abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 april 2007 @ 04:55:34 #251
46998 Duder
strolling along
pi_48030616
Toen ik de username BonJovi (plus Amerikaanse vlag!!!) zag wist ik dat dit een kostelijk topic zou worden.
Belgie is gewoon relaxt enkel omdat daar Urbanus en alle andere striphelden vandaan komen.
En ze hebben toffe dorpsnamen als Tollembeek, Mol en Munkzwalm
Ik heb meer respect voor feministen met grote borsten.....
pi_48030618
En Retie, kutlul!
pi_48031531
Stormlooptopic
pi_48034369
quote:
Op donderdag 5 april 2007 04:55 schreef Duder het volgende:
Toen ik de username BonJovi (plus Amerikaanse vlag!!!) zag wist ik dat dit een kostelijk topic zou worden.
Belgie is gewoon relaxt enkel omdat daar Urbanus en alle andere striphelden vandaan komen.
Raar he, dat al je voorspellingen aan de hand van 1 usericon uit kunnen komen
  donderdag 5 april 2007 @ 10:50:41 #255
175763 Germaniaa
Zip it up and zip it out
pi_48034860
Belg gaat is deaud
LOL
pi_48037669
quote:
Op donderdag 5 april 2007 04:55 schreef Duder het volgende:
Wat heeft me user icoon hier mee te maken?
AFC AJAX
  donderdag 5 april 2007 @ 12:32:28 #257
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_48038200
quote:
Op donderdag 5 april 2007 12:17 schreef BonJovi het volgende:

[..]

Omdat je je precies gedraagt als het stereotype Amerikaan. Dom, vooral ontzettend ignorant. Zelf zeiken over België en Nederland de hemel in prijzen, terwijl je een Amerikaanse usericoon d'r op na houdt. Je uitspraken over wielrennen zijn lachwekkend dom te noemen, net als je reacties in dat Amerikaanse vlag-usericoontopic . Hiermee wil ik niet zeggen dat alle Amerikanen dom zijn, integendeel! Misschien heb je nog meer weg van het stereotype domme Belg bij nader inzien .

[ Bericht 2% gewijzigd door Falco op 05-04-2007 13:08:13 ]
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  donderdag 5 april 2007 @ 12:42:17 #258
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_48038529
quote:
Op woensdag 4 april 2007 14:33 schreef BonJovi het volgende:

[..]

Ik ben niet zo lang op FOK en had vaak ruzie met mods waardoor ik gebannen was

en wat is er mis met een Amerikaanse vlag
quote:
Op donderdag 5 april 2007 12:17 schreef BonJovi het volgende:

[..]

quote:
Op donderdag 5 april 2007 12:32 schreef Falco het volgende:

[..]

Omdat je je precies gedraagt als het stereotype Amerikaan. Dom, vooral ontzettend ignorant. Zelf zeiken over België en Nederland de hemel in prijzen, terwijl je een Amerikaanse usericoon d'r op na houdt. Je uitspraken over wielrennen zijn lachwekkend dom te noemen, net als je reacties in dat Amerikaanse vlag-usericoon . Hiermee wil ik niet zeggen dat alle Amerikanen dom zijn, integendeel! Misschien heb je nog meer weg van het stereotype domme Belg bij nader inzien .
Dat dus
pi_48038766
quote:
Op donderdag 5 april 2007 12:32 schreef Falco het volgende:

[..]

Omdat je je precies gedraagt als het stereotype Amerikaan. Dom, vooral ontzettend ignorant. Zelf zeiken over België en Nederland de hemel in prijzen, terwijl je een Amerikaanse usericoon d'r op na houdt. Je uitspraken over wielrennen zijn lachwekkend dom te noemen, net als je reacties in dat Amerikaanse vlag-usericoon . Hiermee wil ik niet zeggen dat alle Amerikanen dom zijn, integendeel! Misschien heb je nog meer weg van het stereotype domme Belg bij nader inzien .
Ik heb een slechte ervaring met Belgen, dus ik weet waar ik over praat. Het zijn gewoon feiten
AFC AJAX
pi_48038832
Ah dus toch die Belgische oom met de riem?
pi_48038868
quote:
Op donderdag 5 april 2007 12:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ah dus toch die Belgische oom met de riem?
Gelukkig heb ik geen familie die Belg is
AFC AJAX
  donderdag 5 april 2007 @ 13:09:03 #262
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_48039446
quote:
Op donderdag 5 april 2007 12:48 schreef BonJovi het volgende:

[..]

Ik heb een slechte ervaring met Belgen, dus ik weet waar ik over praat. Het zijn gewoon feiten
!!!

Ervaringen =/= feiten...
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_48039592
nice
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_48039622
quote:
Op donderdag 5 april 2007 13:09 schreef Falco het volgende:

[..]

!!!

Ervaringen =/= feiten...
Wat ik ervaren heb was een feit
AFC AJAX
  donderdag 5 april 2007 @ 20:03:35 #265
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_48054302
quote:
Op donderdag 5 april 2007 02:28 schreef Vincenski het volgende:
Kan iemand me ff een samenvatting geven van dit topic, want ik snap er echt geen donder meer van

Ohja vrouwen met limburgs accent en brabants accent
Het komt er gewoon op neer dat 85% vd reacties hier offtopic zijn ; ofwel gaan de Hollanders zeiken op de vuile kutbelgen die hier hun veilige haventje willen binnenvaren; ofwel gaat het omtrent de Nederlandse Noord-Zuid verhouding...
Wat hier nog haast geen kat doorheeft is dat deze kutbelg met een vette knipoog z'n noorderbuur uitnodigt om eens naar zichzelf te kijken (en niet enkel naar z'n navel )
Trouwens; waarom moeten de NLers , zoals hier eentje beweert zich met een dolk in de rug gestoken voelen ???! Mag oprechte kritiek niet meer misschien ???!! zijn jullie dan zooooo perfect?? i don't think so
enfin; wegens het succes van dit topic dreigt er een vervolg op te komen ; hopelijk gaat het er daar wat constructiever aan toe
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_48055508
quote:
Op donderdag 5 april 2007 20:03 schreef misteriks het volgende:

[..]

Het komt er gewoon op neer dat 85% vd reacties hier offtopic zijn ; ofwel gaan de Hollanders zeiken op de vuile kutbelgen die hier hun veilige haventje willen binnenvaren; ofwel gaat het omtrent de Nederlandse Noord-Zuid verhouding...
Wat hier nog haast geen kat doorheeft is dat deze kutbelg met een vette knipoog z'n noorderbuur uitnodigt om eens naar zichzelf te kijken (en niet enkel naar z'n navel )
Trouwens; waarom moeten de NLers , zoals hier eentje beweert zich met een dolk in de rug gestoken voelen ???! Mag oprechte kritiek niet meer misschien ???!! zijn jullie dan zooooo perfect?? i don't think so
enfin; wegens het succes van dit topic dreigt er een vervolg op te komen ; hopelijk gaat het er daar wat constructiever aan toe
Ze beweren het omdat Belgen bijna nooit hun bek opentrekken, maar achterbaks zijn
AFC AJAX
  donderdag 5 april 2007 @ 20:37:38 #267
97643 misteriks
pi_48055641
quote:
Op donderdag 5 april 2007 20:34 schreef BonJovi het volgende:

[..]

Ze beweren het omdat Belgen bijna nooit hun bek opentrekken, maar achterbaks zijn
ze?? sommigen zoals jij bedoel je ?
wel; dan trekt er eindelijk eens een belg z'n "bakkes" open , en dan is het nog niet goed ??!
typerend trouwens dat er dan met die belachelijke foto's "als tegenargument" gespeeld wordt... het bevestigt gewoon de bescheiden mening vd belg tgo de "hollander"
pi_48055877
BonJovi heeft wel ergens een punt. Belgen zullen eerder achter je rug om lopen ouwehoeren dan recht in je gezicht. En dat is gebaseerd op ervaring. Aan de andere kant, je kan natuurlijk ook gewoon over dingen praten , als stijf je kaken op elkaar houden .
Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
pi_48056023
quote:
Op donderdag 5 april 2007 20:37 schreef misteriks het volgende:

[..]

ze?? sommigen zoals jij bedoel je ?
wel; dan trekt er eindelijk eens een belg z'n "bakkes" open , en dan is het nog niet goed ??!
typerend trouwens dat er dan met die belachelijke foto's "als tegenargument" gespeeld wordt... het bevestigt gewoon de bescheiden mening vd belg tgo de "hollander"
Nou de meeste zijn wel achterbaks, en waarom vind je ons arrogant en luid dan?
quote:
Op donderdag 5 april 2007 20:43 schreef r8ality het volgende:
BonJovi heeft wel ergens een punt. Belgen zullen eerder achter je rug om lopen ouwehoeren dan recht in je gezicht. En dat is gebaseerd op ervaring. Aan de andere kant, je kan natuurlijk ook gewoon over dingen praten , als stijf je kaken op elkaar houden .
ja precies
AFC AJAX
  donderdag 5 april 2007 @ 20:54:08 #270
97643 misteriks
pi_48056296
neeeeeeee! iemand geeft Bonjovi een "punt" ??!
daar gaat m'n topic
pi_48056381
Ik ben wel populair
AFC AJAX
pi_48057074
Verder ben ik het absoluut niet met BonJovi eens. In Nederland moet alles zo stijf en strak. In Belgie kan er nog wat tenminste.
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
pi_48057162
quote:
Op donderdag 5 april 2007 21:12 schreef r8ality het volgende:
Verder ben ik het absoluut niet met BonJovi eens. In Nederland moet alles zo stijf en strak. In Belgie kan er nog wat tenminste.
Hoe bedoel je stijf en strak?En in belgie scheef?
AFC AJAX
pi_48057267
quote:
Op donderdag 5 april 2007 21:14 schreef BonJovi het volgende:

[..]

Hoe bedoel je stijf en strak?En in belgie scheef?
Denk aan huizenbouw, wegen aanleggen, regels, enz.
pi_48057359
Nou heb je de wegen daar gezien? Beter stijf en strak dan niet goed toch
AFC AJAX
pi_48058118
quote:
Op donderdag 5 april 2007 21:18 schreef BonJovi het volgende:
Nou heb je de wegen daar gezien? Beter stijf en strak dan niet goed toch
Nee alle 2-naar-1-rijstrook-ombouwacties (herindeling noemen ze dat dan . ) met drempels en stoplichten word je vrolijk van .
pi_48058317
quote:
hollanders parasieten
Wat doe je op een Nederlandse site?
pi_48058490
quote:
Op donderdag 5 april 2007 21:36 schreef r8ality het volgende:

[..]

Nee alle 2-naar-1-rijstrook-ombouwacties (herindeling noemen ze dat dan . ) met drempels en stoplichten word je vrolijk van .
ja maar het resultaat mag dan wel wezen
AFC AJAX
pi_48058684
quote:
Op donderdag 5 april 2007 21:45 schreef BonJovi het volgende:

[..]

ja maar het resultaat mag dan wel wezen
No way. Ach, Zweden is toch beter dan Nederland en België bij elkaar .
pi_48058785
Precies
AFC AJAX
pi_48059399
Belgie, daar kan tenminste nog alles

En BonJovi jij bent wel een sneu ventje volgens mij, want je bent er nog komen wonen ook dus wat lul je toch ... en dan nog in de zeik gezet door de eerste de beste n00bhuisbaas
pi_48059542
quote:
Op donderdag 5 april 2007 22:07 schreef battlesickloner het volgende:
Belgie, daar kan tenminste nog alles

En BonJovi jij bent wel een sneu ventje volgens mij, want je bent er nog komen wonen ook dus wat lul je toch ... en dan nog in de zeik gezet door de eerste de beste n00bhuisbaas
Was huis van me ouders, en ik ging alleen helpen verven. Ze woonden er nog niet want ze waren nog bezig met opknappen
AFC AJAX
  vrijdag 6 april 2007 @ 00:00:19 #283
154814 Niless
Rotterdam
pi_48064078
Ik haat belgen.

Jullie kennen gewoon niks en dan dat taalgebruik.
Sukkels die sloop ik met knuppels.
pi_48064394
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 00:00 schreef Niless het volgende:
Ik haat belgen.

Ja andere culturen en uitspraak, stel je voor zeg! .
  vrijdag 6 april 2007 @ 00:15:06 #285
154814 Niless
Rotterdam
pi_48064572
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 00:09 schreef r8ality het volgende:

[..]

Ja andere culturen en uitspraak, stel je voor zeg! .
Sukkels die sloop ik met knuppels.
  vrijdag 6 april 2007 @ 00:15:45 #286
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_48064594
quote:
Op donderdag 5 april 2007 13:14 schreef BonJovi het volgende:

[..]

Wat ik ervaren heb was een feit
Een feit geldt voor een grote groep mensen en laat jouw ervaring dat misschien nou net niet zijn.
  vrijdag 6 april 2007 @ 00:16:51 #287
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_48064623
Kankerstrak !!! en al die nederlanders trappen in dit topic.

Ow wacht ... huillies
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_48065284
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 00:15 schreef Falco het volgende:

[..]

Een feit geldt voor een grote groep mensen en laat jouw ervaring dat misschien nou net niet zijn.
Wat er was gebeurd zou voor een grotendeel voor veel mensen gelden...
AFC AJAX
pi_48065756
Ik mag die Belgen wel. Zeker omdat ze zo spugen op Nederlanders
Belgisch accent bij meisjes
Als ik brak als een stuk metaal was het gelijk over. Nu lijd ik al 20 jaar.
pi_48065784
is dit nog steeds aan de gang?
pi_48065996
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 00:59 schreef Lipton-Anubis het volgende:

Belgisch accent bij meisjes
.
pi_48066109
Ik mag belgen wel, en nederlanders, en duitsers.

fransen minder, omdat ze veelal weigeren engels te spreken, wat ik vind getuigen van een onmetelijke arrogantie.

verder mag ik eigenlijk sowieso iedereen wel. Elk volkje heeft z'n sterke en zwakke punten.
pi_48066685
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 01:10 schreef erikkll het volgende:

fransen minder, omdat ze veelal weigeren engels te spreken, wat ik vind getuigen van een onmetelijke arrogantie.
Nou.. Ik dacht dat alleen Noordelijke Fransen zo waren. Zuidelijke Fransen hebben dan weer een hekel aan de arrogantie van de Noordelijke Fransen omdat ze geen engels willen praten.
(of was het mischien andersom?)

Effe navragen bij Remie (een van mijn vrienden die die ik amper spreek)
Als ik brak als een stuk metaal was het gelijk over. Nu lijd ik al 20 jaar.
  vrijdag 6 april 2007 @ 02:18:56 #294
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_48067602
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 01:31 schreef Lipton-Anubis het volgende:

[..]

Remie (een van mijn vrienden die die ik amper spreek)
Boeiende informatie.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_48070257
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 00:00 schreef Niless het volgende:
Ik haat belgen.

Toch grappig dat jullie ons steeds antagoniseren, terwijl algemeen geweten is dat Vlamingen gewoon de Nederlandse Taal beter beheersen.

Om het maar even te hebben over taalgebruik;

zeven <> zeuven
tram <> trem
flat <> flet
flirten <> fleurten

, bij deze, rechtgezet
  vrijdag 6 april 2007 @ 09:58:04 #296
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_48070309
Taal is niet met een hoofdletter .

Ach, het is leuk om ff te flamen in dit soort topics, maar verder boeit heel belgie me eigenlijk vrij weinig gewoon. Het land bestaat, meer ook niet .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_48070382
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 09:58 schreef HeatWave het volgende:
Taal is niet met een hoofdletter .

Ach, het is leuk om ff te flamen in dit soort topics, maar verder boeit heel belgie me eigenlijk vrij weinig gewoon. Het land bestaat, meer ook niet .
Discussieerbaar.
pi_48072027
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 09:55 schreef Chiwakka het volgende:

[..]

Toch grappig dat jullie ons steeds antagoniseren, terwijl algemeen geweten is dat Vlamingen gewoon de Nederlandse Taal beter beheersen.
Jullie schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid en grammaticakennis is wellicht beter, maar wat de meesten hier bedoelen met taalgebruik is toch vooral de manier waarop jullie dingen uitspreken. Zo spreken jullie vaak alleen de eerste en de laatste letter van een woord uit met wat gemurmel er tussendoor. Zo zonde dat jullie ijver in het beheersen van de schriftelijke taalvaardigheid heeft geleid tot een algeheel spraakgebrek in heel vlaanderen.

Wel mooi trouwens, gister AZ - Bremen op Sporza, alle belgische clubs schenen al te zijn uitgeschakeld
Even a broken clock is right twice a day.
pi_48072388
Ik heb geen hekel aan Belgen, maar ik ben er ook niet echt positief over. Wat mijn negatieve beeld van Belgie het meeste beinvloed, is de grouwe sfeer die daar hangt. De infrastructuur is brakker dan brak, de dropen zijn ontzettend saai en moderne bouw is ver te zoeken. Ik ben altijd maar blij als ik weer in het moderne Nederland ben

Ik weet dat dit weinig met de belg zelf te maken heeft, maar ik denk er wel meteen aan als ik aan een belg denk.
pi_48072801
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 10:52 schreef danos het volgende:

[..]

Jullie schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid en grammaticakennis is wellicht beter, maar wat de meesten hier bedoelen met taalgebruik is toch vooral de manier waarop jullie dingen uitspreken. Zo spreken jullie vaak alleen de eerste en de laatste letter van een woord uit met wat gemurmel er tussendoor. Zo zonde dat jullie ijver in het beheersen van de schriftelijke taalvaardigheid heeft geleid tot een algeheel spraakgebrek in heel vlaanderen.

Wel mooi trouwens, gister AZ - Bremen op Sporza, alle belgische clubs schenen al te zijn uitgeschakeld
Belgen kunnen niet sjotten, dat weet iedereen .
In het gemummel daarentegen kan ik (mijzelf althans) niet echt vinden. Daar vind ik jullie hollanders wel wat erger in (kijk mijn vorige post, "zeven<>zeuven")
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')