dag JJquote:Op woensdag 4 april 2007 00:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
jngens..ik ga naar bed na zo'n enerverende dag...![]()
![]()
...have fun allemaal en tot morgn...
![]()
![]()
![]()
wel een beetje opletten dat de EED aflegd wordt he...![]()
trusten JJ!!! slaap lekker en tot morgen (naja ik ben er niet zo veel maar toch)quote:Op woensdag 4 april 2007 00:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
jngens..ik ga naar bed na zo'n enerverende dag...![]()
![]()
...have fun allemaal en tot morgn...
![]()
![]()
![]()
wel een beetje opletten dat de EED aflegd wordt he...![]()
Wij hebben hier in ter aar ook geen bios hoorquote:Op woensdag 4 april 2007 00:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Absoluut![]()
Vooral ook omdat Venlo geen bioscoop meer heeft...(ja het bestaat, een stad met 100.000 inwoners ZONDER bioscoop
)
zo beter?quote:Op woensdag 4 april 2007 00:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...EERST OP LEZEN...DAN POSTEN...
![]()
welkom zul je dan zijn....![]()
swellus!quote:
je KUNT natuurlijk ook gaan slapen...quote:Op woensdag 4 april 2007 00:08 schreef Sander170 het volgende:
En ja hoor het is alweer na twaalven, bedtijd natuurlijk voor jullie.![]()
Slaap lekker allemaal hé, ik als topic fanaat blijf hier nog wel even.
Ik ben zeg maar een soort van NachtWacht.![]()
topicfanaat zegt iequote:Op woensdag 4 april 2007 00:08 schreef Sander170 het volgende:
En ja hoor het is alweer na twaalven, bedtijd natuurlijk voor jullie.![]()
Slaap lekker allemaal hé, ik als topic fanaat blijf hier nog wel even.
Ik ben zeg maar een soort van NachtWacht.![]()
oeps...dan bij deze mijn escuses.....quote:Op woensdag 4 april 2007 00:08 schreef Muck het volgende:
[..]
swellus!
kijk nou even naar mijn vorige post, ik heb hem geëdit
quote:Op woensdag 4 april 2007 00:08 schreef Muck het volgende:
[..]
swellus!
en wel 100.000 inwoners?quote:Op woensdag 4 april 2007 00:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wij hebben hier in ter aar ook geen bios hoor![]()
is wel goed hoorquote:Op woensdag 4 april 2007 00:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oeps...dan bij deze mijn escuses.....![]()
![]()
WELKOMquote:Op woensdag 4 april 2007 00:08 schreef Muck het volgende:
[..]
swellus!
trusten lieve JJquote:
Komt vast nog wel..quote:Op woensdag 4 april 2007 00:11 schreef Muck het volgende:
[..]
is wel goed hoor
maar of ik ooit in de gelegenheid ben een starbucks te bezoeken...
okee, mijn lief is een kwart amerikaan en wil daar graag een keer naartoe, maar das toekomst.... en ik ben ook nog nooit op schiphol geweest
Dan kan het nog... Wij moeten naar Reuver of Venray voor de dichtstbijzijnde bioscoopquote:
Je KUNT natuurlijk ook wakker blijven... > > >quote:Op woensdag 4 april 2007 00:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je KUNT natuurlijk ook gaan slapen...![]()
![]()
wij naar affa, 5 minuten rijdenquote:Op woensdag 4 april 2007 00:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan kan het nog... Wij moeten naar Reuver of Venray voor de dichtstbijzijnde bioscoop(allebei ongeveer 15 tot 20 minuten rijden)
positief denken.. Muck zal vast OOIT nog wel op schiphol komen... of in een ander land met starbucksquote:
vertel, wat wil je weten?quote:Op woensdag 4 april 2007 00:13 schreef eer-ik het volgende:
the fritzzzz
Muck, vertel eens wat over jezelf![]()
dat bedoel ik ook nietquote:Op woensdag 4 april 2007 00:15 schreef MPG het volgende:
[..]
positief denken.. Muck zal vast OOIT nog wel op schiphol komen... of in een ander land met starbucks
quote:Op woensdag 4 april 2007 00:16 schreef Muck het volgende:
[..]
vertel, wat wil je weten?
alles, behalve mijn pincode![]()
Bios doe ik meestal in eindhovenquote:Op woensdag 4 april 2007 00:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wij naar affa, 5 minuten rijden
Of leiden, maar dat is pauper.
Ik ga meestal naar scheveningen of ArenA
tuurlijk!quote:Op woensdag 4 april 2007 00:15 schreef MPG het volgende:
[..]
positief denken.. Muck zal vast OOIT nog wel op schiphol komen... of in een ander land met starbucks
kijk, dat is chillquote:Op woensdag 4 april 2007 00:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Bios doe ik meestal in eindhoven
Soms in Reuever, daar ist wel chill dat je onder de film een biertje kan bestellen en dat het aan je zitplaats wordt gebracht
boven 2 posts van mijquote:Op woensdag 4 april 2007 00:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat bedoel ik ook niet
Maar die quote, waar had je die vandaan?
Of lees ik zo scheef...
Ja, maar jij bent daar dan ook een kind aan huis.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
Bioscopen. Mmmm ik ga vaak naar: De Munt, Tuschinkski, ArenA (A'dam) , De Kuip (R'dam), Rembrandt (Utrecht) en Scheveningen
ik keek even bij de active topics en dacht: "ah! koffie!"quote:Op woensdag 4 april 2007 00:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Laten we rustig beginnen...
Hoe kom je hier verzeild geraakt?
natuurlijk! ik kan niet zonder mijn bakkiequote:Drink je koffie?
het liefst veelquote:Zo ja, hoe het liefst?
quote:De laatste newbie niet namelijk...
Goed bezigquote:Op woensdag 4 april 2007 00:19 schreef Muck het volgende:
[..]
ik keek even bij de active topics en dacht: "ah! koffie!"
[..]
natuurlijk! ik kan niet zonder mijn bakkie
[..]
het liefst veel
met melk en suiker
[..]
wat kwam die dan in godsnaam doen?!
Forum Opties | |
---|---|