Ik niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:25 schreef karr-1 het volgende:
Ik mis een foto ter illustratie !
NO WAIquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:25 schreef karr-1 het volgende:
Ik mis een foto ter illustratie !
Samen met al het omringende weefsel.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:26 schreef BreakSpear het volgende:
Vaak moet zo'n lichaamsdeel ook geamputeerd worden.
ja, van een splinter in je hersenen ookquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je kan er dood aan gaan, serieus.
ik weet dat er vieze symptomen kunnen optreden met encyphalitis tot de dood toe. Maar ik heb een idee waar ik dit heb opgelopen: mijn kat!!!quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:30 schreef denka het volgende:
Als het zakje al wit is dan zit de teek er toch al een tijdje. Hij zal ook wel behoorlijk dik zijn of niet? De dokter zal de teek fatsoenlijk kunnen verwijderen en in principe moet er dan niks aan de hand zijn. Alleen moet je er wel altijd rekening mee houden dat je een teek hebt gehad bij eventuele vage klachten in de toekomst die niet direct aan iets te linken zijn.
Teken kunnen besmet zijn met de ziekte van lyme en dat daar moet je altijd rekening mee houden omdat steeds meer teken besmet zijn. Heb je een idee waar je de teek hebt opgelopen? Goed moet verder altijd oppassen als je in een bosrijk gebied/struikgewas/hoog gras bent geweest en je na afloop altijd checken op teken, ook bij thuis komst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |