Okiedokie...utoorent kwakt ze dus altijd in dezelfde map en daaruit wordt dus geupload.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:51 schreef mazaru het volgende:
De hele principe van de torrents is dat je teruggeeft wat je download.
Maar wil je dat niet, dan gooi je je films toch gewoon in een andere map.
Ja, gewoon een mapje er boven aan maken, en hij vind ze niet meer.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:54 schreef Hendrik38 het volgende:
[..]
Okiedokie...utoorent kwakt ze dus altijd in dezelfde map en daaruit wordt dus geupload.
Thanks!quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:00 schreef mazaru het volgende:
Maar je kunt ook gewoon in Utorrent op je film rechtsklikken, en verwijderen.
Waarom wil je dat?quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:40 schreef Hendrik38 het volgende:
Waar in het programma utorrent kan ik uitschakelen dat mensen mijn gedownloade films weer uploaden bij mij. Kortom waar kan ik die share functie uitzetten?
uh uh je bedoelt ik wil wel downen maar niet uppen. want ALS je er al virussen mee binnenhaalt is dat op je downloads en niet op je uploadsquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:42 schreef Hendrik38 het volgende:
Ben gewoon bang dat er virusjes enzo binnenkomen!
quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:42 schreef Hendrik38 het volgende:
Iddquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:52 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
dat je niet wilt uppen best, maar er nog over liegen![]()
Dan moet je helemaal geen P2P doen. Met torrents is de kans dat je een virus binnenkrijgt trouwens minimaal omdat torrents met virussen snel verwijderd worden van sites. En om het voor iedereen eerlijk te houden moet je de torrents gewoon lekker laten uploaden.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:42 schreef Hendrik38 het volgende:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:42 schreef Hendrik38 het volgende:
Als je van private sites download dan is de kans op troep zelfs 0%.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:57 schreef maartena het volgende:
[..]
Dan moet je helemaal geen P2P doen. Met torrents is de kans dat je een virus binnenkrijgt trouwens minimaal omdat torrents met virussen snel verwijderd worden van sites. En om het voor iedereen eerlijk te houden moet je de torrents gewoon lekker laten uploaden.
Hoe weet je welke sites betrouwebaar zijn. zoiets als www.torrent.startpagina.nlquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:54 schreef magnifor het volgende:
[..]
Als je van private sites download dan is de kans op troep zelfs 0%.
Dus P2P is 100% veilig mits je weet van welke sites je moet downloaden.
Nee. Je hebt kennelijk geen flauw idee hoe bittorrent werkt. Ga je eerst eens inlezen i.p.v. jezelf hier belachelijk te maken, op deze site bijvoorbeeld. Heb je ook meteen een lijstje met goede (publieke) torrent sites.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:56 schreef Hendrik38 het volgende:
Jullie hebben zeker gelijk m.b.t. de virussen als je logisch nadenkt, heb alleen het idee dat als ze bij de films kunnen komen ze ook vast wel bij andere files kunne komen,vandaar.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:56 schreef Hendrik38 het volgende:
Jullie hebben zeker gelijk m.b.t. de virussen als je logisch nadenkt, heb alleen het idee dat als ze bij de films kunnen komen ze ook vast wel bij andere files kunne komen,vandaar.
ik hoop dat je de TS bedoeldquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:29 schreef Slarioux het volgende:
Kansloze kneus.
Als je echt zo paranoide zou zijn zou je überhaupt niks downloaden, want dat is juist het enige waar het normaal gesproken mis kan gaan.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:56 schreef Hendrik38 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |