Volgens mij is Albert Heijn een goede optie. Dan hangen ze meestal in het koelvak, bij de verse kruiden. Geen idee hoe seizoensgebonden ze zijn.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:03 schreef Claudia_x het volgende:
Weet jij waar je stoneleeks kunt krijgen, Lienekien? Ik gebruik meestal bosui ervoor in de plaats.
Risotto met aarbeien??quote:Op woensdag 4 april 2007 15:01 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je kunt ook risotto maken met aardbeien (), alleen is Parmezaan ook duur.
Ik prijs de dag dat ik mijn grillpan kocht. Gisteren nog kip gegrild met verse ananas ernaast.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:05 schreef Gellius het volgende:
Ik heb wel een grillpan. Daar moet het ook op lukken.
Ik heb gisteren bij Blokker een Tefal-grillpan gekocht. Was in de aanbiedingquote:Op woensdag 4 april 2007 15:05 schreef Gellius het volgende:
Ik heb wel een grillpan. Daar moet het ook op lukken.
Da's ook een idee. En dan morgen de zalm van Claudia, want we hadden gisteren ook al vis. En dan vrijdag de ratatouille van pope. Iedereen weer blij nu? Gewoon kipfiletjes, Liene?quote:Op woensdag 4 april 2007 15:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik prijs de dag dat ik mijn grillpan kocht. Gisteren nog kip gegrild met verse ananas ernaast.![]()
Jonge Poesjes In Rode-wijnsausquote:Op woensdag 4 april 2007 15:05 schreef Gellius het volgende:
Ik heb wel een grillpan. Daar moet het ook op lukken. Hoeveel rondjes Oosterpark is drie kilometer?
Een maximaal rondje is 1,3 kilometer, geloof ik.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:05 schreef Gellius het volgende:
Ik heb wel een grillpan. Daar moet het ook op lukken. Hoeveel rondjes Oosterpark is drie kilometer?
Deze waren kant-en-klaar gemarineerd.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:07 schreef Gellius het volgende:
[..]
Da's ook een idee. En dan morgen de zalm van Claudia, want we hadden gisteren ook al vis. En dan vrijdag de ratatouille van pope. Iedereen weer blij nu? Gewoon kipfiletjes, Liene?
Ik krijg mijn grillpan zo moeilijk schoon.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik prijs de dag dat ik mijn grillpan kocht. Gisteren nog kip gegrild met verse ananas ernaast.![]()
Jawel hoor, ik ga morgen de vloer in de Blasiusstraat wel doen. Ik hoef het pas maandag op te leveren. Kom maar op met die marinade.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Deze waren kant-en-klaar gemarineerd.
Ik heb ze ook wel gegrild met basilicumolie, of in eigen marinade, maar daarvoor heb je geen tijd.
Ja, dat is even uitvinden. Ik doe 't meestal met heet water en een afwasborstel, daarna wat keukenpapier met olie.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik krijg mijn grillpan zo moeilijk schoon.
Gelijke delen sherry, sojasaus en olie. Beetje suiker, mosterd, gemberpoeder, knoflook, peper en een gesnipperd uitje.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:10 schreef Gellius het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik ga morgen de vloer in de Blasiusstraat wel doen. Ik hoef het pas maandag op te leveren. Kom maar op met die marinade.
Wandelen is voor oude mensen, Gellius.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:09 schreef Gellius het volgende:
Ik loop geregeld twee rondjes in mijn lunchpauze. Nu ja: wàndel, natuurlijk. Ik hou helemaal niet van rennen.
Mag, hè. Geen moet.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:15 schreef Gellius het volgende:
[..].
zo-veel-tijd-heb-ik-toch-he-le-maal-niet-meer.
Dat worden dus jonge poesjes vanavond.
Goede ingrediënten zijn (volgens mij) het geheim tot een geslaagd recept. Maar ik moet bekennen dat ik het in Nederland nog nooit zo lekker heb gevonden als in Parma. Misschien kan het recept beter, maar ik weet niet hoe.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:18 schreef Automatic_Rock het volgende:
Smaakt het ook zo goed als het klinkt??
Doe je het erom, Claudia?quote:Op woensdag 4 april 2007 15:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wandelen is voor oude mensen, Gellius.
Gentleman walk, never runquote:Op woensdag 4 april 2007 15:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wandelen is voor oude mensen, Gellius.
Daar kun je natuurlijk geen 'ja' op zeggen, want dan kun je 't er niet meer om doen.quote:
Wat je nu idd nog eens bevestigt door dat zo zwaar op te vatten en bij de geringste kotssmiley om fucking bietjes van streek (te lijken) te raken.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik had toch al de stempels 'waanzin' en 'hopeloos' van je te pakken? Grote vriend?
Ja, zo werkt dat. Eenmaal een idee, dan zie je dat alleen maar bevestigd. Het blijkt wel weer.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:29 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Wat je nu idd nog eens bevestigt door dat zo zwaar op te vatten en bij de geringste kotssmiley om fucking bietjes van streek (te lijken) te raken.
God, waar zou zo'n editknop nou voor zijn?!quote:Op woensdag 4 april 2007 15:29 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Shit, we zijn al een pagina verder, sorry, vergeet wat ik zei.
Nou, voor als je bent vergeten een puntje achter je smiley te zetten natuurlijk.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
God, waar zou zo'n editknop nou voor zijn?!
Bevestigd zien en bevestigen zijn toch twéé verschillende dingen.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, zo werkt dat. Eenmaal een idee, dan zie je dat alleen maar bevestigd. Het blijkt wel weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |