In een gezellige heupbroek.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:14 schreef Claudia_x het volgende:
Deze goede-smaak-prediker gaat even naar het Oosterpark.
Jawel, hoor.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:11 schreef Lienekien het volgende:
O, is het weer niet goed?
Waarom?quote:Kon je niet even op Claudia haar commentaar wachten?![]()
Goed plan. Die verdomde vloer kan wel wachten. Ik ga even naar de markt.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:14 schreef Claudia_x het volgende:
Waarom? Vind je dat nou niet een beetje een domme vraag?quote:
Hop, op de bres, voor de revolutie.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:14 schreef Claudia_x het volgende:
.
Slijmbal.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:17 schreef JAM het volgende:
[..]
Hop, op de bres, voor de revolutie. [afbeelding].
Nee.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:17 schreef Lienekien het volgende:
Waarom? Vind je dat nou niet een beetje een domme vraag?
Huu! Ben jij soms een vuile defaitist, Lienekien?! Keer jij je soms tégen de revolutie?! Schizofrene megalomanie zeg ik je! Leve de Revolutie!quote:
Is er maar één revolutie? Oh, die memo heb ik dan gemist.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:21 schreef JAM het volgende:
[..]
Huu! Ben jij soms een vuile defaitist, Lienekien?! Keer jij je soms tégen de revolutie! Schizofrene megalomanie zeg ik je! Leve de Revolutie!
Als avondmaal?quote:Op woensdag 4 april 2007 14:20 schreef Lienekien het volgende:
Bruine pistoletjes met rosbief, Groninger mosterd en schijfjes appel.
Een makkelijke maaltijd. Leek me wel passen gezien de verhuizing.quote:
The revolution will not be televised,quote:Op woensdag 4 april 2007 14:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is er maar één revolutie? Oh, die memo heb ik dan gemist.
Iets met bietjes.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:24 schreef Gellius het volgende:
Nee, nee. Ik noteer het overigens wel even, want het lijkt me wel smakelijk. Maar ik wil vanavond toch een volledige maaltijd op tafel zetten.
Ik zeg: 'Eet goed!' De Revolutie vraagt om Kracht en Vitaliteit.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:24 schreef Gellius het volgende:
Nee, nee. Ik noteer het overigens wel even, want het lijkt me wel smakelijk. Maar ik wil vanavond toch een volledige maaltijd op tafel zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |