Gezocht: BB-fans voor live-uitzending!
28/09/1999
Ben jij een fan van Big Brother? Is één van de bewoners jouw idool geworden? Ben je lid van een fanclub van één van de bewoners of het programma, laat het dan de televisieredactie weten! Voor het live-programma van donderdag 30 september is de televisieredactie op zoek naar deze BB-fans. Mensen die interesse hebben om in de studio langs te komen, kunnen mailen naar info@big-brother.nl onder vermelding van eindredactie televisie
quote:
op 09-28-1999 om 07:38 PM schreef Robje © het volgende:
Het volgende bericht net van BB site afgehaald... Iedereen van Fok daarheen, als zijnde fan, en niet zeggen dat je van hier komt... kom je life in de uitzending.. kun je dan FOK FOK FOK o.i.d. roepen... lees:
Het is flauw...ik weet het, maar in de regeln schrijven we niet life, maar live... Ik las je topic...en dacht dat het de show van je leven (lees:life) was.
Nogmaals, flauw misschien, maar moest er ff (heel hard) om lachen
voor jouw spelling en controle en what ever shit moet je in een ander forum zijn, bij de nerds of zo...
De ultieme confrontatie!
Om in een live uitzending D.Deckers en RolfX
in de maling te nemen is een unieke mogelijkheid
DOENDOENDOEN
Maar met de spelfouten heb je gelijk: als je daar allemaal op moet gaan letten (en dat gaat bij mij toch min of meer automatisch) dan wordt je heel treurig hier... dus beter maar negeren.
Ik vind dat Danny naar de live uitzending toe moet gaan en dan samen met Patsy en JayTaph. Daphne en Rolf X. don't stand a chance! Eer 'Daf' een keer een antwoord heeft verzonnen, hebben jullie alweer drie rake vragen gesteld... DOEN!
Wel een spandoek meenemen met www.fokzine.net
natuurlijk
quote:
op 09-28-1999 om 07:53 PM schreef Robje © het volgende:
Doe eens normaal jongen, en reageer niet op de spelling maar het bericht...
quote:Het is flauw...ik weet het, maar in de regel schrijven we niet life, maar live... Ik las je topic...en dacht dat het de show van je leven (lees:life) was.
Nogmaals, flauw misschien, maar moest er ff (heel hard) om lachen
Hoe duidelijk moet ik zijn dat ik er niets ernstigs mee bedoelde Robje? Zie jij ergens een echt verwijt staan? Maak ik geen spelfouten? Even voor de goeie orde... no bad feelings
even voor de nog betere orde:
ik ben helemaal niet touchy, pissig enz.
want dan zou ik in jouw eerste berichtje het woord: regeln wel verbeterd hebben...
hahahahaha.....
Zijn er al mensen die gereageerd hebben voor morgen?
om in die life uitzending erbij te zitten met al dan niet een spandoek?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |