Dat ziet Stevie Wonder ook nog wel. Misschien was die dikke wel de zus van die murk?quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:34 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Maar die ziet er beter uit als die andere
Uiteraard, das keigeilquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:33 schreef Heerlijkheid het volgende:
Even een vraagje: jullie vinden het wel allemaal oké dat die twee meisjes met elkaar op de vuist gaan?
Alsof fitnesapparaten in die maten gemaakt wordenquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:34 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij had beter met haar kunnen gaan fitnessen.
drib jij was het !quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Alsof fitnesapparaten in die maten gemaakt worden
Verrassendquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik heb iig al wat gegevens:
Voornaam: Mohammed
Religie: islam
quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik heb iig al wat gegevens:
Voornaam: Mohammed
Religie: islam
nou, het gaat vooral om de manier waarop, er niets mee te maken hebben, en dan opeens naar voren lopen, quasi nonchalant, en vol met de vuist uithalen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:16 schreef Heerlijkheid het volgende:
Wat een hypocrieten hiero en bij GeenStijl. Pas als een vrouw wordt gemept, verontwaardigt raken.
Ow... gelukkig maar 11 van de 10 keerquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:59 schreef milagro het volgende:
[..]
dat haartrek en gemep met vlakke hand van die meiden stelde niets voor, het "gevecht' leek al over, en dan komt meneer, en ja een man, een jongen is nu eenmaal fysiek sterker 11 van de 10 keer dus geen partij, het nog even afmaken met een flinke hoek midden in haar gezicht.
Iemand hypocriet noemen is eigenlijk al hypocriet.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:59 schreef milagro het volgende:
[..]
maar hey, ik ben hypocriet, dus daar ligt dat natuurlijk aan, dat ik dat onderscheid maak![]()
ja, ben blij dat je hem vat, schatquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:00 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Ow... gelukkig maar 11 van de 10 keer
Mjah idd, hij kon beter die dikke slaan.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Die met die legerbroek ziet er wel uit als een geyl putaatje.
Dan is het goed gespeeld.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:03 schreef cultheld het volgende:
Misschien hebben ze het wel in scène gezet. Ze had ook niks aan haar gezicht of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |