Leg uit.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:29 schreef 700MB het volgende:
Het lijkt me vanzelfsprekend dat hij niet geldig is op die dagen.
Omdat er dan toch geen colleges zijnquote:
Ik heb gewoon les dan.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:31 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Omdat er dan toch geen colleges zijn![]()
Maar dan nog heb ik wel recht om bier te gaan drinken op het strandGratis!!
Dat is dan vet genaaid. Vooral als je ook nog moet reizen...quote:
Ga jij maar fijn met kerst pasen pinksteren etc werken hoor. Hebben we ook geen last van zulke azijnzeikerds.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:42 schreef Toffe_Ellende het volgende:
hm, nu je het zegt.. kut- christelijke feestdagen. Het zou alleen moeten gelden voor mensen die ook daadwerkelijk geloven. Het is nog een lange weg naar een religie-loze maatschappij...
Pinksteren is toch vernoemd naar Pinkpop of zo?quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:59 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Ga jij maar fijn met kerst pasen pinksteren etc werken hoor. Hebben we ook geen last van zulke azijnzeikerds.![]()
Ja, blijf dan maar thuis... je koopt zo voor 200 euro aan kleren ofzo en nog een paar tientjes om wat te eten en drinken als je er bent, maar 5 euro om er te komen is dan wel weer te veel.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:26 schreef Qwea het volgende:
ja,dat had ik dus ookik ben vrijdag vrij,daar niet van. Maar ik wilde ff shoppen.
Nou,niet dus
Dat is nog duurderquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:16 schreef MREn het volgende:
Vreselijk zeg...een keertje betalen om ergens te komen.
Als het te duur in blijf je toch thuis?
quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:01 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Pinksteren is toch vernoemd naar Pinkpop of zo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |