Ja MotracLinde heeft altijd gezegd van jullie krijgen iets. Zelf na de lunch wat we hadden als afsluiting van de thesis. En dan bel je vandaag op en dan krijg je te horen, we willen het eigenlijk hier bij laten. We hebben alle kosten vergoed en dat vinden wij een goede oplossing voor dit project.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:26 schreef Untouchables het volgende:
Gewoon niet zeiken..klinkt simpel en is het ook, je zal merken dat als je minder gaat zeiken op de dingen, je een stuk vrolijker wordt.
Overigens is het wel kut natuurlijk, als je geen stage vergoeding krijgt.
Zuur en ontzettend lullig van dat bedrijf, maar that's life. Het zal niet altijd mee zitten en je kunt ook niet altijd overal de beste in zijn.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:36 schreef stribe het volgende:
[..]
Ja MotracLinde heeft altijd gezegd van jullie krijgen iets. Zelf na de lunch wat we hadden als afsluiting van de thesis. En dan bel je vandaag op en dan krijg je te horen, we willen het eigenlijk hier bij laten. We hebben alle kosten vergoed en dat vinden wij een goede oplossing voor dit project.
Maar ik zal later dus nooit iets goeds doen voor MotracLinde... never...
Ik ben wel opgelucht dat ik nu tenminste weet dat ik niets hoef te verwachten...quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:39 schreef MissLeDuq het volgende:
[..]
Zuur en ontzettend lullig van dat bedrijf, maar that's life. Het zal niet altijd mee zitten en je kunt ook niet altijd overal de beste in zijn.
Verder... wat copycat zegt![]()
ja, ik voel me idd gepaseerd door me vriendin erg scherp van je... Punt is dat ze altijd al beter is geweest dan mij...quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:45 schreef Rhanna het volgende:
Dit zit toch veel dieper dan de oplossingen die jullie geven.
Het komt er eigenlijk op neer dat je je een beetje gepasseerd voelt door je vriendin?
Misschien zou je het eens bekijken als volgt :
Wees blij voor haar. Jouw kans komt zeker nog wel. Het is erg vervelend, maar het gevoel trekt weg..
Succes ermee
Misschien een topic voor je Partner & Intelligentiequote:Op dinsdag 3 april 2007 15:49 schreef stribe het volgende:
[..]
ja, ik voel me idd gepaseerd door me vriendin erg scherp van je... Punt is dat ze altijd al beter is geweest dan mij...
Je moet het niet zien als "beter zijn".quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:49 schreef stribe het volgende:
[..]
ja, ik voel me idd gepaseerd door me vriendin erg scherp van je... Punt is dat ze altijd al beter is geweest dan mij...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |