abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47975794
Beste,

Ik moet ooit nog het boekje gaan openen om het te lezen, leren en te begrijpen.

Iemand al begonnen?
  PR/Manusje van alles dinsdag 3 april 2007 @ 19:52:53 #2
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_47976324
En centraal
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  PR/Manusje van alles dinsdag 3 april 2007 @ 19:54:38 #3
Toezicht is gezond!
pi_47976393
Waar valt dit vak onder ?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
pi_47978727
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 19:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Waar valt dit vak onder ?
Tekenen? CKV 2, 3, 4, 10 of... ? Geen flauw benul
  PR/Manusje van alles dinsdag 3 april 2007 @ 20:49:03 #5
Toezicht is gezond!
pi_47978832
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 20:46 schreef Stupiditeit het volgende:

[..]

Tekenen? CKV 2, 3, 4, 10 of... ? Geen flauw benul

Ja ik moet hem ergens plaatsen
pi_48009588
Kunstgeschiedenis is CKV2 - de cijfers van CKV2 en 3 (beeldende vormgeving of muziek) worden weer samengevoegd tot één cijfer.

Ehm, bij ons dan.
  PR/Manusje van alles woensdag 4 april 2007 @ 16:48:43 #7
Toezicht is gezond!
pi_48009618
quote:
Op woensdag 4 april 2007 16:48 schreef cocopop het volgende:
Kunstgeschiedenis is CKV2 - de cijfers van CKV2 en 3 (beeldende vormgeving of muziek) worden weer samengevoegd tot één cijfer.

Ehm, bij ons dan.
Oke dan zal ik het daar wel onder zetten
pi_48698537
Wat een kutvak vol met gezeik.

Ik ben bezig met het uitwerken van de exameneisen met een ander lotgenoot. Verschrikkelijk.
pi_48959209
Hebben jullie het praktische deel al ingeleverd? Of hoort dat bij CKV3? Ik heb namelijk CKV23 en daar moet ik naast een centraal examen ook nog een praktisch deel bij inleveren. Mijn onderwerp is Eigentijdse Vanitas. Is dat praktische deel al beoordeeld bij de mensen die dat moesten doen?
Vanity, definitely my favourite sin!
pi_48960060
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 11:52 schreef Shoegal88 het volgende:
Hebben jullie het praktische deel al ingeleverd? Of hoort dat bij CKV3? Ik heb namelijk CKV23 en daar moet ik naast een centraal examen ook nog een praktisch deel bij inleveren. Mijn onderwerp is Eigentijdse Vanitas. Is dat praktische deel al beoordeeld bij de mensen die dat moesten doen?
Ja, ik moet dat ook, dus een 6 heb ik minimaal wel binnen, lijkt me.

Ik heb dan ook voor langs bergen en dalen, dwalen blabla gekozen.

En ik krijg de cijfer niet te horen, anders is de schooldirectie bang dat we gewoon maar een 1 halen op onze CE, omdat we toch wel een voldoende staan.
pi_48960366
Waar slaat dat nou weer op? Je mag toch wel lekker zelf weten of je een 1 haalt of niet?
Ik moet nog beoordeeld worden en heb dat ding nog helemaal af. Moet maandag de 14de ingeleverd worden.
pi_48962934
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 12:20 schreef Shoegal88 het volgende:
Waar slaat dat nou weer op? Je mag toch wel lekker zelf weten of je een 1 haalt of niet?
Ik moet nog beoordeeld worden en heb dat ding nog helemaal af. Moet maandag de 14de ingeleverd worden.
Klopt, maar zeiken bij de directie is zinloos.
pi_48966884
Dit mag toch eigenlijk ook helemaal niet? Op deze manier ben je niet op de hoogte van je gemiddelde en weet je dus ook niet waar je aan toe bent! Wij krijgen de punten zelfs doorgebeld ivm de facultatieve lessen waar geen mens naar toe gaat omdat het de dag voor de examens is.
pi_49000280
Heeft iemand trouwens een oefenexamen gevonden? Ik kan er geen vinden namelijk.
  zaterdag 5 mei 2007 @ 16:29:33 #15
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49038770
Oh jeetje, weten jullie wanneer het praktische deel op zn laatst af moest zijn?Er staat hier wel de 14e maar verschilt dit nog per regio? Ik had hem vorige week vrijdag in zijn lijst geschoven, en in het lokaal afgegeven, alleen de docent was niet op school, dus ik twijfel of ik nu wel op tijd was

Ik had trouwens het gedicht ,,de jasmijn" gekozen als onderwerp
My boobs are ok ! :D
pi_49100849
Onze leraar heeft gewoon gezegd dat wij het moeten inleveren de dag vóór dat de twee corrector komt. Volgende week maandag moeten wij het dus pas inleveren.
pi_49139457
Bah, ik vind kunstgeschiedenis echt complete bullshit. Hoofdstuk 4 is echt helemaal vaag.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 13:48:30 #18
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49141624
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:58 schreef Stupiditeit het volgende:
Bah, ik vind kunstgeschiedenis echt complete bullshit. Hoofdstuk 4 is echt helemaal vaag.
Dat hoodstuk over digital art/nieuwe media? Walgelijk he. Ik haat vooral die dommige Bill Viola
pi_49212771
Ik haat ze allemaal, inderdaad een waardeloos hoofdstuk. Dit interviews zijn niet om door te komen. Hb er met heel veel moeite een waardeloze samenvatting van weten te maken.
  donderdag 10 mei 2007 @ 16:52:06 #20
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49232085
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 02:33 schreef Shoegal88 het volgende:
Ik haat ze allemaal, inderdaad een waardeloos hoofdstuk. Dit interviews zijn niet om door te komen. Hb er met heel veel moeite een waardeloze samenvatting van weten te maken.
Och dat hele boek kunst kennis en kunde 2 is zo droog als maar kan. Werkelijk, ze kunnen het niet leuk of smeuig brengen, alles is zo dor en droog beschreven, het lijkt wel geschreven door een beta.
pi_49237756
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 16:52 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Och dat hele boek kunst kennis en kunde 2 is zo droog als maar kan. Werkelijk, ze kunnen het niet leuk of smeuig brengen, alles is zo dor en droog beschreven, het lijkt wel geschreven door een beta.
Historici zijn meestal saai droge lullen. Te mislukt om een bijdrage te leveren aan de maatschappij.
pi_49265479
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:48 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Dat hoodstuk over digital art/nieuwe media? Walgelijk he. Ik haat vooral die dommige Bill Viola
Ik heb een presentatie moeten geven over Bill Viola (ik mocht niet eens kiezen waar ik het over deed )
pi_49496459
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 12:12 schreef Stupiditeit het volgende:

[..]

Ja, ik moet dat ook, dus een 6 heb ik minimaal wel binnen, lijkt me.

Ik heb dan ook voor langs bergen en dalen, dwalen blabla gekozen.

En ik krijg de cijfer niet te horen, anders is de schooldirectie bang dat we gewoon maar een 1 halen op onze CE, omdat we toch wel een voldoende staan.
Ik had dus een negen voor dat praktische deel en bij nader inzien hebben ze gelijk bij jou op school, want ik ga de theorie dus niet meer leren.
pi_49555417
Ik haat dit vak zo erg he ook door mijn lerares, echt zo'n vage artistiekeling met d'r warhoofd
  zaterdag 19 mei 2007 @ 23:43:11 #25
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49555761
De onderwerpen zijn dit jaar gewoon verschrikkelijk. Dat stukje over het menselijk lichaam, die tekeningen of het nu wetenschap of kunst is valt nog wel mee, maar die troep over ,, ontsnapping van banaliteit" ,, Bill Viola" enzo zijn zo vervelend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')