abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47971829
Ik ben sinds enkele jaren chronisch verkouden, maar sinds enkele weken heb ik erg veel last van een loopneus en pijn aan mijn voorhoofd. Nu is de kans groot dat ik een bijholte/voorhoofdholte ontsteking heb.
Tevens hoor ik nu iets slechter.

Ik ga binnenkort naar de KNO arts om te onderzoeken wat ik echt heb.

Hebben jullie ervaringen met deze nare aandoening?
Kan dit je gehoor beschadigen?
pi_47973041
Ik heb zelf een keer voorhoofdholte onsteking gehad. Deed flink pijn en dan vooral als ik moest bukken. Na een tijdje ging het weer weg, heeft dacht ik een week of twee geduurt.
pi_47973339
Ik heb het gehad (voorhoofdholte-onsteking), hebben ze met een operatie met volledige narcose weer weten te fixxen. Was toen een jaar of 8..
Had ook tegelijkertijd nog oorontsteking. Sindsdien hoor ik wel minder goed, maar dat kan ook te maken hebben met harde muziek oid.. Niet erg fijn in ieder geval.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  dinsdag 3 april 2007 @ 18:37:34 #4
168540 hisdudeness
the dude abides
pi_47973402
Ik heb er ook last van. altijd is er bij mij 1 neusgat verstopt, en zodra ik maar een beetje verkouden ben heb ik last van 1 van mijn holtes. moet er mee naar de dokter maar heb niet zo'n zin.
Toen ik afgelopen zomer na de vakantie met vrienden 1,5 maand verkouden was kreeg ik antibiotica, maar die neus blijft verstopt, snap er niks van, maar heb ook geen zin in een operatie of zoiets, dat houd mij tegen.

succes bij de kno arts en hou ons op de hoogte
at least I'm housebroken
pi_47973558
ikzelf heb er ook al een aantal jaren last van...denk ongeveer 5 jaar ofzo...ik wil dan ook binnenkort een afspraak maken met een KNO want ermee blijven lopen ben ik nu wel zat...telkens neusspray of "medicijnen" hiervoor werken niet voldoende...ik heb altijd last van me oren, ogen, neus en voorhoofd..waarschijnlijk combinatie van STOF, ROKEN en eventuele andere ALLERGIE ofzo...hopen dat een KNO arts mij ook wat helderderderder kan vertellen waarom ik er last van blijft houden...tot die tijd maar neusspray en veel buitenlucht...
I promise not to sell your perfumed secrets, there are countless formulas for pressing flowers, I lie in the soll and fertilize mushrooms, Leaking out gas fumes are made into perfume!
pi_47973972
Ja ik ken 't. Ik heb een huisstofmijtallergie. Altijd 1 neusgat half dichtzitten en om de zoveel maanden hele smerige zeikende bonkende koppijn, slikken van pijnstillers helpt dan niet. Ik gebruik dan een paar weken neusspray (Flixonase) en allergietabletten. En dan gaat 't weer een paar maanden goed.

Ook kaakholteontsteking gehad, toen had ik snot dat donkergroen was met bloed en geen pijn. Kuurtje antibiotica en toen waren m'n snotjes weer doorzichtig
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 3 april 2007 @ 20:02:49 #7
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_47976750
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 18:37 schreef hisdudeness het volgende:
Ik heb er ook last van. altijd is er bij mij 1 neusgat verstopt, en zodra ik maar een beetje verkouden ben heb ik last van 1 van mijn holtes. moet er mee naar de dokter maar heb niet zo'n zin.
Toen ik afgelopen zomer na de vakantie met vrienden 1,5 maand verkouden was kreeg ik antibiotica, maar die neus blijft verstopt, snap er niks van, maar heb ook geen zin in een operatie of zoiets, dat houd mij tegen.

succes bij de kno arts en hou ons op de hoogte
ik heb exact hetzelfde, voor cker 3 jaar
maar hou ons iig op de hoogte
pi_47978926
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 18:28 schreef babba het volgende:
Ik heb zelf een keer voorhoofdholte onsteking gehad. Deed flink pijn en dan vooral als ik moest bukken. Na een tijdje ging het weer weg, heeft dacht ik een week of twee geduurt.
Klopt, heb ik ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')