quote:
Buuufquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
Eend!! lekkere knuffelkip!!![]()
Flugs!Welk een supersonisch carrierepad bewandel jij!!
![]()
Verrot schelden? Is dat de nieuwe 'game'?quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Buuuf![]()
Dat was een lange verbouwing
Eigenlijk hoor ik je hier verrot te schelden![]()
Leer schrijven sukkel.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:48 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Beleefdheidsvormen interesseren me geen zak!
Wel zou ik het op prijs stellen als ik in aanvaardbaar Nederlands aan- dan wel toegesproken wordt.
Of zal ik je voortaan maar amandaa gaan noemen?![]()
Ik irriteer je ???? Je zit te zeiken vent. Het enige wat ik heb gedaan is je wijzen op het feit dat je in de COS geen fokkers moet aanvallen. Daar is namelijk dit topic voor.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:46 schreef danos het volgende:
Omdat het niveau hier toch niet meer te redden is, en individuen als Beequeen, petraa etc mij zodanig irriteren heb ik de moed opgegeven dat dit ooit nog zal veranderen. En zal ik vanaf nu al mijn posts in /DGK afsluiten met:
BeeQueen = een lelijke dikke tifushoer
Waar men mee omgaat daar wordt men mee besmet.quote:
Eend!quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Buuuf![]()
Dat was een lange verbouwing
Eigenlijk hoor ik je hier verrot te schelden![]()
Heb jij ooit mijn scheur gezien ????? NEEEEEEE!!!!! Dus ga geen voorbarige conclusies trekken. Als er iemand is die haar eigen foutjes durft toe te geven, dan ben ik het. Ik ben namelijk niet perfect en zal ook nooit perfect worden.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:44 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Waar men mee omgaat daar wordt men mee besmet.Mea Culpa! Mea Maxima Culpa!
Het verschil tussen jou en mij is dat ik mijn eigen foutjes durf in te zien en ervan wil leren, waar jij op Amandeske wijze je grote scheur opentrekt.![]()
Het enige waar hooligans scherpe messen voor nodig hebben is om een medehooligan aan te rijgen..quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Eend!Ik verwachtte een messcherpe fileersessie als "in the old days.."
![]()
zoals eend met whiskey...
Maar dat doen hooligans natuurlijk niet....![]()
Niks voorbarig, want nu ik weet wat er zoal uit jouw scheur voortkomt WIL ik dat ding nooit en te nimmer op mijn netvlies geprojecteerd zien!quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Heb jij ooit mijn scheur gezien ????? NEEEEEEE!!!!! Dus ga geen voorbarige conclusies trekken. Als er iemand is die haar eigen foutjes durft toe te geven, dan ben ik het. Ik ben namelijk niet perfect en zal ook nooit perfect worden.
Dat is iets wat ik toe durf te geven in tegenstelling tot jou simpele zieltje.![]()
Zorg dan ook eens voor wat gepaste smiley's, zoals diverse messen, fietskettingen, hamers en andere weiland-uitrustingen!quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het enige waar hooligans scherpe messen voor nodig hebben is om een medehooligan aan te rijgen..
Verbaal komen ze niet verder dan: "Hoeruh, Hoeruh, Hoeruh" en "hij is een hondelul"
Enkel een toetsenbord en snedige vingers zijn voldoende...quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:02 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Zorg dan ook eens voor wat gepaste smiley's, zoals diverse messen, fietskettingen, hamers en andere weiland-uitrustingen!
En: "vul willekeurige naam in" is de hoer van "voer willekeurige plaatsnaam in"quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het enige waar hooligans scherpe messen voor nodig hebben is om een medehooligan aan te rijgen..
Verbaal komen ze niet verder dan: "Hoeruh, Hoeruh, Hoeruh" en "hij is een hondelul"
Troost je, je krijgt mijn scheur ook nooit te zien, al zou je willen en al zou je de laatste kerel op deze aardkloot zijn.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:59 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Niks voorbarig, want nu ik weet wat er zoal uit jouw scheur voortkomt WIL ik dat ding nooit en te nimmer op mijn netvlies geprojecteerd zien!
Het idee alleen al...![]()
Ik vraag het ook niet voor mezelf hoorquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Enkel een toetsenbord en snedige vingers zijn voldoende...
Maar dat is slechts voor weinigen weggelegd. Helaas overheerst hier de VMBO mentaliteit dat je een goeie discussie alleen met messen en fietskettingen kunt beslechten...![]()
Ik mag jou welquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Enkel een toetsenbord en snedige vingers zijn voldoende...
Maar dat is slechts voor weinigen weggelegd. Helaas overheerst hier de VMBO mentaliteit dat je een goeie discussie alleen met messen en fietskettingen kunt beslechten...![]()
Als ik het niet dacht!quote:
Meen ik daar iets van jaloersheid te horen ???quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:11 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Als ik het niet dacht!
Een beetje gaan slijmen bij het hogere FOK!volk.
Vroegah schoren ze jouw soort gewoon kaal!![]()
Slijmen is voor Libelle-volk en NSB-sympathisanten.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Meen ik daar iets van jaloersheid te horen ???
Jammer he dat er geen mensen zijn die met jou soort willen slijmen.
Het enige ding wat met jou wil slijmen is een slak.![]()
Triest, triest, triest !!!!!!!!quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:19 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Slijmen is voor Libelle-volk en NSB-sympathisanten.![]()
Dat krijg je als je boven de 40 komt. Daar zou jij toch alles vanaf moeten weten, ouwe zak!!!!!quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:28 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Waarom begin je nu tegen jezelf te praten?![]()
Dat laatste eraf laten en je hebt de perfecte snedige opmerkingquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:30 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat krijg je als je boven de 40 komt. Daar zou jij toch alles vanaf moeten weten, ouwe zak!!!!!![]()
Ik mag dan een ouwe zak hebben zijn, maar mijn geest is uiterst vitaal en in de kracht van zijn leven!quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:30 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat krijg je als je boven de 40 komt. Daar zou jij toch alles vanaf moeten weten, ouwe zak!!!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |