abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192671
Het volgende bericht net van BB site afgehaald... Iedereen van Fok daarheen, als zijnde fan, en niet zeggen dat je van hier komt... kom je life in de uitzending.. kun je dan FOK FOK FOK o.i.d. roepen... lees:

Gezocht: BB-fans voor live-uitzending!
28/09/1999

Ben jij een fan van Big Brother? Is één van de bewoners jouw idool geworden? Ben je lid van een fanclub van één van de bewoners of het programma, laat het dan de televisieredactie weten! Voor het live-programma van donderdag 30 september is de televisieredactie op zoek naar deze BB-fans. Mensen die interesse hebben om in de studio langs te komen, kunnen mailen naar info@big-brother.nl onder vermelding van eindredactie televisie

May the force be with you

pi_192672
quote:
op 09-28-1999 om 07:38 PM schreef Robje © het volgende:
Het volgende bericht net van BB site afgehaald... Iedereen van Fok daarheen, als zijnde fan, en niet zeggen dat je van hier komt... kom je life in de uitzending.. kun je dan FOK FOK FOK o.i.d. roepen... lees:

Het is flauw...ik weet het, maar in de regeln schrijven we niet life, maar live... Ik las je topic...en dacht dat het de show van je leven (lees:life) was.

Nogmaals, flauw misschien, maar moest er ff (heel hard) om lachen

dinsdag 28 september 1999 @ 19:50:00 #3
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_192673
Ha Ha doen we gewoon de meeting daar en gooien we die tennisballen naar rolfje
When when your left hand is gone...., your right hand is left...

pi_192674
Doe eens normaal jongen, en reageer niet op de spelling maar het bericht...

voor jouw spelling en controle en what ever shit moet je in een ander forum zijn, bij de nerds of zo...

pi_192675
Misschien zou Danny er heen moeten gaan en dan per ongeluk een geluidsfragmentje laten horen van die proef uitzending waar rolf behoorlijk de mist in gaat.

De ultieme confrontatie!

Jordi
http://home.gelrevision.nl/jordirom/

dinsdag 28 september 1999 @ 20:01:00 #6
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_192676
Oouch, dit is voor de bovenbuurman hoop ik
When when your left hand is gone...., your right hand is left...

pi_192677
Wooeeeeaaahhhhh! DANNY! Dit is de kans van je leven! Gaan met die banaan. Overigens ook hierbij de oproep GAAT ALLEN!!...

Om in een live uitzending D.Deckers en RolfX
in de maling te nemen is een unieke mogelijkheid

Domme Blondjes zijn niet Blond

pi_192678
O MY GOD hebben die bewoners fanclubs???? Dat is toch zeker een onverwacht staaltje zelfspot van Veronica?
pi_192679
Wanneer we zoiets doen, moeten de mensen aldaar wel zorgen dat ze de hele tijd stil zijn, totdat rolf the wolff in direct kontakt (contact voor de speller) met de bewoners zijn, zodat het geschreeuw van FOK ook bij hun te horen is, dat is 1 van de weinige kansen die we hebben om de bewoners iets van de buitenwereld te laten horen... buiten de BB meeting om gezien natuurlijk...

DOENDOENDOEN

dinsdag 28 september 1999 @ 21:17:00 #10
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_192680
Geld het ook als je fan van dit forum bent?
pi_192681
In het Veronicablad van volgende week wordt dit forum zo ongeveer aangeprezen. Ik neem dus aan dat je dat 'fan' ruim moet zien.
pi_192682
Signe, juist de FOK fans moeten gaan!
Echt ik meen het...Overigens zie ik het
toch wel gebeuren dat er een Fokker zit.
Donderdag kruip ik lekker voor die buis

pi_192683
Oeh Robje, touchy, aren't you?
Studentje bedoelde het niet zo lullig... als je jouw topic zo interpreteert als hij is het inderdaad wel funny.

Maar met de spelfouten heb je gelijk: als je daar allemaal op moet gaan letten (en dat gaat bij mij toch min of meer automatisch) dan wordt je heel treurig hier... dus beter maar negeren.

Ik vind dat Danny naar de live uitzending toe moet gaan en dan samen met Patsy en JayTaph. Daphne en Rolf X. don't stand a chance! Eer 'Daf' een keer een antwoord heeft verzonnen, hebben jullie alweer drie rake vragen gesteld... DOEN!

Wel een spandoek meenemen met www.fokzine.net

natuurlijk

pi_192684
Yeah right, wheater! Na dit hier een paar dagen gevolgd te hebben denk je toch niet serieus dat ik nog met m'n hoofd op tv durf te komen??
pi_192685
Why not, Patsy?
You would be Absolutely Fabulous!
pi_192686
quote:
op 09-28-1999 om 07:53 PM schreef Robje © het volgende:
Doe eens normaal jongen, en reageer niet op de spelling maar het bericht...

quote:

Het is flauw...ik weet het, maar in de regel schrijven we niet life, maar live... Ik las je topic...en dacht dat het de show van je leven (lees:life) was.

Nogmaals, flauw misschien, maar moest er ff (heel hard) om lachen

Hoe duidelijk moet ik zijn dat ik er niets ernstigs mee bedoelde Robje? Zie jij ergens een echt verwijt staan? Maak ik geen spelfouten? Even voor de goeie orde... no bad feelings

pi_192687
Even iets anders. Ik probeer al de hele dag naar Veronica te mailen, maar elke keer komt het mailtje terug.... iemand anders dat ook al meegemaakt?

pi_192688
studentje:

even voor de nog betere orde:

ik ben helemaal niet touchy, pissig enz.

want dan zou ik in jouw eerste berichtje het woord: regeln wel verbeterd hebben...

hahahahaha.....

pi_192689
Robje, je teksten beginnen een hoog Bianca gehalte te krijgen? Neem niet alles te serieus en laat gerust een tattootje op je rug zetten

pi_192690
Maar even voor de goede orde:

Zijn er al mensen die gereageerd hebben voor morgen?

om in die life uitzending erbij te zitten met al dan niet een spandoek?

pi_192691
Robje, nee maar wel de complete VerTATAlellingen lijst verzonden naar BB, Bvd en De Telegraaf...Dan zou het toch moeten lukken sou je segge

pi_192692
Daarmee is mijn antwoordt wel bevredigd..

heheh...

GO GO GO

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')