Pietje is een al wat oudere man, die moet je rustig benaderen. Zijn 2 hersencellen zijn al aan het afsterven namelijk.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:26 schreef Leandra het volgende:
Oh ze rellen niet zo rap hoor...... iets met de leeftijd enzo![]()
Ik ben een watje dus ik wil een zoetje en geen koekje.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:27 schreef Leandra het volgende:
* Leandra zet een pot koffie, melk, suiker en zoetjes (voor de watjes) op tafel... koekje erbij??
Dat komt iig beter over dan een Big Mac met een cola lightquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:28 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ben een watje dus ik wil een zoetje en geen koekje.![]()
Shit je brengt me op een ideequote:Op dinsdag 3 april 2007 21:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat komt iig beter over dan een Big Mac met een cola light![]()
ik ben geen watje, dus doe mij het pure spul maar. gewoon koffie zwart, mét een koekje. The diet starts tomorrow...quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:27 schreef Leandra het volgende:
* Leandra zet een pot koffie, melk, suiker en zoetjes (voor de watjes) op tafel... koekje erbij??
ja, ja, ja ook bekers en roerijzers![]()
Geweldig prinicpe hè "morgen" .... ik ben dan ook altijd zo drukquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ben geen watje, dus doe mij het pure spul maar. gewoon koffie zwart, mét een koekje. The diet starts tomorrow...![]()
Die Kl*te puber van mij vraagt of ik nog ff gezellig op de bank kom zitten bij haar. Ik ga maar als een brave moeder luisteren en lieflijk bij haar zitten en dan maar hopen dat ze snel naar haar nest verdwijnt.quote:
Ah... verkeerd opgevoed... die van mij is blij dat ie in control of the remote isquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:33 schreef petraa het volgende:
[..]
Die Kl*te puber van mij vraagt of ik nog ff gezellig op de bank kom zitten bij haar. Ik ga maar als een brave moeder luisteren en lieflijk bij haar zitten en dan maar hopen dat ze snel naar haar nest verdwijnt.![]()
Ik vind jou ook best lief hoorquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:28 schreef petraa het volgende:
[..]
Pietje is een al wat oudere man, die moet je rustig benaderen. Zijn 2 hersencellen zijn al aan het afsterven namelijk.![]()
Dat weet ik dan weer niet... tijdens de (latere) BB's zat ik nog overal op FOK! behalve in het BB-topic...quote:
tja, een verbouwing van oktober tot heden heeft mij denk ik van dat lot gered...quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat weet ik dan weer niet... tijdens de (latere) BB's zat ik nog overal op FOK! behalve in het BB-topic...
Zo af en toe stond er wel eens een uitdagende TT in de AT maar als ik er dan BB* voor zag staan wist ik al dat ik er niets te zoeken had...![]()
Helaas ging dat ergens mis in de eerste week van DGK![]()
Ik ben ff niet zo knuffelig...quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:07 schreef Talitha het volgende:
Vergeten jullie de Loverscorner niet af en toe te bezoeken?
Wat je hier niet allemaal moet doen voor een knuffel.![]()
Je weet toch dat ik onverminderd van je hou!!!!!quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:56 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik vind jou ook best lief hoor![]()
Alleen jammer dat het rellen je nog niet echt wil lukken![]()
![]()
Ga ff samen crossposten in het Hooligantopic en de Loverscorner... al die kutnewbies die denken dat er wat te rellen valt gelijk helemaal in de war als ze per ongeluk een keer op de Loverscorner klikkenquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik onverminderd van je hou!!!!!![]()
Veel plezierquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:25 schreef debuurvrouw het volgende:
de buuf gaat zich nu even terugtrekken in haar eigen lovecorner (hierna te noemen slaapkamer) om de benodigde energie op te doen die het leven van alle dag vraagt...![]()
Slaap lekker buuf en morgen gezond weer op.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:25 schreef debuurvrouw het volgende:
de buuf gaat zich nu even terugtrekken in haar eigen lovecorner (hierna te noemen slaapkamer) om de benodigde energie op te doen die het leven van alle dag vraagt...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |