dat er met het kalfje iets aan de hand was, waardoor deze reactie getriggerd werd is natuurlijk ook nog een heel reeele mogelijkheid jaquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:46 schreef Re het volgende:
[..]
nee niet normaal, maar als er enige indicatie is geweest dat de baby niet normaal reageerde kan er paniek zijn opgetreden...
Je ziet dit soort reacties wel bij moeders van dode babies...
Tegen een muur aan slaan lijkt me iets teveel van t goede hoorquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:47 schreef nebelung het volgende:
[..]
Ik dacht dat olifanten wel het kalf stimuleren na de geboorte. Maar hoe dat er aan toe hoort te gaan weet ik niet. Dit was wel erg ruw.
Nee, hij heeft zelf zijn pootjes nog bewogen. maar kreeg geen kans om op te staan..quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik dacht dat het doodgeboren was
Zie de cap van Bluezz
ja dat was ook mijn eerste reactie hier, maar toen zei iemand dat tie bewoog, maar of dat waar is?... zag er in ieder geval erg levenloos uitquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zie de cap van Bluezz
ja ik ook, was helemaal blij, want hij lag er toen al even stil bij en toen schopte ze em zo aan de kant.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:47 schreef Lotjeb het volgende:
Maar ik heb 'm zien bewegen volgens mij!
ach.. als het reageert, weet je dat pijnprikkels doorkomenquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:48 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Tegen een muur aan slaan lijkt me iets teveel van t goede hoor
Nee, zeker niet! 'T kalf was echt aan het bewegen!quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zie de cap van Bluezz
Dat denk ik ook niet inderdaad.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:45 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ze hebben de beelden op 'zwart' gezet, zo normaal was de reactie dus niet, neem ik aan...
hmja, geloof dat ze eigenlijk al gelijk begonnen met slepen enzo...quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:49 schreef Shellinssa het volgende:
[..]
Nee, hij heeft zelf zijn pootjes nog bewogen. maar kreeg geen kans om op te staan..![]()
Die grote olifant ging er vol op staan, dat kan zo'n beestje toch niet overleven zou je denken.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
ach.. als het reageert, weet je dat pijnprikkels doorkomen
maar idd.. .klinkt wel heftig.. maar wat voor ons heftig is, kan voor een olifant nog steeds binnen de normale marges vallen...
Als je streams zit te kijken kan ieder verspringend beeldje iet of wat vertekenen, nou ja, berichten van de dierentuin maar afwachtenquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:49 schreef Re het volgende:
[..]
ja dat was ook mijn eerste reactie hier, maar toen zei iemand dat tie bewoog, maar of dat waar is?... zag er in ieder geval erg levenloos uit
Ik denk dat zelfs een olifantje niet goed tegen 2 olifanten kan die op hem gaan staanquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
maar idd.. .klinkt wel heftig.. maar wat voor ons heftig is, kan voor een olifant nog steeds binnen de normale marges vallen...
nou ik kan me niet voorstellen dat dit binnen de normale marges valt. Het ging er echt heel hard aan toe.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
Nee, echt niet hoor, ik heb het meerdere keren zien bewegen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zie de cap van Bluezz
quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:51 schreef MissBliss het volgende:
Ik vind die TT wel een beetje erg vrolijk zo.
ja maar zo kan je wel vanalles denken ze had normale draagtijd toch?quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:52 schreef Re het volgende:
misschien waren het de laatste stuiptrekkingen, kan me voorstellen dat als de longen niet goed ontwikkeld zijn dat beestje gestikt is...
Had je niet liever dat je cams t toch niet deden?quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:51 schreef senesta het volgende:
[..]
Die grote olifant ging er vol op staan, dat kan zo'n beestje toch niet overleven zou je denken.
Het was echt een rotgezicht.
ik heb em 1 keer, maar wel heel duidelijk, zijn pootjes zien bewegen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:52 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee, echt niet hoor, ik heb het meerdere keren zien bewegen.
Het probeerde ook echt wel op te staan maar werd echt gewoon rondgeschopt.
Ja inderdaad, en je zit gewoon vol ongeloof te kijken.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:54 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Had je niet liever dat je cams t toch niet deden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |