quote:Op maandag 9 april 2007 20:44 schreef Nouk het volgende:
Jezus, die Kim en die Sandra, ik erger me echt dood deze serie.
hij is nog bezigquote:Op maandag 9 april 2007 20:46 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
hoelnag duurt de reclame nog want ben ff ver weg van de tv
Nou, ik wou het net zeggen. Wat een bagger serie deze keer! Dit zijn toch helemaal geen modellen (op 3 na.) Meiden wie er altijd al gedroomt van hebben om in een clip te spelen. Sorry hoor maar als dat je ambitie is.quote:Op maandag 9 april 2007 20:44 schreef Nouk het volgende:
Jezus, die Kim en die Sandra, ik erger me echt dood deze serie.
Neequote:Op maandag 9 april 2007 20:57 schreef Adelante het volgende:
heeft iemand ooit van r.o.o.o.m. gehoord?
De nederlandse Black Eyed Peasquote:Op maandag 9 april 2007 20:57 schreef Adelante het volgende:
Ik dacht al dat het aan mij lag!quote:Op maandag 9 april 2007 20:57 schreef Adelante het volgende:
er was net wel een jochie die een handtekening vroegquote:Op maandag 9 april 2007 20:57 schreef Adelante het volgende:
quote:Op maandag 9 april 2007 20:57 schreef Aventura het volgende:
Ik vind Bodil niet bijzonder. Heel standaard boerenmeidenkoppie.
leek het wel opquote:Op maandag 9 april 2007 21:00 schreef Nouk het volgende:
Zei ze nou, ze zullen me wel te mooi vinden voor in de clip?
Nou ja.
Haha, ik vroeg me al af of ik het verkeerd had verstaan! Lekker ook voor Bodil om te horenquote:Op maandag 9 april 2007 21:00 schreef Nouk het volgende:
Zei ze nou, ze zullen me wel te mooi vinden voor in de clip?
Nou ja.
Indd. Niet lelijk, zelfs wel heel cute maar niet model-like. Dat geldt eigenlijk voor al die meisjes in deze serie.quote:Op maandag 9 april 2007 21:00 schreef MissHobje het volgende:
[..]
ik vind haar ook niets interessants hebben.
Ik vind Kim dan denk ik toch de mooiste. Komt zij uit het buitenland ofzo? Qua accent?quote:Op maandag 9 april 2007 21:02 schreef Aventura het volgende:
[..]
Indd. Niet lelijk, zelfs wel heel cute maar niet model-like. Dat geldt eigenlijk voor al die meisjes in deze serie.
ze is doof/hardhorend.quote:Op maandag 9 april 2007 21:09 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik vind Kim dan denk ik toch de mooiste. Komt zij uit het buitenland ofzo?
Haha medestandquote:Op maandag 9 april 2007 21:00 schreef MissHobje het volgende:
[..]
ik vind haar ook niets interessants hebben.
quote:Op maandag 9 april 2007 20:59 schreef maok het volgende:
[..]
er was net wel een jochie die een handtekening vroeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |