Nee, je kunt niet kiezen, plak die sticker nou maar op je kont en wegwezen nu!quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:14 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
ooh een klap met de meetlat kon ik dat ook kiezen
die wil ik
grom
![]()
Ik zou niet durvenquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:15 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
EN EEN GROTE BEK OOK NOG??!?!
![]()
juf, ik kan er niet bij, wil u het doen?quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:17 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee, je kunt niet kiezen, plak die sticker nou maar op je kont en wegwezen nu!
ik vind jou nu de manquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:12 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
maar je vind hem zeker ook niet leuk
ik was wel de held die dag op kantoor![]()
Vraag het maar even aan de conciergequote:Op dinsdag 3 april 2007 19:19 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
juf, ik kan er niet bij, wil u het doen?
Ja, maar daar gaat het niet over weken zagen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:24 schreef remlof het volgende:
Had jij niet je eigen slowchattopic Ladidadida?
Ik ben geweldig
ja maar die heeft een baard dat kriebelde zo de laatste keerquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:21 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Vraag het maar even aan de concierge![]()
En dit nog wel wou je zeggenquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:25 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja, maar daar gaat het niet over weken zagen.
nou der was dus zo een week hequote:
En waar kriebelde het precies?quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:26 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
ja maar die heeft een baard dat kriebelde zo de laatste keer
Daar moeten we nog even op wachten, pas in augustus.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:33 schreef Dromenvanger het volgende:
Wanneer komt Sinterklaas?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |