Was huis van me ouders, en ik ging alleen helpen verven. Ze woonden er nog niet want ze waren nog bezig met opknappenquote:Op donderdag 5 april 2007 22:07 schreef battlesickloner het volgende:
Belgie, daar kan tenminste nog alles
En BonJovi jij bent wel een sneu ventje volgens mij, want je bent er nog komen wonen ook dus wat lul je toch ...en dan nog in de zeik gezet door de eerste de beste n00bhuisbaas
![]()
![]()
![]()
Ja andere culturen en uitspraak, stel je voor zeg!quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:00 schreef Niless het volgende:
Ik haat belgen.
Jullie kennen gewoon niks en dan dat taalgebruik.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:09 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja andere culturen en uitspraak, stel je voor zeg!.
Een feit geldt voor een grote groep mensen en laat jouw ervaring dat misschien nou net niet zijn.quote:
Wat er was gebeurd zou voor een grotendeel voor veel mensen gelden...quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:15 schreef Falco het volgende:
[..]
Een feit geldt voor een grote groep mensen en laat jouw ervaring dat misschien nou net niet zijn.
quote:
Nou.. Ik dacht dat alleen Noordelijke Fransen zo waren. Zuidelijke Fransen hebben dan weer een hekel aan de arrogantie van de Noordelijke Fransen omdat ze geen engels willen praten.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:10 schreef erikkll het volgende:
fransen minder, omdat ze veelal weigeren engels te spreken, wat ik vind getuigen van een onmetelijke arrogantie.
Boeiende informatie.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:31 schreef Lipton-Anubis het volgende:
[..]
Remie (een van mijn vrienden die die ik amper spreek)
Toch grappig dat jullie ons steeds antagoniseren, terwijl algemeen geweten is dat Vlamingen gewoon de Nederlandse Taal beter beheersen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:00 schreef Niless het volgende:
Ik haat belgen.
Jullie kennen gewoon niks en dan dat taalgebruik.![]()
![]()
Discussieerbaar.quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:58 schreef HeatWave het volgende:
Taal is niet met een hoofdletter.
Ach, het is leuk om ff te flamen in dit soort topics, maar verder boeit heel belgie me eigenlijk vrij weinig gewoon. Het land bestaat, meer ook niet.
Jullie schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid en grammaticakennis is wellicht beter, maar wat de meesten hier bedoelen met taalgebruik is toch vooral de manier waarop jullie dingen uitspreken. Zo spreken jullie vaak alleen de eerste en de laatste letter van een woord uit met wat gemurmel er tussendoor. Zo zonde dat jullie ijver in het beheersen van de schriftelijke taalvaardigheid heeft geleid tot een algeheel spraakgebrek in heel vlaanderen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:55 schreef Chiwakka het volgende:
[..]
Toch grappig dat jullie ons steeds antagoniseren, terwijl algemeen geweten is dat Vlamingen gewoon de Nederlandse Taal beter beheersen.
Belgen kunnen niet sjotten, dat weet iedereenquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:52 schreef danos het volgende:
[..]
Jullie schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid en grammaticakennis is wellicht beter, maar wat de meesten hier bedoelen met taalgebruik is toch vooral de manier waarop jullie dingen uitspreken. Zo spreken jullie vaak alleen de eerste en de laatste letter van een woord uit met wat gemurmel er tussendoor. Zo zonde dat jullie ijver in het beheersen van de schriftelijke taalvaardigheid heeft geleid tot een algeheel spraakgebrek in heel vlaanderen.
Wel mooi trouwens, gister AZ - Bremen op Sporza, alle belgische clubs schenen al te zijn uitgeschakeld![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |