abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192650
Die Ontzettend Spontane Sabine mag van mij wel weg hoor. Ik ergerde me al toen ze op de ballonnetjes reageerde met :"O,O wat ééénig, precies waar ik op gehoopt had", zelfde reactie bij het vooruitzicht uuuren op een hometrainer in de tuin te mogen zitten en het feit dat ze Bart niet allang gevraagd heeft niet binnen een straal van 3 meter van haar blonde body te komen geeft toch aan dat het nestje zich voorgenomen heeft vooral heel schattig te zijn?
Let maar op, als de volgende weekopdracht "Schrijf allemaal een telefoonboek naar keuze over" is zie ik haar nog wel kirrend een blij dansje doen... daar hoef je verder geen actie van de verwachten.
En voor die paar honderd man die op sex zitten te wachten: dream on! Zou ik nog eerder mijn geld op Ruud met Bianca zetten.
pi_192651
Sabien is misschien een leuke meid om te zien, maar de laatste dagen begin ik me steeds meer aan haar gedrag te irriteren. Ik kan er nog niet de vinger opleggen, wat het nu is dat me aan haar stoort (de zachte "ggg", het overal een positieve draai aan willen geven, het lachen om zelfs de domste opmerkingen of interesse tonen in oninteressante opmerkingen). Dit meisje is een perfect actrice, die haar frustraties prima kan wegstoppen en gewoon 100 dagen met het verstand op nul en de blik op oneindig, haar tijd gaat uitzitten...

Patsy, you're soooo right!

Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
  dinsdag 28 september 1999 @ 18:52:00 #3
354 Robin666
No 'newbie' Problem!
pi_192652
quote:
op 09-28-1999 om 06:34 PM schreef Barbarella het volgende:
Sabien is misschien een leuke meid om te zien, maar de laatste dagen begin ik me steeds meer aan haar gedrag te irriteren. Ik kan er nog niet de vinger opleggen, wat het nu is dat me aan haar stoort (de zachte "ggg"

Zeggg heb je iets tegggen de zagggte 'ggg', dan moet je vooral ff langskomen... Dan verbouw ik je smoel eens! Harde ggg of zachte ggg... 'Does it matter'? Kankerlijer!!! Hoezo gggeen discriminatie/racisme op dit forum?

"Kutkip!"

dinsdag 28 september 1999 @ 18:56:00 #4
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_192653
Robin666, je bent niet alleen een grote sukkel, loser en een Tara, maar ik hoop dat ze je ook zo snel mogelijk hiervandaan trappen..

Mening geven doe je op een andere manier...

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
  dinsdag 28 september 1999 @ 19:03:00 #5
354 Robin666
No 'newbie' Problem!
pi_192654
Wie is hier de loser als hij zich moet beroepen op het feit dat zij afschuwelijk harde GGG zoveel beter is en daarom Sabine niet ziet zitten. Welke andere reden dan ook, prima. Maar op iemand zijn accent, stelletje tara's!
"Kutkip!"

pi_192655
WAAAT geeen Sabine? Tenminste nog een reden om te blijfen kijken. Hoop doet leven niet waar?
when you hate it you know you can feel but
when you love it you know it's not real
pi_192656
Nou, zoveel is aan die sabine ook weer niet aan... ze ziet er leuk uit, en that's it...

ze gelooft alles, zegt overal ja en amen op, en thats it......

May the force be with you

pi_192657

ze gelooft alles, zegt overal ja en amen op, en thats it......
[/quote]
Wou je nog meer dan?

when you hate it you know you can feel but
when you love it you know it's not real
pi_192658
het is gewoon een dom wicht die Sabine, die er alleen bij zit om de mannen wat te geven om naar te kijken
I'm back, big as life and twice as ugly!
pi_192659
Robin666

Iedereen hier in dit forum heeft recht op een eigen mening, dus ook ik en zelfs jij. Je mag het niet met me eens zijn, maar dat geeft jou nog niet het recht om hier met ziektes en agressief taalgebruik te gaan strooien. Bovendien zegt de zachte "ggg" niets over mensen uit het zuiden, maar iets over mij, blijkbaar vind ik het irritant bij Sabine en dat mag hopelijk.

Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
  dinsdag 28 september 1999 @ 19:31:00 #11
354 Robin666
No 'newbie' Problem!
pi_192660
Van mij mag je! No hard feelings...
"Kutkip!"

pi_192661
Hey wanneer gaan die vieze vlechttjes nou uit haar haar ik wordt er misselijk van...
En ik word ook kots misselijk van dat positieve gedachtes van dat kind...eeeuw

Sabine neeeeeeeeee!!!!!!!!
Maar die bianca moet eerst maar weg gluip wijf wat het er is

pi_192662
Ik vind Bianca dan irritanter persoonlijk. Die chick denkt echt dat ze super is.

Grtz,

MiRR0RMaN.
Of Rolf Wouters.... mag er van mij ook uit hehehehe

dinsdag 28 september 1999 @ 20:28:00 #14
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_192663
Jij nog steeds als je geen originelere jpg kunt vinden

quote:
op 09-28-1999 om 07:03 PM schreef Robin666 het volgende:

Wie is hier de loser als hij zich moet beroepen op het feit dat zij afschuwelijk harde GGG zoveel beter is en daarom Sabine niet ziet zitten. Welke andere reden dan ook, prima. Maar op iemand zijn accent, stelletje tara's!

When when your left hand is gone...., your right hand is left...

pi_192664
Robin666, Tjongejongejongejonge zegheee...
Kijk je mag best de door jouw gebruikte
worden gebruiken in de richting van de BB bewonders, maar om deze te gebruiken richting
FOK bewonderaars vind ik VERRRRAAAAAAADD!

Overigens vind ik dat eerst Bianca de pest cholera kan krijgen en op mag rotten.
Laat Sabientje nog ff zitten. Laten we eerlijk zijn ze ziet er het leukst uit van de drie hupsekutjeschutteveen dames

Domme Blondjes zijn niet Blond

pi_192665
Ik heb me laten vertellen dat Sabine vooral meedoet om bekend te worden en door te breken in Glamourland.

En zolang ze zo blij en oppervlakkig blijft kijken, moet dat toch wel lukken.

dinsdag 28 september 1999 @ 21:58:00 #17
379 GeGs
Oh what the hell...
pi_192666
Van mij mag karin weg of Maurice, zij zorgen ervoor dat er het gemiddelde actieniveau ergens rond de min 10 ligt...
Live young, die fast.
pi_192667
ALS SABINE WEG GAAT, DONDER IK ME TV UIT HET RAAM, DAN HEB IK ER TOCH GEEN NUT MEER VOOR...
Het wordt van het weekend dertig graden. Zaterdag vijftien en zondag vijftien.

dinsdag 28 september 1999 @ 23:15:00 #19
242 Pinball
Electric Monk
pi_192668
Als je toch die TV gaat weggooien , gooi hem dan over het hek bij BB, kan bart zien hoe sabine bij paul de leeuw verteld wat ze ECHT van hem denkt.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_192669
Wat lult iedereen over Sabine ?????
Je mocht willen dat je haar bij je in bed zou vinden
Ik vind het gewoon een lekkere meid en ze mag van mij winnen,
stomp ik die Bart in elkaar en heb ik een rijke vrouw

ha ha ha ha ha

Eikels, laat Sabine met rust, een zachte gggggg is lekker aan je L*L

Sabine, je bent er en je blijft er schatje

pi_192670
Neemaar, hoor daar een Delftenaar praten?
Is het een vogel, is het een vliegtuig... Nee, het is Superknor!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')