Ik ken dus een homofiel, die zit bij iemand in de klas die geenstijl.nl fan is!quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:02 schreef Tim_andersom het volgende:
ik heb een jongen in mijn klas zitten, die is heaumauxfiel... maar het ergste is... dat hij iedereen probeert af te zwaffelen tijdens gym
gatverquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik ken dus een homofiel, die zit bij iemand in de klas die geenstijl.nl fan is!
Houd je bek kankeropstokerquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:59 schreef tonks het volgende:
Trouwens borkyd00d pik je dat mstr jou een meisje noemt?
quote:
Is wel een beetje jouw niveau dacht ik zo. Guess I was wrong.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:19 schreef tonks het volgende:
[..]
.
Ja ik hoopte natuurlijk dat hij jou nu stom vind en niet naar je kinderfeestje komt maar naar mijn kinderfeestje want wij gaan speurtocht in het bos doen en jullie gaan alleen maar bowlen!! Rot toch op met je basisschool gelul debiel. Opstoker wtf.
Ik krijg er een Hans Teeuwen gevoel van, hoe die praat zo onzekerquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:46 schreef felic. het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=zfgnYPlS8wA
De rappende kerel in het midden![]()
Van hem wel.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:59 schreef tonks het volgende:
Trouwens borkyd00d pik je dat mstr jou een meisje noemt?
ohh wat een zielig figuur.. hahahquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:46 schreef felic. het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=zfgnYPlS8wA
De rappende kerel in het midden![]()
Op school?quote:Op maandag 23 april 2007 18:53 schreef Zuen het volgende:
Bij ons was er een meisje vorig jaar gek die sprong van de 3e verdieping naar beneden om zelfmoord te plegen maar ze kwam op een tafel terecht die haar val brak en kwam weg zonder een schrammetje. Daarna zei ze nog 'Waarom ben ik niet dood?!'
En toen struikelde ze over der veters, recht met der hoofd door een spike op de tas van een alto?quote:Op maandag 23 april 2007 18:53 schreef Zuen het volgende:
Bij ons was er een meisje vorig jaar gek die sprong van de 3e verdieping naar beneden om zelfmoord te plegen maar ze kwam op een tafel terecht die haar val brak en kwam weg zonder een schrammetje. Daarna zei ze nog 'Waarom ben ik niet dood?!'
Dan heb je wel ballen, respect. Ik had het lef niet (maar ik wilde dan eigelijk ook niet doodquote:Op maandag 23 april 2007 21:16 schreef Zuen het volgende:
@ Monotomo
Ja
@ Devolution
t was idd een gothic die was gesprongen ze was daarna van school getrapt
Maarja het was denk ik wel gewoon een roep om aandacht, een leraar wilde haar nog weerhouden te springen maar ze deed het uiteindelijk toch.
Hij wil je! Ga ervoorquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:12 schreef Borkydude het volgende:
Goed topic!
Ik heb nu een kerel, GeertHij is langer dan ik, heeft een baard waar menig imam jaloers op is, zegt nooit iets, en toen ik gisteren voor de klas stond met een ander om een discussie te voeren stond ie me heel semi-geil en indringend aan te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |