Dat weet ik ook niet, of ze scherp is. Ik denk het wel, pittig vrouwtje.quote:
Heeft BaajGua.. Daniel J. weer iets te melden?quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:47 schreef Apropos het volgende:
Grieken. Duitsers
. New Yorkers
. Studenten
. Administratie
. Seniors
. Targets
. Zelfportretten
. Wereldbevolking
.
Nee, dat is zo'n beetje mijn ontlading na een dagje lezen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:50 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Heeft BaajGua.. Daniel J. weer iets te melden?
O, daar ben ik wel van overtuigd.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Dat weet ik ook niet, of ze scherp is. Ik denk het wel, pittig vrouwtje.
Boehoe snik ik ben Marokkaan en ik word zo gediscrimineerd en NL is zooooo kut ik woon in de ghetto van Alphen aan de Rijnquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:18 schreef Mutant01 het volgende:
En cultureel gezien hebben marokkanen niets bijgedrage aan bijv. de Nederpop.. of de politiek...of...humor....of....tv..
quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=rOM-5Pj7a30
Ahh mooi. En ook nog de videoclip middels subsidie betaalt door dezelfde Nederlander die hij zou haat. Mooi mooi mooi. Met dit soort gasten hoef je helemaal het vuurtje niet verder op te stoken, dat doen zij wel voor je.
Waar ish die zzzeikwijf?!quote:Pracissor (6 hours ago)
Hij kent een land waar alles blijkbaar stukken beter is, wat houdt die zeikwijf toch tegen om te gaan?
quote:werkelijk een tsunami van geenstijlnazi's hierzo.
Geenstijlpaupers zijn mensen zonder ziel, zonder hart, totaal verpauperd doordat een keer een moccro hun vriendinnetje in haar kontje heeft geneukt moehahaaaaa
Op de youtube link een paar posts terug.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:37 schreef Floripas het volgende:
Woehoe! Waar staat-ie?
Een vrouw is niet recht en hoekigquote:
op de youtubelink van x-ray. Je weetsquote:
Een bef heet dat.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Poesjes met zwart haar en een sik.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |