Wat zijn garpenquote:
Haha, dit is nog wel de slechtste maar toch lig ik dubbel.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:27 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Doe maar niet, schreeuwt ie weer moord en brand.
kun je je Avatar even veranderen.. Ik zie het als een provocatiequote:Op dinsdag 3 april 2007 17:27 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Doe maar niet, schreeuwt ie weer moord en brand.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:28 schreef denthemen het volgende:
[..]
kun je je Avatar even veranderen.. Ik zie het als een provocatie
Ben je nu niet de boel aan het opstoken?quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:28 schreef denthemen het volgende:
[..]
kun je je Avatar even veranderen.. Ik zie het als een provocatie
quote:Brand in ArenA stunt nieuwe sponsor
In het kader van een verlate 1 April grap en als publiciteitsstunt heeft brandblus fabrikant Ajax dinsdagmiddag een kleine brand gesticht in een van de kantoren van de ArenA. Kwade tongen beweerden na berichtgeving van de brand al snel over vijandelijke supporters welke rondom de ArenA gezien zouden zijn, maar rond het avonduur nam de brandblus fabrikant zijn verantwoordelijkheid en bekende een woordvoerder van de firma dat zij schuldig waren aan het bescheiden binnenbrandje.
Ajax en Ajax hebben afgelopen maandag een handtekening gezet onder een lucratieve sponsordeal tot medio 2010.
Nee, het zijn meer rooksignalen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:29 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ben je nu niet de boel aan het opstoken?
Zou je denken?quote:
Je doet het zelf hoor, wie zijn kont verbrand moet op de blaren zittenquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:29 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ben je nu niet de boel aan het opstoken?
Ik een bouwtekening van een nieuw stadionquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:33 schreef PizzaSalami het volgende:
Ik ga een jerrycan benzine langsbrengen.
Het zogenaamde olie op het vuur gooien?quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:33 schreef PizzaSalami het volgende:
Ik ga een jerrycan benzine langsbrengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |