Heb je de data van die cursus niet gezien... ?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Danniet![]()
misschien had ik wellicht eventueel in een dolle bui deze cusus wel gevolgd.. weet jij veel..![]()
maar nee, je kent me te goed...![]()
jawel, schatteboutje van me, daarom staat er ook: misschien HAD ik de cursus wel gevolgd..quote:Op donderdag 5 april 2007 11:42 schreef demins het volgende:
[..]
Heb je de data van die cursus niet gezien... ?![]()
Geeft nix, is ook een uitstekende OP... ik ben gelijk weer helemaal bijquote:Op donderdag 5 april 2007 13:11 schreef petraa het volgende:
Mijn op is wat simpeler, niemand wilde die kl*te COS openen. Na 5 minuten dacht ik laat ik um dan maar openen![]()
Ach, aanbedene, dan laten we de taalkundige standjes, hoog of niet, toch gewoon voor wat ze zijn... ? Voorspel!quote:Op donderdag 5 april 2007 13:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jawel, schatteboutje van me, daarom staat er ook: misschien HAD ik de cursus wel gevolgd..![]()
ik weet het, taalkundig geen hoogstandje
quote:Op donderdag 5 april 2007 14:39 schreef demins het volgende:
[..]
Ach, aanbedene, dan laten we de taalkundige standjes, hoog of niet, toch gewoon voor wat ze zijn... ? Voorspel!![]()
Dank je, snietzel liefhebstertjequote:Op donderdag 5 april 2007 13:05 schreef Leandra het volgende:
Kleinzusje, wat een geweldige OP bij COS 1043
![]()
Voor degenen die m gemist hebben: [COS#1043] Kindjes van god ontwaken en worden gestraft![]()
Heeft jouw koffie een zekere reputatie opgebouwd, hier in de sc?quote:Op donderdag 5 april 2007 19:52 schreef Leandra het volgende:
* Leandra zet een pot koffie op de SC-tafel![]()
Melk, suiker, zoetjes voor de watjes en Diazepammetjes M&M's staan ernaast![]()
Yep, alleen de Diazepammetjes M&M's zijn een noviteit... maar juist de SC'ers lijken die niet nodig te hebben... dus dat schaaltje kan weer terug naar de COSquote:Op donderdag 5 april 2007 20:26 schreef demins het volgende:
[..]
Heeft jouw koffie een zekere reputatie opgebouwd, hier in de sc?
Is het niet mogelijk om voor de verandering eens een cappuccino op tafel gezet worden.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep, alleen de Diazepammetjes M&M's zijn een noviteit... maar juist de SC'ers lijken die niet nodig te hebben... dus dat schaaltje kan weer terug naar de COS![]()
Nee, en zeiken over de koffie doe je maar in het Hooli-topic, wees blij dat je tenminste niet van die walgelijke Senseo voorgeschoteld krijgt maar nog echte koffiequote:Op donderdag 5 april 2007 20:33 schreef petraa het volgende:
[..]
Is het niet mogelijk om voor de verandering eens een cappuccino op tafel gezet worden.
Afblijven, die zijn voor die overspannen COSsers, jij hebt ze echt nog niet nodig... je hebt nog geen last van bewoner-blindheidquote:Op donderdag 5 april 2007 20:43 schreef debuurvrouw het volgende:
* even snel binnenrent voor een kop koffie
en misschien is een handje diazepammetjes M&M's ook wel handig...![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 20:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Afblijven, die zijn voor die overspannen COSsers, jij hebt ze echt nog niet nodig... je hebt nog geen last van bewoner-blindheid![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 20:48 schreef Leandra het volgende:
Nou vooruit, 1tje dan... wel uitkijken dat je geen groene neemt...... die bijten
Doe jij us lief tegen mij, open lekker zelf een COS de volgende xquote:Op donderdag 5 april 2007 20:53 schreef Leandra het volgende:
Oh oh... leg dat maar eens uit als je op 3de paasdag eindelijk wakker wordt![]()
Maar wel uitgerust.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:53 schreef Leandra het volgende:
Oh oh... leg dat maar eens uit als je op 3de paasdag eindelijk wakker wordt![]()
Sjezus, ik deed lief, mijn complimentje voor de OP was alleen omdat ik wist dat er een sublieme OP zou volgen en ik graag de eerste wilde zijn die je daarvoor geprezen hadquote:Op donderdag 5 april 2007 20:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Doe jij us lief tegen mij, open lekker zelf een COS de volgende x![]()
kut verkeerde quote
quote:Op donderdag 5 april 2007 20:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sjezus, ik deed lief, mijn complimentje voor de OP was alleen omdat ik wist dat er een sublieme OP zou volgen en ik graag de eerste wilde zijn die je daarvoor geprezen had![]()
Bij je vorige COS had ik het ook al zo gedaan![]()
Nee zo was hetquote:
Het is een tragisch gebeuren, zeg ik je!quote:Op donderdag 5 april 2007 23:29 schreef Leandra het volgende:
Hee, je tagje is weg![]()
Gisteren had je m nog...
Zou het daar door komen dat ik 'm weer kwijt ben!?quote:Op donderdag 5 april 2007 23:33 schreef Leandra het volgende:
Damn, had je een tag, was je er de hele week bijna niet![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:03 schreef mootie het volgende:
dan reageer je toch lekker langzaam, tis slow chat!
Ik zit alweer in Duitsland...quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:09 schreef mootie het volgende:
muppet, in welke wijk in eindhoven zit je?
Was je Amandaatje aan het spelen?quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:22 schreef kleinzusje het volgende:
Ik was me een partij druk zeg
Sudderlapjes aan het klaarmakenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |