Jij bent de leidster van je beperkte denkraam? Van mij mag het maar daar zal het denkraam niet van opknappen! Debiele doos!!!quote:
En waarom moest jij nou weer lachen? Simpele ziel!!!quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Doe eens niet zo grappig in het Hooligantopic, ik moest lachen![]()
Zuid-Holland!!!! of bedoelde je dat nietquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:26 schreef Prospera het volgende:
[..]
In wat voor achterlijk land leef jij eigenlijk![]()
Waarom geef jij het antwoord op je eigen vraag?? Bang dat ik dat niet zelf kon bedenken??quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:32 schreef demins het volgende:
[..]
En waarom moest jij nou weer lachen? Simpele ziel!!!
Doe jij es ff normaal, in dit topic is het STRENG verboden te lachen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Doe eens niet zo grappig in het Hooligantopic, ik moest lachen![]()
Ik had al iets met hol verwacht van jou! Monomane vrouw!!!quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:33 schreef petraa het volgende:
[..]
Zuid-Holland!!!! of bedoelde je dat niet![]()
Waarom geef jij het antwoord op je eigen vraag??quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom geef jij het antwoord op je eigen vraag?? Bang dat ik dat niet zelf kon bedenken??
Omdat jij het antwoord anders niet zou wetenquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:35 schreef demins het volgende:
[..]
Waarom geef jij het antwoord op je eigen vraag??
Ik zou haast niet in die topic willen posten, wantquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:36 schreef Prospera het volgende:
Ik ga es ff vriendelijk doen [COS#1032] Brian heeft de X factor![]()
Hou die gedachte en dat gevoel goed vast!quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een haat aan Pietje !!!!!!![]()
Doe ik, want zou ik dat niet doen, dan zou ik vannacht niet kunnen slapen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:10 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Hou die gedachte en dat gevoel goed vast!
Tis uitermate wederzijds en vice versa!
Dat kun je toch niet, want ik heb jeukpoeder in je bed gestrooid!quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Doe ik, want zou ik dat niet doen, dan zou ik vannacht niet kunnen slapen.![]()
Oh sexy, heb ik eindelijk weer eens jeukquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:18 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dat kun je toch niet, want ik heb jeukpoeder in je bed gestrooid!![]()
Vulkoeken ga ik nooit op in eigenlijk.......quote:Op woensdag 4 april 2007 01:23 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik ram je kop in als je nog eens sukkel zegt![]()
Is dat met spijs ofzo, dat doe je toch alleen in de kerkquote:Op woensdag 4 april 2007 01:23 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Vulkoeken ga ik nooit op in eigenlijk.......![]()
Hij plaatst hier 3 posts en jij hebt jequote:Op woensdag 4 april 2007 01:26 schreef Prospera het volgende:
[..]
Is dat met spijs ofzo, dat doe je toch alleen in de kerk![]()
Voorlopig ben ik nog in gesprek met een vulkoek die mijn kop in wil rammen.....quote:Op woensdag 4 april 2007 01:25 schreef Leandra het volgende:
Sjezus, zit ik gvd een keer sociaal te doen in de SC gebeurt er hier weer van alles
Een beetje training kan je ook wel gebruikenquote:Op woensdag 4 april 2007 01:25 schreef Leandra het volgende:
Sjezus, zit ik gvd een keer sociaal te doen in de SC gebeurt er hier weer van alles
Nee jij dan... jij laat je verdomme in 2 posts van de wijs brengenquote:Op woensdag 4 april 2007 01:27 schreef Prospera het volgende:
[..]
Een beetje training kan je ook wel gebruiken![]()
Het is net als les met Brian.......kansloos.....quote:Op woensdag 4 april 2007 01:27 schreef Prospera het volgende:
[..]
Een beetje training kan je ook wel gebruiken![]()
Ai... dat had je nou niet moeten zeggen...quote:Op woensdag 4 april 2007 01:29 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het is net als les met Brian.......kansloos.....![]()
Ik dacht toch niet dat we in gesprek warenquote:Op woensdag 4 april 2007 01:27 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Voorlopig ben ik nog in gesprek met een vulkoek die mijn kop in wil rammen.....
![]()
Dat wordt weer een lobotomiequote:Op woensdag 4 april 2007 01:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ai... dat had je nou niet moeten zeggen...
* pakt de koekepan van Prospera af en ramt hem tegen de gevulde koek van Mokum![]()
Nee klopt...je bent mijn nivo niet........quote:Op woensdag 4 april 2007 01:30 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik dacht toch niet dat we in gesprek waren![]()
Mwah... hij schrijft al nivo... kan niet veel meer worden weggehaald anders schijt hij het aanrecht onderquote:
Geen kans, ik mep iedereen een blok verder als ze gaan tokkieënquote:Op woensdag 4 april 2007 01:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee jij dan... jij laat je verdomme in 2 posts van de wijs brengen![]()
Met die kippepootjes van jou zeker??quote:Op woensdag 4 april 2007 01:34 schreef Prospera het volgende:
[..]
Geen kans, ik mep iedereen een blok verder als ze gaan tokkieën![]()
We stellen hem in bewaring bij ons in het keldertjequote:Op woensdag 4 april 2007 01:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... hij schrijft al nivo... kan niet veel meer worden weggehaald anders schijt hij het aanrecht onder![]()
Mag het op je hoofdkussen zijn..?quote:Op woensdag 4 april 2007 01:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... hij schrijft al nivo... kan niet veel meer worden weggehaald anders schijt hij het aanrecht onder![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 01:35 schreef Prospera het volgende:
[..]
We stellen hem in bewaring bij ons in het keldertje![]()
Nuh ik krijg les van Hans Nijmanquote:Op woensdag 4 april 2007 01:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met die kippepootjes van jou zeker??![]()
Oh jahquote:Op woensdag 4 april 2007 01:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik pak de zweepjes vast... pak jij de boeien??
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |