quote:Op woensdag 4 april 2007 00:00 schreef WebForce het volgende:
Op die speciale site hebben ze de streams eraf gehaald, maar ze zijn nog wel te openen! Ik heb net beeld gehad!
Ja die heb ik ook net gekeken.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:00 schreef Shellinssa het volgende:
Ik heb ook nog geen beeld..
Ik zit nu ff beelden te bekijken van geboorte in het wild van een olifant. Dat gaat er niet zo heftig aan toe! krijgt heel zachtjes wat schopjes, en heel wat slurfen over zijn koppie heen..
Houd eens opquote:Op woensdag 4 april 2007 00:00 schreef WebForce het volgende:
Op die speciale site hebben ze de streams eraf gehaald, maar ze zijn nog wel te openen! Ik heb net beeld gehad!
verdoving?quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:58 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ja maarja als dit niet is wat je normaal van een bevalling verwacht kan ik me voorstellen dat ze dat liever niet uit voorzorg doenquote:Op woensdag 4 april 2007 00:00 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Ze binden de poten van de moeder dan vast, zodat die niet (ver) van haar plaats kan. En het kalf wordt direct weggesleept zodat het op veilige afstand van de moeder bij kan komen van de bevalling.
Hmm, hier niet. Zag je echt de stal met moeder en oma?quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:59 schreef WebForce het volgende:
Via deze link en dan 'Klik hier' had ik beeld met een stil liggend olifantje!
idd...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |