abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 april 2007 @ 22:00:28 #76
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_47982256
Maar goed ook, waar bemoei je je mee
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_47982321
waar maak je je druk om?
durf je dat nog te vragen?

de ts wou gewoon mee doen
Glimlachen is de meest elegante manier om je tegenstander je tanden te laten zien
pi_47982326
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 21:58 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Ik bedoelde dat je dat niet hebt gezegd .
Snap ik, maar wel dus... hoezo is dat zo raar?
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
pi_47982369
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 22:01 schreef Syheriat het volgende:

[..]

Snap ik, maar wel dus... hoezo is dat zo raar?
Dat het nogal onrealistisch overkomt.
pi_47982430
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 21:54 schreef Syheriat het volgende:

[..]

"Dan naaide ik hard terug. En leraren nog harder"

Dat is geen tough guy praat?

Kijk, ik wil niet zo zeer vijandig op je overkomen. Het is meer dat je opmerking van "Get some balls" me irriteerde. Ik geef er geen reet om dat ik moet nablijven, als ik uit school was gekomen had ik toch niet veel te doen en het is meestal best gezellig Ik haat het om vanwege mijn gymnasium-niveau voor watje uitgemaakt te worden.

Maar zoals ik al zei, de straffen zijn al met al wat extremer geworden hierzo.
Maak jij er van: tough guy praat. Ik vond het gerechtigheid. Als ik dondersgoed wist dat ik fout zat dan kon ik het achteraf eigenlijk best waarderen: een straf. Anders niet, en dan konden ze bij wijze van spreken naakt de vogeltjesdans doen, dan nog niet. En eventuele (thuis)consequenties loste ik dan ook wel met feiten op.
pi_47982566
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 22:02 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Dat het nogal onrealistisch overkomt.
...ik durf wel tegen ze te zeggen dat ze aan het vuistneuken zijn maar niet iets over een jachtgeweer?
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
pi_47982620
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 22:05 schreef Syheriat het volgende:

[..]

...ik durf wel tegen ze te zeggen dat ze aan het vuistneuken zijn maar niet iets over een jachtgeweer?
Wtf gast .

Laat maar zitten, ik kan jouw Gymnasiumredenaties niet bevatten.
pi_47982659
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 22:03 schreef tvdleur het volgende:

[..]

Maak jij er van: tough guy praat. Ik vond het gerechtigheid. Als ik dondersgoed wist dat ik fout zat dan kon ik het achteraf eigenlijk best waarderen: een straf. Anders niet, en dan konden ze bij wijze van spreken naakt de vogeltjesdans doen, dan nog niet. En eventuele (thuis)consequenties loste ik dan ook wel met feiten op.
Jup, dat heb ik ook hoor. Als ik iets echt volledig onredelijk vind heb ik geen bezwaar tegen de straf. Maar ik zat hier ook wel te stoken, en ik zou het zo nog een keer doen.
pi_47982800
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 22:06 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Wtf gast .

Laat maar zitten, ik kan jouw Gymnasiumredenaties niet bevatten.
Je moet gewoon de OP lezen maat
  dinsdag 3 april 2007 @ 22:14:34 #85
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_47983099
Heerlijk verhaal.
0 topics op naam. 14.gif
pi_47983362
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 22:14 schreef Broekpaling het volgende:
Heerlijk verhaal.
Dat was ook de bedoeling, dankje. Waarom nemen mensen dit toch allemaal zo serieus en persoonlijk en word ik hier geflamed?
  dinsdag 3 april 2007 @ 22:32:16 #87
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_47984031
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 22:19 schreef Syheriat het volgende:

[..]

Dat was ook de bedoeling, dankje. Waarom nemen mensen dit toch allemaal zo serieus en persoonlijk en word ik hier geflamed?
Da's typisch Fok!

Ik ken zo ongelovelijk veel humorsoorten vor mijn leeftijd, inwijs veel leraren en mensen verbazen zich erover dat ik 't snap etc.
Ik vin 't wel leuk, kan dus overal veel om lachen.
0 topics op naam. 14.gif
pi_47984191
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 22:32 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Da's typisch Fok!

Ik ken zo ongelovelijk veel humorsoorten vor mijn leeftijd, inwijs veel leraren en mensen verbazen zich erover dat ik 't snap etc.
Ik vin 't wel leuk, kan dus overal veel om lachen.
Hehe, ik lach ook redelijk snel en veel, maar het hoeft niet per sé leuk gevonden te worden van mij. Alleen al die inhoudelijke reacties, om te janken zeg
  dinsdag 3 april 2007 @ 22:54:24 #89
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_47985351
Goed topic.

Emo's :/

Zouden ze ook hun haren op hun kut / lul extra lang aan een kant laten groeien om het er zo voor te hangen ?

Totally sad
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_47985600
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 22:54 schreef Maikuuul het volgende:
Goed topic.

Zouden ze ook hun haren op hun kut / lul extra lang aan een kant laten groeien om het er zo voor te hangen ?

Totally sad

Die hou ik erin!
Death solves all problems: no man, no problem.
  dinsdag 3 april 2007 @ 23:01:40 #91
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_47985734
TS ?

Ben je niet een beetje maar niet eens zo heul veul jaloers dat die emo boy al aan het kutje van een meisje heeft gezeten en jij (nog) niet.

Ik weet niet of jij daar wel eens aan hebt gezeten daarvan niet weg, maar lijkt het je niet spannend ?
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_47985760
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 22:54 schreef Maikuuul het volgende:
Goed topic.

Totally sad
Dat is zo'n beetje de enige plek die ze tot bloedens toe kunnen scheren zonder dat ook maar iemand het ziet, wat denk je zelf?
pi_47985819
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 23:01 schreef Maikuuul het volgende:
TS ?

Ben je niet een beetje maar niet eens zo heul veul jaloers dat die emo boy al aan het kutje van een meisje heeft gezeten en jij (nog) niet.

Ik weet niet of jij daar wel eens aan hebt gezeten daarvan niet weg, maar lijkt het je niet spannend ?
Kut wel, aarskanaal niet. En ja, ik heb 'n vriendin waar ik al wat mee gedaan heb. Maar geen "arseraping"
  dinsdag 3 april 2007 @ 23:04:25 #94
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_47985874
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 23:03 schreef Syheriat het volgende:

[..]

Kut wel, aarskanaal niet. En ja, ik heb 'n vriendin waar ik al wat mee gedaan heb. Maar geen "arseraping"
Hij was haar toch aant vingeren ?

Of wastie aant bruinwerken wie unne n00b ?
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_47985997
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 23:04 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Hij was haar toch aant vingeren ?

Of wastie aant bruinwerken wie unne n00b ?
Lees de OP maat Die hele emo-poot (inclusief satansring) verdween in haar broek.
pi_47986413
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 23:06 schreef Syheriat het volgende:

[..]

Lees de OP maat Die hele emo-poot (inclusief satansring) verdween in haar broek.
En dan bedoel ik de achterkant. Ja, bruinwerken, reetraggan, dampende anusgrot uitwonen. Dergelijke zaken.
  dinsdag 3 april 2007 @ 23:18:47 #97
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_47986711
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 23:13 schreef Syheriat het volgende:

[..]

En dan bedoel ik de achterkant. Ja, bruinwerken, reetraggan, dampende anusgrot uitwonen. Dergelijke zaken.
Misschien pakte hij haar op een rare manier doggy ?
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_47986964
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 23:01 schreef Maikuuul het volgende:
TS ?

Maikuuul!
GOD
JOHNNY HEITINGA
  dinsdag 3 april 2007 @ 23:28:11 #99
32679 PsyCha
Krieltje!
pi_47987245
wat een verhaal
pi_47988850
Gadverdamme. Wat maak jij mee?
Death solves all problems: no man, no problem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')