Foboquote:
ish cutequote:
van het gymnasium afgekickt dus. Heel vreemd is dat niet, heel veel hoogbegaafde leerlingen onderpresteren.quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:31 schreef hoppla het volgende:
[..]
Fobo
Op 27-04-2008 18:58 schreef Syheriat
Ik vind het zelf ook erg hoog. Ik bedoel, 140+ is overduidelijk hoogbegaafd, maar ik zie mezelf niet meer dan "vrij intelligent". Maar tja, jij doet hier VWO, ik ben slechts een HAVO-er
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
That's not the point. Hij beweerde op het Gymnasium te zitten in dit topic.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:55 schreef RainbowRoadkill het volgende:
[..]
van het gymnasium afgekickt dus. Heel vreemd is dat niet, heel veel hoogbegaafde leerlingen onderpresteren.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:41 schreef Rhythm het volgende:
http://syheriat.hyves.nl/#searchhyver=&show_reactions_1=1&__state__=6
TS is weltmeister, kijk z'n krabbels.
ik voerde in al die jaren geen flikker uit, maakte geen huiswerk, oplette kon ik van nature al niet. En toch heb ik die VWO diploma in me zak. Die woorde kunnen goed zijn voor je eigen wereldje, maar je komt goed en snel genoeg achter dat het diplomatje pas echt telt. Dan kun je nog van de daken schreeuwen dat je een IQ van 140+ hebt, maar je zal wel als een faalproduct worden gezien.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:55 schreef RainbowRoadkill het volgende:
[..]
van het gymnasium afgekickt dus. Heel vreemd is dat niet, heel veel hoogbegaafde leerlingen onderpresteren.
Maar bij lotingen op de universiteit kijken ze toch ook naar je eindgemiddelde op het VWO?quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:50 schreef koffiegast het volgende:
[..]
ik voerde in al die jaren geen flikker uit, maakte geen huiswerk, oplette kon ik van nature al niet. En toch heb ik die VWO diploma in me zak. Die woorde kunnen goed zijn voor je eigen wereldje, maar je komt goed en snel genoeg achter dat het diplomatje pas echt telt. Dan kun je nog van de daken schreeuwen dat je een IQ van 140+ hebt, maar je zal wel als een faalproduct worden gezien.
Ja hoor.quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:50 schreef koffiegast het volgende:
[..]
ik voerde in al die jaren geen flikker uit, maakte geen huiswerk, oplette kon ik van nature al niet. En toch heb ik die VWO diploma in me zak. Die woorde kunnen goed zijn voor je eigen wereldje, maar je komt goed en snel genoeg achter dat het diplomatje pas echt telt. Dan kun je nog van de daken schreeuwen dat je een IQ van 140+ hebt, maar je zal wel als een faalproduct worden gezien.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:40 schreef Tsurany het volgende:
Hoe sneu, je hebt wel een grote mond maar zodra meneer de coordinator je wat opdraagt is het meteen braaf 'ja meneer' en 'sorry meneer'...
maar assertief genoeg om in de klas hardop te roepen dat je alleen maar een opmerking plaatste over fistfuckende emo's voor je (vinger wijzend) en je je daaraan stoorde omdat je je niet kon concentreren op je wiskunde opgaves was je dan ook weer niet... noch om gewoon niet na te blijven en naar huis te gaan.quote:
omg, wat die neger hierboven zegtquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:31 schreef hoppla het volgende:
[..]
Fobo
Op 27-04-2008 18:58 schreef Syheriat
Ik vind het zelf ook erg hoog. Ik bedoel, 140+ is overduidelijk hoogbegaafd, maar ik zie mezelf niet meer dan "vrij intelligent". Maar tja, jij doet hier VWO, ik ben slechts een HAVO-er
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Uiteraard is VWO enkel geldig als je een CM/EM zeker hebt gedaan waar je straalt met je talen. Nee ik had als enige onvoldoende een 5 voor Nederlands en deed NG. Die ow zo 'mooie' cijfers zijn echt representatief voor wat je haalt op de uni, not.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:36 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ja hoor.![]()
Veel succes met 'die diploma'. Nederlands was ook je goeiste vak zeker?
Laat me je geruststellen: het is nog steeds goed te zien waar je onvoldoende op gebaseerd was, dus deze was meer dan terecht.quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:27 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Uiteraard is VWO enkel geldig als je een CM/EM zeker hebt gedaan waar je straalt met je talen. Nee ik had als enige onvoldoende een 5 voor Nederlands en deed NG. Die ow zo 'mooie' cijfers zijn echt representatief voor wat je haalt op de uni, not.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:50 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Kan je in iedergeval verzekeren dat ik geen studie Nederlands volg. Gelukkig kan ik wel mijn brood verdienen door middel van andere kennis en het toepassen daarvan. Het gaat mij bovendien meer om het begrijpen dan het foutloos schrijven van een taal waarbij elke jan piet een andere mening er op na houdt. En aangezien men blijkbaar steevast opmerkt wat ik allemaal fout heb geschreven, denk ik dat dat gelukt is.quote:Op donderdag 3 juli 2008 17:19 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
Laat me je geruststellen: het is nog steeds goed te zien waar je onvoldoende op gebaseerd was, dus deze was meer dan terecht.
*kwijl*quote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:51 schreef Overlast het volgende:
Op verdwaasd met een T na, is dit een goed topic.
Nog nooit een emo gezien op een VMBOquote:Op maandag 7 juli 2008 01:30 schreef Sjibble het volgende:
En nu lees ik dat je HAVO hebt?
Je hebt VMBO, 100%Gezien emo's en breezers.
Misschien dat ze bij jouw in de buurt wel snijden en bij ons niet.quote:
Je moet beseffen dat een alfa'er alleen op een beta'er kan afgeven op 't gebied van taalbeheersing. Op alle andere vlakken zijn ze vrijwel altijd minderwaardigquote:Op donderdag 3 juli 2008 18:55 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Kan je in iedergeval verzekeren dat ik geen studie Nederlands volg. Gelukkig kan ik wel mijn brood verdienen door middel van andere kennis en het toepassen daarvan. Het gaat mij bovendien meer om het begrijpen dan het foutloos schrijven van een taal waarbij elke jan piet een andere mening er op na houdt. En aangezien men blijkbaar steevast opmerkt wat ik allemaal fout heb geschreven, denk ik dat dat gelukt is.
"Ik heb een creatieve geest, daarom doe ik CM!" of "Ik heb een creatieve geest, maar ik verlaag me niet tot CM; ik doe EM!" Ik heb dubbelprofiel NG/NT gekozen en daarbij heb ik Filosofie als keuze-examenvak en Tekenen en CKV in het vrije deel. Ik ben ook creatief, maar ik kies een breed profiel zodat ik later nog genoeg opties heb qua studie. Alpha's hebben toch ook meestal vakken zoals Geschiedenis waarbij je de stof moet leren onthouden? Beta vakken zijn heus niet moeilijk, je moet het alleen begrijpen, dan is het zo makkelijk als een tiet.quote:Op maandag 7 juli 2008 02:40 schreef zquing het volgende:
[..]
Je moet beseffen dat een alfa'er alleen op een beta'er kan afgeven op 't gebied van taalbeheersing. Op alle andere vlakken zijn ze vrijwel altijd minderwaardig
Wat een mongoolquote:Op 02-07-2008 17:04 schreef Syheriat
[..]
Nee, werd van het Atheneum gekickt. Maar an sich maakt het vrij weinig uit, achteraf gezien dan. Ik ga nu één jaar HBO doen, Propedeuse halen en daarna naar de universiteit. Ik zou door m'n eindcijfers (gemiddeld een 7.3) nog VWO kunnen gaan doen op m'n school, maar dat duurt weer twee jaar. En ik wil natuurlijk het liefst zo snel mogelijk studeren.
Whaha ts, superprutserquote:Op maandag 7 juli 2008 16:19 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Wat een mongool
In dit topic liegen dat ie gymnasium doet terwijl hij eigenlijk atheneum deed en inmiddels Havo.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |