sexquote:
Ik hou niet van emo's, en dit kind is haar halve haarlijn kwijtgeraakt. De verdwaalde plukjes die ze nog wel heeft zijn blauw en groen, en ze is zo dik als 'n Amerikaanquote:Op donderdag 5 april 2007 01:08 schreef emo.gif het volgende:
TT is zeker jaloers omdat ie zelf emogirl niet mocht vuistneuken
Whehe mijn ouders moesten vroeger voor zulks een activiteit naar school komenquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:41 schreef Urvin het volgende:
Whehehe had ook een gozer uit mijn klas gedaan vingerde zijn vriendin midden in de les
Maar het was dan ook geen emo![]()
neh beetje laf. Of je hebt een grote bek tegen iedereen, of tegen niemandquote:
Onder welke van de twee val jij?quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:04 schreef Nawien het volgende:
[..]
neh beetje laf. Of je hebt een grote bek tegen iedereen, of tegen niemand
jij verklaard hier bij openlijk dat er al menig harde penis in jouw vaginale pruim geduwd is geworden ?quote:
de deur dichtklappen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:47 schreef tvdleur het volgende:
mwahahaha, zelfs ik deed dat "vroegah" beter. Na de melding tas pakken, "ok lul, let ff op hun dan, de ransapen" en dan na de opmerking van de leraar daarop "en nu melden": "loop je mee en meld je jezelf ook dan ff lekker bij de conrector?" de deur dichtklappen.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:58 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
jij verklaard hier bij openlijk dat er al menig harde penis in jouw vaginale pruim geduwd is geworden ?
Zeg nee !!!
"Daar heeft ie niet van terug"quote:
L ftwquote:Op woensdag 11 april 2007 00:10 schreef koffiegast het volgende:
Emogirl: "Laat ons lekker, klootzak. Rot lekker op."
Moi: "Je boft dat ik m'n jachtgeweer thuis heb gelaten, trut. Je had mooi op m'n kamer kunnen hangen."
*docent tikt op m'n schouder*
Docent: "Kom jij maar even mee naar de coördinator, jongetje."
wtf
(lolol L-lover? Death note ka?)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |