Leg uit.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:29 schreef 700MB het volgende:
Het lijkt me vanzelfsprekend dat hij niet geldig is op die dagen.
Omdat er dan toch geen colleges zijnquote:
Ik heb gewoon les dan.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:31 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Omdat er dan toch geen colleges zijn![]()
Maar dan nog heb ik wel recht om bier te gaan drinken op het strandGratis!!
Dat is dan vet genaaid. Vooral als je ook nog moet reizen...quote:
Ga jij maar fijn met kerst pasen pinksteren etc werken hoor. Hebben we ook geen last van zulke azijnzeikerds.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:42 schreef Toffe_Ellende het volgende:
hm, nu je het zegt.. kut- christelijke feestdagen. Het zou alleen moeten gelden voor mensen die ook daadwerkelijk geloven. Het is nog een lange weg naar een religie-loze maatschappij...
Pinksteren is toch vernoemd naar Pinkpop of zo?quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:59 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Ga jij maar fijn met kerst pasen pinksteren etc werken hoor. Hebben we ook geen last van zulke azijnzeikerds.![]()
Ja, blijf dan maar thuis... je koopt zo voor 200 euro aan kleren ofzo en nog een paar tientjes om wat te eten en drinken als je er bent, maar 5 euro om er te komen is dan wel weer te veel.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:26 schreef Qwea het volgende:
ja,dat had ik dus ookik ben vrijdag vrij,daar niet van. Maar ik wilde ff shoppen.
Nou,niet dus
Dat is nog duurderquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:16 schreef MREn het volgende:
Vreselijk zeg...een keertje betalen om ergens te komen.
Als het te duur in blijf je toch thuis?
quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:01 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Pinksteren is toch vernoemd naar Pinkpop of zo?
Koop een autoquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:27 schreef 455H07E het volgende:
Weetje wat nog erger is?!
Ik heb vanmiddag mijn OV kaart moeten inleveren! Ben afgelopen maand afgestudeerd.
Ik weet niet hoe ik verder moet leven zonder OV! Nu moet ik nog gaan betalen voor openbaar vervoer!
dus.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:44 schreef Intrepidity het volgende:
Zeik niet, je hebt nog 40% korting..
Je kunt ook gewoon een OV kopen als je geen student bent hoor. En vandaag is geen officiele feestdag dus is het inderdaad heel raar dat een OV jaarkaart niet geldig is.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:31 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Omdat er dan toch geen colleges zijn![]()
Maar dan nog heb ik wel recht om bier te gaan drinken op het strandGratis!!
Ik moet ook gewoon stage lopen. Vind het gewoon stom dat dat ding vandaag niet geldig is.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:31 schreef Batsnek het volgende:
ik moet gewoon werken/studeren op die dagen hoor.
KUTov/overheid...
Ik zat in de trein vannochtend, zonder kaartje, met OV. Werd er omgeroepen "Let op! Je OV weekkaart is nu niet geldig, er wordt gecontroleerd"quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:23 schreef Adelante het volgende:
Gewoon de blonde naieve student spelen en met dat ding de trein in, al je wordt gecontroleerd heel verbaasd opkijken en zeggen dat je het echt niet wist. mits diep decollete gaat dat vast lukken.
Tja ligt eraan welke conducteur je hebt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:38 schreef Honky het volgende:
Tja ik werd vanmorgen gecontroleerd en het werd gewoon goedgekeurd.
Nadat je achteraf z'n zaad moest slikken, ja.quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:38 schreef Honky het volgende:
Mijn hemel hoe kortzichtigquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:06 schreef SwiffMeister het volgende:
Maar tegenwoordig leeft er niemand meer waarvan ook zelfs maar de overgrootouders mensen kenden die mensen kenden die in de tijd van die extremist leefde. Waarom heet het dan vandaag de dag nog steeds "goede vrijdag".
Goede vrijdag is een gewone werkdag hoor. Ja, voor ambtenaren niet misschien maar voor de echte harde werkers wel.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:29 schreef 700MB het volgende:
Het lijkt me vanzelfsprekend dat hij niet geldig is op die dagen.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:40 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Nadat je achteraf z'n zaad moest slikken, ja.
Had ik vorig jaar ook.quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:38 schreef Honky het volgende:
Dat is helemaal balenquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:52 schreef Starr_003 het volgende:
[..]
Had ik vorig jaar ook.
Kwam de conducteur een 2-tal minuten later teruglopen--> "Euuuuuuuh, had je nou een OV? Dan moet ik je een boete geven helaas."![]()
Geloven in iemand die veroordeeld is door de zittende gerespecteerde macht en die alleen nog maar bekend is omdat hij zoveel mensen geinspireerd zou hebben meer dan 2000 jaar geleden noem jij niet kortzichtig :S ?quote:
Het is toch echt de IBG die die kaarten uitgeeft hoor, en het is ook de IBG die bepaalt wanneer het ding geldig is.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:10 schreef trabant het volgende:
Zo'n beetje de laatste dag van de vastentijd. Kun je op de valreep nog een beetje boete doen. En om 15:00 uur even gedenken dat ze Christus om zijn grote bek aan het kruis nagelden. Is zelfs dat beetje bezinning teveel gevraagd?
Voor de Spoorwegen dus wel. Die blijven inhalig want die moeten zonder concurrentie geprivatiseerd hun aandeelhouders plezieren.
*zucht*quote:
Dat jij je afvraagt waarom de dag Goede Vrijdag wordt genoemd omdat jouw overgrootmoeder niet iemand kende die iemand kende die weer iemand kende die in die tijd leefde en dat het daarom dus onzin is, dàt noem ik kortzichtig ja.quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:17 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Geloven in iemand die veroordeeld is door de zittende gerespecteerde macht en die alleen nog maar bekend is omdat hij zoveel mensen geinspireerd zou hebben meer dan 2000 jaar geleden noem jij niet kortzichtig :S ?
Haha sukkel. Ik had ook eerst "weetje wel hoeveel dat kost!", maar dat had ik toen maar ge-edit, omdat het niet echt aan de Fok!-normen voldeed. Ik vind "weetje wel duur dat kost!" beter klinken!quote:
Hm, nooit geweten dat je een auto bij je rijbewijs kreeg...quote:
ik ook nietquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:35 schreef MREn het volgende:
[..]
Hm, nooit geweten dat je een auto bij je rijbewijs kreeg...
nee dat is niet logisch. Het is namelijk geen nationale feestdag. Meeste mensen moeten gewoon werken, en veel lessen gaan ook gewoon door.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:20 schreef MREn het volgende:
Dat staat gewoon achterop...
maar het is vrij logisch dat als de week-ov niet geldig is omdat het een feestdag is, dat de weekend-ov wel geldig is.
waar denk je dat het woord student in OV studentenkaart voor staat? Als je op zo'n "feestdag" gewoon naar school moet is het niet meer dan logisch (imo) dat je dan ook gebruik kunt maken van het OV.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:05 schreef TommyGun het volgende:
Ga werken om je reiskosten te betalen, lutser!
Alsof die dag iemand naar school is geweestquote:Op dinsdag 14 april 2009 13:49 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
waar denk je dat het woord student in OV studentenkaart voor staat? Als je op zo'n "feestdag" gewoon naar school moet is het niet meer dan logisch (imo) dat je dan ook gebruik kunt maken van het OV.
Goede vrijdag is geen officiele feestdag, en er was gewoon college, maar de OV kaart gold die dag uiteraard niet.. Dus ja, er moest vast wel iemand naar school.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:52 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Alsof die dag iemand naar school is geweest
Je krijgt het voordeel van de twijfelquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:06 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Goede vrijdag is geen officiele feestdag, en er was gewoon college, maar de OV kaart gold die dag uiteraard niet.. Dus ja, er moest vast wel iemand naar school.
Ga ik door voor de koelkast?quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:08 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Je krijgt het voordeel van de twijfel
Als je even naar de andere kant van de stad wilt met de metro.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:37 schreef Seam het volgende:
Weekend OV
Waarom heb je een OV nodig als je doordeweeks toch op kamers zit
Daar heb je een fiets voorquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:42 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
[..]
Als je even naar de andere kant van de stad wilt met de metro.
Als je werkt ben je geen student, dus wat is het probleem voor jou?quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:18 schreef ouderejongere het volgende:
Ik moet Goede Vrijdag 'gewoon' werken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |