Dat rechter bord is natuurlijk voor fietsers en bromfietsersquote:Op donderdag 5 april 2007 01:21 schreef Boschkabouter het volgende:
[afbeelding]
Is er eigenlijk een Belg die me kan uitleggen waar dit voor dient?
Nouja, ik zie het in Maasmechelen een aantal keer op weg zonder fietspad ertussen. Met tussen de twee borden vaak nog een flitskast.quote:Op donderdag 5 april 2007 01:31 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dat rechter bord is natuurlijk voor fietsers en bromfietsers![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 01:33 schreef Boschkabouter het volgende:
[..]
Nouja, ik zie het in Maasmechelen een aantal keer op weg zonder fietspad ertussen. Met tussen de twee borden vaak nog een flitskast.
Mocht je er wel eens komen: De grote (2x2 baans weg) van de E314? naar de Euroscoop/Outlet center/kartbaan.
dat daar de "zone 50" stopt (zie ook "zone 30"), en op het volgende stuk nog efkes 50 rijden tot waarschijnlijk een paar honderd meter, tot er terug een plakaat staat waarop staat dat ge is goed moogt doorpappen.quote:Op donderdag 5 april 2007 01:21 schreef Boschkabouter het volgende:
[afbeelding]
Is er eigenlijk een Belg die me kan uitleggen waar dit voor dient?
Gewoon de vaste en eeuwenoude gebekvecht tussen Hollanders en Belgen over welk deel van de wereld nu het beste is.quote:Op donderdag 5 april 2007 02:28 schreef Vincenski het volgende:
Kan iemand me ff een samenvatting geven van dit topic, want ik snap er echt geen donder meer van
Ohja vrouwen met limburgs accenten brabants accent
![]()
Ik, als Nederlander, vind het gewoon heel onlogisch en een verspilling van verkeersborden. We zijn hier wat zuiniger met borden, wat mijns inzien ook een stuk duidelijker is.,quote:Op donderdag 5 april 2007 02:39 schreef Chiwakka het volgende:
[..]
dat daar de "zone 50" stopt (zie ook "zone 30"), en op het volgende stuk nog efkes 50 rijden tot waarschijnlijk een paar honderd meter, tot er terug een plakaat staat waarop staat dat ge is goed moogt doorpappen.
Raar he, dat al je voorspellingen aan de hand van 1 usericon uit kunnen komenquote:Op donderdag 5 april 2007 04:55 schreef Duder het volgende:
Toen ik de username BonJovi (plus Amerikaanse vlag!!!) zag wist ik dat dit een kostelijk topic zou worden.
Belgie is gewoon relaxt enkel omdat daar Urbanus en alle andere striphelden vandaan komen.
En ze hebben toffe dorpsnamen als Tollembeek, Mol en Munkzwalm
Wat heeft me user icoon hier mee te maken?quote:Op donderdag 5 april 2007 04:55 schreef Duder het volgende:
Toen ik de username BonJovi (plus Amerikaanse vlag!!!) zag wist ik dat dit een kostelijk topic zou worden.
Belgie is gewoon relaxt enkel omdat daar Urbanus en alle andere striphelden vandaan komen.
En ze hebben toffe dorpsnamen als Tollembeek, Mol en Munkzwalm
quote:Op donderdag 5 april 2007 12:17 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Wat heeft me user icoon hier mee te maken?
quote:Op woensdag 4 april 2007 14:33 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ik ben niet zo lang op FOK en had vaak ruzie met mods waardoor ik gebannen was
en wat is er mis met een Amerikaanse vlag![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 12:17 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Wat heeft me user icoon hier mee te maken?
Dat dusquote:Op donderdag 5 april 2007 12:32 schreef Falco het volgende:
[..]
![]()
![]()
Omdat je je precies gedraagt als het stereotype Amerikaan. Dom, vooral ontzettend ignorant. Zelf zeiken over België en Nederland de hemel in prijzen, terwijl je een Amerikaanse usericoon d'r op na houdt. Je uitspraken over wielrennen zijn lachwekkend dom te noemen, net als je reacties in dat Amerikaanse vlag-usericoon. Hiermee wil ik niet zeggen dat alle Amerikanen dom zijn, integendeel! Misschien heb je nog meer weg van het stereotype domme Belg bij nader inzien
.
Ik heb een slechte ervaring met Belgen, dus ik weet waar ik over praat. Het zijn gewoon feitenquote:Op donderdag 5 april 2007 12:32 schreef Falco het volgende:
[..]![]()
![]()
Omdat je je precies gedraagt als het stereotype Amerikaan. Dom, vooral ontzettend ignorant. Zelf zeiken over België en Nederland de hemel in prijzen, terwijl je een Amerikaanse usericoon d'r op na houdt. Je uitspraken over wielrennen zijn lachwekkend dom te noemen, net als je reacties in dat Amerikaanse vlag-usericoon. Hiermee wil ik niet zeggen dat alle Amerikanen dom zijn, integendeel! Misschien heb je nog meer weg van het stereotype domme Belg bij nader inzien
.
Gelukkig heb ik geen familie die Belg isquote:Op donderdag 5 april 2007 12:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ah dus toch die Belgische oom met de riem?
quote:Op donderdag 5 april 2007 12:48 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ik heb een slechte ervaring met Belgen, dus ik weet waar ik over praat. Het zijn gewoon feiten
Het komt er gewoon op neer dat 85% vd reacties hier offtopic zijn ; ofwel gaan de Hollanders zeiken op de vuile kutbelgen die hier hun veilige haventje willen binnenvaren; ofwel gaat het omtrent de Nederlandse Noord-Zuid verhouding...quote:Op donderdag 5 april 2007 02:28 schreef Vincenski het volgende:
Kan iemand me ff een samenvatting geven van dit topic, want ik snap er echt geen donder meer van
Ohja vrouwen met limburgs accenten brabants accent
![]()
Ze beweren het omdat Belgen bijna nooit hun bek opentrekken, maar achterbaks zijnquote:Op donderdag 5 april 2007 20:03 schreef misteriks het volgende:
[..]
Het komt er gewoon op neer dat 85% vd reacties hier offtopic zijn ; ofwel gaan de Hollanders zeiken op de vuile kutbelgen die hier hun veilige haventje willen binnenvaren; ofwel gaat het omtrent de Nederlandse Noord-Zuid verhouding...
Wat hier nog haast geen kat doorheeft is dat deze kutbelg met een vette knipoog z'n noorderbuur uitnodigt om eens naar zichzelf te kijken (en niet enkel naar z'n navel)
Trouwens; waarom moeten de NLers , zoals hier eentje beweert zich met een dolk in de rug gestoken voelen ???! Mag oprechte kritiek niet meer misschien ???!! zijn jullie dan zooooo perfect?? i don't think so![]()
enfin; wegens het succes van dit topic dreigt er een vervolg op te komen; hopelijk gaat het er daar wat constructiever aan toe
![]()
ze?? sommigen zoals jij bedoel je ?quote:Op donderdag 5 april 2007 20:34 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ze beweren het omdat Belgen bijna nooit hun bek opentrekken, maar achterbaks zijn
Nou de meeste zijn wel achterbaks, en waarom vind je ons arrogant en luid dan?quote:Op donderdag 5 april 2007 20:37 schreef misteriks het volgende:
[..]
ze?? sommigen zoals jij bedoel je ?
wel; dan trekt er eindelijk eens een belg z'n "bakkes" open , en dan is het nog niet goed ??!
typerend trouwens dat er dan met die belachelijke foto's "als tegenargument"gespeeld wordt... het bevestigt gewoon de bescheiden mening vd belg tgo de "hollander"
![]()
ja preciesquote:Op donderdag 5 april 2007 20:43 schreef r8ality het volgende:
BonJovi heeft wel ergens een punt. Belgen zullen eerder achter je rug om lopen ouwehoeren dan recht in je gezicht. En dat is gebaseerd op ervaring. Aan de andere kant, je kan natuurlijk ook gewoon over dingen praten , als stijf je kaken op elkaar houden.
Hoe bedoel je stijf en strak?En in belgie scheef?quote:Op donderdag 5 april 2007 21:12 schreef r8ality het volgende:
Verder ben ik het absoluut niet met BonJovi eens. In Nederland moet alles zo stijf en strak. In Belgie kan er nog wat tenminste.
Denk aan huizenbouw, wegen aanleggen, regels, enz.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:14 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Hoe bedoel je stijf en strak?En in belgie scheef?
Nee alle 2-naar-1-rijstrook-ombouwacties (herindeling noemen ze dat danquote:Op donderdag 5 april 2007 21:18 schreef BonJovi het volgende:
Nou heb je de wegen daar gezien? Beter stijf en strak dan niet goed toch
ja maar het resultaat mag dan wel wezenquote:Op donderdag 5 april 2007 21:36 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nee alle 2-naar-1-rijstrook-ombouwacties (herindeling noemen ze dat dan. ) met drempels en stoplichten word je vrolijk van
.
No way. Ach, Zweden is toch beter dan Nederland en België bij elkaarquote:Op donderdag 5 april 2007 21:45 schreef BonJovi het volgende:
[..]
ja maar het resultaat mag dan wel wezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |