Straf voor het niet afhebben van huiswerk.....quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:35 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ontopic: Ik kreeg vorige week wel een officiële waarschuwing hier voor het niet afhebben van huiswerk, dus ze zijn ook wel streng.
mensen die andere mensen strafwerk geven en laten nablijven verdienen om uitgescholden te wordenquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:04 schreef Syheriat het volgende:
[..]
De gemiddelde docent krijgt vandaag de dag meerdere malen "Kankerleijer", "Kuthond" of gewoon "Domme lul" te horen. In tegenstelling tot vroeger is het aanzien van docenten, evenals agenten, flink omlaag gegaan. Op ze schelden heeft overigens hetzelfde effect als een discussie proberen aan te gaan: ze luisteren niet.
Dan heb je erg veel kots als je op heel Ajax wil kotsen tommy!quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:32 schreef --Tommy-- het volgende:
Ik kots op Ajax
M'n emo sensor slaat op holquote:
Ik kots op je fucking kutkopquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:32 schreef --Tommy-- het volgende:
Ik kots op Ajax
een titel kan ook echt jaloers zijnquote:Op donderdag 5 april 2007 01:08 schreef emo.gif het volgende:
TT is zeker jaloers omdat ie zelf emogirl niet mocht vuistneuken
quote:Op woensdag 4 april 2007 10:24 schreef aeres het volgende:
Wat een coole emo's beetje vozelen in de klas en er nog mee weg komen ook![]()
Dat vroeg ik me dus ook afquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:41 schreef Blokhut het volgende:
Vuistneukende emo's![]()
Hoe klinkt dat trouwens als iemand in breezah praat?
De leukste mensen inderdaadquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:40 schreef Tsurany het volgende:
Hoe sneu, je hebt wel een grote mond maar zodra meneer de coordinator je wat opdraagt is het meteen braaf 'ja meneer' en 'sorry meneer'...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |