Patsy, you're soooo right!
quote:
op 09-28-1999 om 06:34 PM schreef Barbarella het volgende:
Sabien is misschien een leuke meid om te zien, maar de laatste dagen begin ik me steeds meer aan haar gedrag te irriteren. Ik kan er nog niet de vinger opleggen, wat het nu is dat me aan haar stoort (de zachte "ggg"
Zeggg heb je iets tegggen de zagggte 'ggg', dan moet je vooral ff langskomen... Dan verbouw ik je smoel eens! Harde ggg of zachte ggg... 'Does it matter'? Kankerlijer!!! Hoezo gggeen discriminatie/racisme op dit forum?
Mening geven doe je op een andere manier...
ze gelooft alles, zegt overal ja en amen op, en thats it......
Iedereen hier in dit forum heeft recht op een eigen mening, dus ook ik en zelfs jij. Je mag het niet met me eens zijn, maar dat geeft jou nog niet het recht om hier met ziektes en agressief taalgebruik te gaan strooien. Bovendien zegt de zachte "ggg" niets over mensen uit het zuiden, maar iets over mij, blijkbaar vind ik het irritant bij Sabine en dat mag hopelijk.
Sabine neeeeeeeeee!!!!!!!!
Maar die bianca moet eerst maar weg gluip wijf wat het er is
Grtz,
MiRR0RMaN.
Of Rolf Wouters.... mag er van mij ook uit hehehehe
quote:
op 09-28-1999 om 07:03 PM schreef Robin666 het volgende:Wie is hier de loser als hij zich moet beroepen op het feit dat zij afschuwelijk harde GGG zoveel beter is en daarom Sabine niet ziet zitten. Welke andere reden dan ook, prima. Maar op iemand zijn accent, stelletje tara's!
Overigens vind ik dat eerst Bianca de pest cholera kan krijgen en op mag rotten.
Laat Sabientje nog ff zitten. Laten we eerlijk zijn ze ziet er het leukst uit van de drie hupsekutjeschutteveen dames
En zolang ze zo blij en oppervlakkig blijft kijken, moet dat toch wel lukken.
ha ha ha ha ha
Eikels, laat Sabine met rust, een zachte gggggg is lekker aan je L*L
Sabine, je bent er en je blijft er schatje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |