abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192694
Zag het op VOO: Bart en Sabine worden echt steeds intiemer, wie weet!

Jordi
http://home.gelrevision.nl/jordirom/

pi_192695
Ik vind gewoon dat Menno Buch zo'n soortgelijk programma moet maken alleen dan hardcore!

MiRR0RMaN.

dinsdag 28 september 1999 @ 21:05:00 #3
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_192696
Menno Buch mag voorlopig 6 maanden vrijwilligerswerk voor de staat doen....
hij heeft vandaag 6 maanden gevangenisstraf plus 8 maanden voorwaardelijk gekregen wegens belastingfraude
De gevangenisstraf word omgezet in vrijwilligerswerk.
pi_192697
Ik ben erg te spreken over de ontwkkelingen tussen Bart en Sabine... Het is toch helemaal af om die quasi stoere gozer zo knullig die glazen og-Sabine te zien versieren. De zaadvragende ogen van Sabine vraaagen er toch bijna om. Met nog ruim tachtig dagen te gaan voorspel k een komende romance, vervolgens irritatie bij medebewoners, oplopende spanning in het huis, jalouzie en uiteindelijk onder druk van dit al een ruzie tussen B & S... Uiteindelijk hebben we dan wat we willen! Bewegende beelden...
born in 1984

pi_192698
Waar zie je dit dan?
pi_192699
dit zie je natuurlijk bij BB elke avond weer en anders wel via streaming video! Grote klasse trouwens dit forum...
born in 1984

pi_192700
Ik denk dat Menno de aankomende tijd even met andere dingen bezig is......

Lucky

Het gaat er niet om waar het om gaat.....
pi_192701
Volgens mij vindt Sabine het wel een leuk spelletje: lompe, overmoedige jongens opgeilen.
pi_192702
Juist Big Mama, Sabine weet dat ze "goed ligt" bij de mannen...Vlgs mij wacht Sabine totdat Bart echt toehapt. Daarna vraagt ze of Bart komt hout hakkuh waarna er een piemeltje
ergens in de tuin ligt weg te rotten.
Domme Blondjes zijn niet Blond

pi_192703
Maar, aan de andere kant, denkt een rationeel mens als volgt:

wie de beginaflevering gezien heeft, hoorde dat Sabine geen vriend had, maar wel iemand waar ze 'goed mee kon opschieten' met andere woorden: wellicht opkomende liefde die ze afgeslagen heeft. Dus heeft ze blijkbaar voor het starten van BB alle liefdes afgekapt.

Misschien had ze toch een idee dat er een wit paard rond liep in die tuin.

En oh ja, ook nog een prins erop. Dan uiteraard niet in de persoon van Bart, wellicht een idee voor de BB meeting om ook maar meteen een fatsoenlijke vent voor Sabine over die muur heen te lazeren??

Het wordt van het weekend dertig graden. Zaterdag vijftien en zondag vijftien.

dinsdag 28 september 1999 @ 23:07:00 #11
242 Pinball
Electric Monk
pi_192704
Misschien is de wens hier de vader van de gedachte en verwarren wij glazige, ietwat leeghoofdige blikken van Bart en Sabine met verliefdheid.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_192705
Bij gebrek aan beter zullen ze waarschijnlijk wel voor elkaar moeten kiezen. De rest is kraak nog smaak. En tevens ook bijna allemaal al bezet. Dit hoeft normaal geen probleem te zijn, maar nu kijkt heel Nederland mee.

Maar waar kan je het doen zonder gezien te worden? Het kippenhok of toch maar het dak op?

Is het een vogel, is het een vliegtuig... Nee, het is Superknor!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')