Tekenen? CKV 2, 3, 4, 10 of... ? Geen flauw benulquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Waar valt dit vak onder ?
quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:46 schreef Stupiditeit het volgende:
[..]
Tekenen? CKV 2, 3, 4, 10 of... ? Geen flauw benul
Oke dan zal ik het daar wel onder zettenquote:Op woensdag 4 april 2007 16:48 schreef cocopop het volgende:
Kunstgeschiedenis is CKV2 - de cijfers van CKV2 en 3 (beeldende vormgeving of muziek) worden weer samengevoegd tot één cijfer.
Ehm, bij ons dan.
Ja, ik moet dat ook, dus een 6 heb ik minimaal wel binnen, lijkt me.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:52 schreef Shoegal88 het volgende:
Hebben jullie het praktische deel al ingeleverd? Of hoort dat bij CKV3? Ik heb namelijk CKV23 en daar moet ik naast een centraal examen ook nog een praktisch deel bij inleveren. Mijn onderwerp is Eigentijdse Vanitas. Is dat praktische deel al beoordeeld bij de mensen die dat moesten doen?
Klopt, maar zeiken bij de directie is zinloos.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:20 schreef Shoegal88 het volgende:
Waar slaat dat nou weer op? Je mag toch wel lekker zelf weten of je een 1 haalt of niet?
Ik moet nog beoordeeld worden en heb dat ding nog helemaal af. Moet maandag de 14de ingeleverd worden.
Dat hoodstuk over digital art/nieuwe media? Walgelijk he. Ik haat vooral die dommige Bill Violaquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:58 schreef Stupiditeit het volgende:
Bah, ik vind kunstgeschiedenis echt complete bullshit. Hoofdstuk 4 is echt helemaal vaag.
Och dat hele boek kunst kennis en kunde 2 is zo droog als maar kan. Werkelijk, ze kunnen het niet leuk of smeuig brengen, alles is zo dor en droog beschreven, het lijkt wel geschreven door een beta.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:33 schreef Shoegal88 het volgende:
Ik haat ze allemaal, inderdaad een waardeloos hoofdstuk. Dit interviews zijn niet om door te komen. Hb er met heel veel moeite een waardeloze samenvatting van weten te maken.
Historici zijn meestal saai droge lullen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:52 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Och dat hele boek kunst kennis en kunde 2 is zo droog als maar kan. Werkelijk, ze kunnen het niet leuk of smeuig brengen, alles is zo dor en droog beschreven, het lijkt wel geschreven door een beta.![]()
Ik heb een presentatie moeten geven over Bill Violaquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:48 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Dat hoodstuk over digital art/nieuwe media? Walgelijk he. Ik haat vooral die dommige Bill Viola![]()
Ik had dus een negen voor dat praktische deel en bij nader inzien hebben ze gelijk bij jou op school, want ik ga de theorie dus niet meer leren.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:12 schreef Stupiditeit het volgende:
[..]
Ja, ik moet dat ook, dus een 6 heb ik minimaal wel binnen, lijkt me.
Ik heb dan ook voor langs bergen en dalen, dwalen blabla gekozen.
En ik krijg de cijfer niet te horen, anders is de schooldirectie bang dat we gewoon maar een 1 halen op onze CE, omdat we toch wel een voldoende staan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |