Joh, ze gaan de laatste weken als de brandweerquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:39 schreef denthemen het volgende:
Zou het team dan eindelijk gaan vlammen?
Menting stond in de fik..quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:41 schreef denthemen het volgende:
Een andere bron weet te vertellen dat men(Jaakke, aardappel en Van Geel) het afscheid van Menting vierde met fakkels
Ow daarom is het verbod van 410 opgehevenquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:41 schreef denthemen het volgende:
Een andere bron weet te vertellen dat men(Jaakke, aardappel en Van Geel) het afscheid van Menting vierde met fakkels
Met bieries en de hele goesj is erquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ow daarom is het verbod van 410 opgeheven![]()
Schijnt dat ze vanavond bij hem op de schutting gaan zitten![]()
valt er toch nog iets te lachen vandaagquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:35 schreef stefmans het volgende:
Sja, uiteindelijk een half jaar na de wedstrijd is Jorientje eindelijk losgebroken en aan het rellen geslagen in een lege catering stand![]()
Je bent zeker extra pissig omdat je pakje drinken niet mee mocht naar Arnep?quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:50 schreef Sethje het volgende:
Jammer dat het geen grote brand was
Hoe weet jij dat nou weerquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:51 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je bent zeker extra pissig omdat je pakje drinken niet mee mocht naar Arnep?![]()
tot aan de trap en niet verderquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij schaduwt je.
Ja dat weet ik, moet echt niks meer van hem en zijn maatje hebbenquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij schaduwt je.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:53 schreef kreischer2000 het volgende:
Dit nieuws gaat ook echt als een lopend vuurtje....
Oudquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:35 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Slim, gaat zo als een lopend vuurtje rond.
Omdat je niet meer mag van je moederquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, moet echt niks meer van hem en zijn maatje hebben![]()
Ik zou een bril kopenquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:55 schreef Da_Sandman het volgende:
En nu zie ik deze wel weer maar die andere niet meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |