abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48059399
Belgie, daar kan tenminste nog alles

En BonJovi jij bent wel een sneu ventje volgens mij, want je bent er nog komen wonen ook dus wat lul je toch ... en dan nog in de zeik gezet door de eerste de beste n00bhuisbaas
pi_48059542
quote:
Op donderdag 5 april 2007 22:07 schreef battlesickloner het volgende:
Belgie, daar kan tenminste nog alles

En BonJovi jij bent wel een sneu ventje volgens mij, want je bent er nog komen wonen ook dus wat lul je toch ... en dan nog in de zeik gezet door de eerste de beste n00bhuisbaas
Was huis van me ouders, en ik ging alleen helpen verven. Ze woonden er nog niet want ze waren nog bezig met opknappen
AFC AJAX
  vrijdag 6 april 2007 @ 00:00:19 #283
154814 Niless
Rotterdam
pi_48064078
Ik haat belgen.

Jullie kennen gewoon niks en dan dat taalgebruik.
Sukkels die sloop ik met knuppels.
pi_48064394
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 00:00 schreef Niless het volgende:
Ik haat belgen.

Ja andere culturen en uitspraak, stel je voor zeg! .
Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
  vrijdag 6 april 2007 @ 00:15:06 #285
154814 Niless
Rotterdam
pi_48064572
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 00:09 schreef r8ality het volgende:

[..]

Ja andere culturen en uitspraak, stel je voor zeg! .
Sukkels die sloop ik met knuppels.
  vrijdag 6 april 2007 @ 00:15:45 #286
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_48064594
quote:
Op donderdag 5 april 2007 13:14 schreef BonJovi het volgende:

[..]

Wat ik ervaren heb was een feit
Een feit geldt voor een grote groep mensen en laat jouw ervaring dat misschien nou net niet zijn.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  vrijdag 6 april 2007 @ 00:16:51 #287
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_48064623
Kankerstrak !!! en al die nederlanders trappen in dit topic.

Ow wacht ... huillies
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_48065284
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 00:15 schreef Falco het volgende:

[..]

Een feit geldt voor een grote groep mensen en laat jouw ervaring dat misschien nou net niet zijn.
Wat er was gebeurd zou voor een grotendeel voor veel mensen gelden...
AFC AJAX
pi_48065756
Ik mag die Belgen wel. Zeker omdat ze zo spugen op Nederlanders
Belgisch accent bij meisjes
Als ik brak als een stuk metaal was het gelijk over. Nu lijd ik al 20 jaar.
pi_48065784
is dit nog steeds aan de gang?
pi_48065996
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 00:59 schreef Lipton-Anubis het volgende:

Belgisch accent bij meisjes
.
Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
pi_48066109
Ik mag belgen wel, en nederlanders, en duitsers.

fransen minder, omdat ze veelal weigeren engels te spreken, wat ik vind getuigen van een onmetelijke arrogantie.

verder mag ik eigenlijk sowieso iedereen wel. Elk volkje heeft z'n sterke en zwakke punten.
pi_48066685
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 01:10 schreef erikkll het volgende:

fransen minder, omdat ze veelal weigeren engels te spreken, wat ik vind getuigen van een onmetelijke arrogantie.
Nou.. Ik dacht dat alleen Noordelijke Fransen zo waren. Zuidelijke Fransen hebben dan weer een hekel aan de arrogantie van de Noordelijke Fransen omdat ze geen engels willen praten.
(of was het mischien andersom?)

Effe navragen bij Remie (een van mijn vrienden die die ik amper spreek)
Als ik brak als een stuk metaal was het gelijk over. Nu lijd ik al 20 jaar.
  vrijdag 6 april 2007 @ 02:18:56 #294
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_48067602
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 01:31 schreef Lipton-Anubis het volgende:

[..]

Remie (een van mijn vrienden die die ik amper spreek)
Boeiende informatie.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_48070257
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 00:00 schreef Niless het volgende:
Ik haat belgen.

Toch grappig dat jullie ons steeds antagoniseren, terwijl algemeen geweten is dat Vlamingen gewoon de Nederlandse Taal beter beheersen.

Om het maar even te hebben over taalgebruik;

zeven <> zeuven
tram <> trem
flat <> flet
flirten <> fleurten

, bij deze, rechtgezet
  vrijdag 6 april 2007 @ 09:58:04 #296
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_48070309
Taal is niet met een hoofdletter .

Ach, het is leuk om ff te flamen in dit soort topics, maar verder boeit heel belgie me eigenlijk vrij weinig gewoon. Het land bestaat, meer ook niet .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_48070382
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 09:58 schreef HeatWave het volgende:
Taal is niet met een hoofdletter .

Ach, het is leuk om ff te flamen in dit soort topics, maar verder boeit heel belgie me eigenlijk vrij weinig gewoon. Het land bestaat, meer ook niet .
Discussieerbaar.
pi_48072027
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 09:55 schreef Chiwakka het volgende:

[..]

Toch grappig dat jullie ons steeds antagoniseren, terwijl algemeen geweten is dat Vlamingen gewoon de Nederlandse Taal beter beheersen.
Jullie schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid en grammaticakennis is wellicht beter, maar wat de meesten hier bedoelen met taalgebruik is toch vooral de manier waarop jullie dingen uitspreken. Zo spreken jullie vaak alleen de eerste en de laatste letter van een woord uit met wat gemurmel er tussendoor. Zo zonde dat jullie ijver in het beheersen van de schriftelijke taalvaardigheid heeft geleid tot een algeheel spraakgebrek in heel vlaanderen.

Wel mooi trouwens, gister AZ - Bremen op Sporza, alle belgische clubs schenen al te zijn uitgeschakeld
Even a broken clock is right twice a day.
pi_48072388
Ik heb geen hekel aan Belgen, maar ik ben er ook niet echt positief over. Wat mijn negatieve beeld van Belgie het meeste beinvloed, is de grouwe sfeer die daar hangt. De infrastructuur is brakker dan brak, de dropen zijn ontzettend saai en moderne bouw is ver te zoeken. Ik ben altijd maar blij als ik weer in het moderne Nederland ben

Ik weet dat dit weinig met de belg zelf te maken heeft, maar ik denk er wel meteen aan als ik aan een belg denk.
pi_48072801
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 10:52 schreef danos het volgende:

[..]

Jullie schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid en grammaticakennis is wellicht beter, maar wat de meesten hier bedoelen met taalgebruik is toch vooral de manier waarop jullie dingen uitspreken. Zo spreken jullie vaak alleen de eerste en de laatste letter van een woord uit met wat gemurmel er tussendoor. Zo zonde dat jullie ijver in het beheersen van de schriftelijke taalvaardigheid heeft geleid tot een algeheel spraakgebrek in heel vlaanderen.

Wel mooi trouwens, gister AZ - Bremen op Sporza, alle belgische clubs schenen al te zijn uitgeschakeld
Belgen kunnen niet sjotten, dat weet iedereen .
In het gemummel daarentegen kan ik (mijzelf althans) niet echt vinden. Daar vind ik jullie hollanders wel wat erger in (kijk mijn vorige post, "zeven<>zeuven")
pi_48073012
fuck, ik maak een einde aan deze horror
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')