quote:Op woensdag 4 april 2007 01:58 schreef demins het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topicvervuiler
![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 01:58 schreef demins het volgende:Hoe lang mag jij van mama achter de pc?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was...quote:Op woensdag 4 april 2007 02:00 schreef Prospera het volgende:
Eend is de Huub van dit forum, vanwege zijn chickies, zn ban en zijn onderdanig gedrag naar het Achter/Febo gedeelte hier.
Zo laat als ik wil, ik heb proefwerkweek!quote:Op woensdag 4 april 2007 02:00 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Hoe lang mag jij van mama achter de pc?![]()
Nee ik had meer van je verwacht als COSmongool.........quote:Op woensdag 4 april 2007 02:07 schreef Leandra het volgende:
Dat rellen valt ook niet mee zonder COSmongolen hè
quote:Op woensdag 4 april 2007 02:00 schreef Prospera het volgende:
Eend is de Huub van dit forum, vanwege zijn chickies, zn ban en zijn onderdanig gedrag naar het Achter/Febo gedeelte hier.
Kom ik in aanmerking? Kon niet slapen en zag dat het hier maar niet wil lukken met de moord- en doodslag.quote:Op woensdag 4 april 2007 02:07 schreef Leandra het volgende:
pleur ff lekker op naar de mutsenbazaarquote:Op woensdag 4 april 2007 02:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Kom ik in aanmerking? Kon niet slapen en zag dat het hier maar niet wil lukken met de moord- en doodslag.
HOEZO!! Zonder COSmongolen...???quote:Op woensdag 4 april 2007 02:07 schreef Leandra het volgende:
Ik had die term van APK gegapt... en jij viel tot deze opmerking ook niet in die categorie...quote:Op woensdag 4 april 2007 02:08 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nee ik had meer van je verwacht als COSmongool.........![]()
Mwah. Ik had meer passie verwacht van een groepshuilerd. Overnieuwquote:Op woensdag 4 april 2007 02:09 schreef mootie het volgende:
[..]
pleur ff lekker op naar de mutsenbazaar![]()
Shit.... tijd om me te gaan verhangen, de grote Disana is niet van me onder de indrukquote:Op woensdag 4 april 2007 02:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Mwah. Ik had meer passie verwacht van een groepshuilerd. Overnieuw![]()
Ben je de Libelle link nou alweer kwijt??quote:Op woensdag 4 april 2007 02:09 schreef mootie het volgende:
[..]
pleur ff lekker op naar de mutsenbazaar![]()
Iedere passie is aan jou niet besteed, gruwelijke mongool!quote:Op woensdag 4 april 2007 02:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Mwah. Ik had meer passie verwacht van een groepshuilerd. Overnieuw![]()
PietjePuk en Gert gingen je voor. Niet origineel genoeg dusquote:Op woensdag 4 april 2007 02:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ben je de Libelle link nou alweer kwijt??www.libelle.nl
Tuttuttut.... moet je de geraniums geen water gaan geven en via je spionnetje gluren wat mensen MET een leven doen?quote:Op woensdag 4 april 2007 02:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ben je de Libelle link nou alweer kwijt??www.libelle.nl
Broodpootquote:Op woensdag 4 april 2007 02:12 schreef demins het volgende:
[..]
Iedere passie is aan jou niet besteed, gruwelijke mongool!![]()
Het is ook razend irritant dat er niemand aanwezig is waar ik een pleurishekel aan hebquote:Op woensdag 4 april 2007 02:12 schreef Mokum020 het volgende:
Hoe kun je nou rot doen tegen sommige lui die je wel mag..........![]()
kneusjes....
Je doet gewoon net of je me negeert, he?!?quote:Op woensdag 4 april 2007 02:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is ook razend irritant dat er niemand aanwezig is waar ik een pleurishekel aan heb![]()
Ben jij ook al zo'n kansloze.......quote:Op woensdag 4 april 2007 02:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Tuttuttut.... moet je de geraniums geen water gaan geven en via je spionnetje gluren wat mensen MET een leven doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |