quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:55 schreef denthemen het volgende:
[..]
Omdat je niet meer mag van je moeder
Voor degene die het even willen weten, hij had mij 23 maart een mail gestuurt om me te "feliciteren" met 10 jaar geleden, de held. Toen heeft er iemand naar zijn huis gebelt, wie het is weet ik niet, en toen kwam er een email van zijn moederNiet naar mij gelukkig, maar ik kreeg wel een mail van hem met excuus
![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Owja, mark als je het gaat doen, ga ik naar de politie.
Een mail mag gewoon on-line, alsof de politie jou serieus gaat nemenquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:33 schreef jorienvdherik het volgende:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ben er al homo!quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik maak hier geen grap over hoor, hij is schuldig aan indirecte bedreiging.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
Een mail mag gewoon on-line, alsof de politie jou serieus gaat nemen![]()
![]()
![]()
Hahahahahaquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik maak hier geen grap over hoor, hij is schuldig aan indirecte bedreiging.
Ik werk naast de brandweerkazerne, maar die zijn wel in volle vaart uitgerukt.quote:
Laat de politie maar niet erachter komen wat jij hier allemaal op het forum hebt gezet boefjequote:Op dinsdag 3 april 2007 18:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Welk artikel van het wetboek van strafrechten is dat precies? Indirecte bedreiging?quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
wat lul je nou ik heb je helemaal niet gebeldquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:37 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Laat de politie maar niet erachter komen wat jij hier allemaal op het forum hebt gezet boefje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |