Bedoel je dat hij dan alleen de screen laat zien van toen hij uitging en dat je dan niks kan doen totdat hij wat procentjes geladen is?quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:21 schreef Zpottr het volgende:
Heeft nog iemand wel eens gezien dat de MacBook na battery calibration even de "ge-fade" versie van het beeldscherm laat zien (teken dat ie uit deep sleep komt) en dan toch een echte reboot doet?
Oh, en Geinspireerde topicstart![]()
!
Dan is de accu helemaal op, en heeft hij geen stroom meer om in standby te gaan. Hij start dan volledig opnieuw op, en laad vanaf de hardeschijf de inhoud van je geheugen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:21 schreef Zpottr het volgende:
Heeft nog iemand wel eens gezien dat de MacBook na battery calibration even de "ge-fade" versie van het beeldscherm laat zien (teken dat ie uit deep sleep komt) en dan toch een echte reboot doet?
Oh, en Geinspireerde topicstart![]()
!
Hybernate heet dat in Windowsquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dan is de accu helemaal op, en heeft hij geen stroom meer om in standby te gaan. Hij start dan volledig opnieuw op, en laad vanaf de hardeschijf de inhoud van je geheugen.
Wat verborgen is met een toffe fade animatie
Hibernate in Windows gaat niet vanzelf als hij in standby staat en de accu is helemaal op. Daarvoor moet hij eerst weer wakker worden ,en dan pas in hibernate.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:51 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Hybernate heet dat in Windows
Maarum, wel cool dat dit allemaal zo braafjes werkt.
Umm, nee helaas. dat zou moeten gebeuren, begon ook te gebeuren, maar er werd toch gereboot naar een 'lege' desktop zonder dat mijn programma's e.d. nog open stondenquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dan is de accu helemaal op, en heeft hij geen stroom meer om in standby te gaan. Hij start dan volledig opnieuw op, en laad vanaf de hardeschijf de inhoud van je geheugen.
Wat verborgen is met een toffe fade animatie
In september wordt die van mij 1. En dan mag Leopard eroverheen.quote:Op woensdag 4 april 2007 08:38 schreef Strolie75 het volgende:
Hop, en een tvp.
Mijn haal ik in september. Hopelijk is er tegen die tijd een upgrade geweest en is Leopard verschenen.
Dat werkt helaas niet zo.quote:Op woensdag 4 april 2007 08:59 schreef Sanderrrr het volgende:
Als ik over een maandje ofzo een MacBook koop kan ik toch gewoon gratis zonder problemen upgraden naar Leopard wanneer het uit komt of werkt dat niet zo?
Oh da's jammer.. Ik dacht dat ik dat ooit gelezen had. Hoe werkt het dan? Niet gratis of kan het niet zomaar?quote:
Als Leopard uit is, en je in de winkel een Macbook koopt waar nog Tiger op staat (omdat hij bv. al twee weken in het magazijn ligt), dan krijg je meestal een gratis upgrade.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:45 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Oh da's jammer.. Ik dacht dat ik dat ooit gelezen had. Hoe werkt het dan? Niet gratis of kan het niet zomaar?
Koop dan gewoon een Dell.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:49 schreef _GdR_ het volgende:
ik wil een laptop kopen.
en zo'n macbok lijkt me wel wat.
alleen ik schijt over OSX. draait vista/xp stabiel op zo'n apple met dat bootcamp?
(jaja macfanboys windows draait zowiezo niet stabiel.Maar drivers enzo? iemand ervaring?)
quote:Op woensdag 4 april 2007 11:49 schreef _GdR_ het volgende:
ik wil een laptop kopen.
en zo'n macbok lijkt me wel wat.
alleen ik schijt over OSX. draait vista/xp stabiel op zo'n apple met dat bootcamp?
(jaja macfanboys windows draait zowiezo niet stabiel.Maar drivers enzo? iemand ervaring?)
ja ik weet t.quote:
je hebt een vrouwtjes laptop!quote:Op woensdag 4 april 2007 11:58 schreef Wolter het volgende:
Hoe kan ik er voor zorgen dat de mijne niet automatisch steeds opstart?
Als ik haar dichtklap dan word volgens mij vaak haar powerknop aan geraakt, want in de helft van de gevallen staat ze aan, terwijl ik hem zeker te weten wel goed heb afgesloten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |