Heb je te weinig geslapen ofzo?quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:41 schreef IJsmuts het volgende:
het was ook geen grap godverdomme![]()
jezus zeg....
Heb je teveel gezopen ofzo?quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:45 schreef IJsmuts het volgende:
hoezo? paar replies per topic en dan zo lopen zijken is gewoon zielig![]()
maar heb al gevraagd of ze de TT willen veranderen hoor![]()
jezus waarom dat dan nou weerquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
TT aangepast.
quote:
Inclusief een TR, om het nog eens te vragen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:45 schreef IJsmuts het volgende:
Heldquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Inclusief een TR, om het nog eens te vragen.
quote:
Editquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:45 schreef IJsmuts het volgende:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:38 schreef Lightning_NL het volgende:
Hoi,
ik vraag me af, welk spel is nu leuker online. BF2, of BF2142?
Wordt BF2 nog veel gespeeld online? Zijn er veel spelers op grote servers? Kga misschien BF2 kopen.
Hoi dekkered..quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:45 schreef IJsmuts het volgende:
Sanni, hier heb je tevens antwoord op je vraag..quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:41 schreef FJD het volgende:
[..]
Het ligt er maar net aan wat je ligt. Ik persoonlijk vind BF2 leuker. Dat hele futuristische gedeelte hoeft van mij niet zo en ik vind het spel ook te traag; ik wil meer rennen en dan schieten. Voor beide spellen zijn nog wel servers te vinden maar ik denk voor BF2 iets meer maar goed je kunt toch maar op 1 server tegelijk spelen.
Ben je in het geboortehuis van Paus Johannes Paulus geweest vlakbij de Wawel-kathedraal? Lies en ik hadden er bijna een schilderij gekocht van een straatverkoper.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:51 schreef IJsmuts het volgende:
ik ga zo lekker zuipengister was er dus een concert ter ere van de paus, 1mln mensen op de been
![]()
nu is het hopelijk rustig en ga ik zo on 1800 de stad in.
en daarna ga ik vervelend posten en dit topic verzieken![]()
En om die reden blijf ik van dergelijke koelers af (die al voorgemonteerd zitten, niet van de processor). Heb ik namelijk ook al eens gehad met een radeon9800 pro, net 2 maanden. Haal koeler eraf (reden weet ik zelf niet eens) en zet hem er terug op. Start pc en de videokaart begon te roken. Kon ik een nieuwe kopen, weg 350 euro.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:20 schreef 3lmo het volgende:
Damn, 2 uur bezig geweest mobo uit kast halen, northbridge cooler eraf halen, schoonmaken andere cooler erop proberen te plaatsen en dat het dan op 2 milimeter niet past...
Sterf!![]()
Nee, mijn 9800pro had ik destijds met zo'n huge Artic cooler, @ 9800XT draaienquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:39 schreef BugWorks het volgende:
[..]
En om die reden blijf ik van dergelijke koelers af (die al voorgemonteerd zitten, niet van de processor). Heb ik namelijk ook al eens gehad met een radeon9800 pro, net 2 maanden. Haal koeler eraf (reden weet ik zelf niet eens) en zet hem er terug op. Start pc en de videokaart begon te roken. Kon ik een nieuwe kopen, weg 350 euro.![]()
Arme Bausquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:13 schreef Mr_Baus het volgende:
tvp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |