abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 april 2007 @ 15:37:35 #101
151199 tinoz
Alter Reality
pi_48044974
begin jij nou maar met eerst ff alles te lezen voor je over mij gaat oordelen , dat mag je zelf maar eerst eens erkennen
Save Us From Fashion !
pi_48045127
quote:
Op donderdag 5 april 2007 15:37 schreef tinoz het volgende:
begin jij nou maar met eerst ff alles te lezen voor je over mij gaat oordelen , dat mag je zelf maar eerst eens erkennen
Spoken, topic heeft geen nut eigenlijk... Net zoals de afgelopen 4-5 topics van je die niet voor niets eindigde in een slotje... Hulp kan je hier niet vinden. Je wilt enkel horen dat medici slecht zijn en dat je geen pillen nodig hebt, maar dit heb je nodig als ze het zeggen... Niet omdat een of andere tiep jostie hier zegt dat het niet zo is.

Je komt heel ziek en verward op mij over, heel vijandelijk naar iedereen die jouw ideeen niet volgt. Dus waarom nog een topic? Ik vind het heel vermakelijk hoor, daar niet van... Maar t heeft gewoon echt geen nut, je krijgt al hulp van mensen die weten wat ze doen.. Waarom aan mensen vragen die er niets van weten, inclusief Re... welke medici gaat nou even via internet hulp aanbieden zonder achtergrond kennis! Je had beter moeten weten Re. Zoek hulp, maar niet hier.

[ Bericht 48% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2007 15:49:42 ]
  donderdag 5 april 2007 @ 15:43:44 #103
151199 tinoz
Alter Reality
pi_48045235
quote:
Op donderdag 5 april 2007 15:33 schreef Re het volgende:
bedoel je zoiets als ICD-10 of DSM-IV of iets dergelijks?
De ICD-10 is de tiende editie van de International Statistical Classification of Diseases and Related Health Problems. Het is een internationaal gehanteerde lijst van ziekten.

DSM-IV is een handboek dat wordt bedacht door een groep psychiaters in America.

Ik heb het over de manier van het komen tot het stellen van een hypothese , prognose of diagnose , weet ik wat het was ze hebben het weg gehaald wat was het nou en waar slaat dat op dat ik het niet meer kan vinden ? Zoek ik niet goed genoeg ofzo? en waarom weet jij neit waar ik het over heb dan ? jij weet er toch alles van ? en je komt met 2 termen aanzetten. ik zal wel weer paranoia zijn zeker
Save Us From Fashion !
  donderdag 5 april 2007 @ 16:00:14 #104
262 Re
Kiss & Swallow
pi_48045906
quote:
Op donderdag 5 april 2007 15:41 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Spoken, topic heeft geen nut eigenlijk... Net zoals de afgelopen 4-5 topics van je die niet voor niets eindigde in een slotje... Hulp kan je hier niet vinden. Je wilt enkel horen dat medici slecht zijn en dat je geen pillen nodig hebt, maar dit heb je nodig als ze het zeggen... Niet omdat een of andere tiep jostie hier zegt dat het niet zo is.

Je komt heel ziek en verward op mij over, heel vijandelijk naar iedereen die jouw ideeen niet volgt. Dus waarom nog een topic? Ik vind het heel vermakelijk hoor, daar niet van... Maar t heeft gewoon echt geen nut, je krijgt al hulp van mensen die weten wat ze doen.. Waarom aan mensen vragen die er niets van weten, inclusief Re... welke medici gaat nou even via internet hulp aanbieden zonder achtergrond kennis! Je had beter moeten weten Re. Zoek hulp, maar niet hier.
ik pretendeer nergens dat ik er iets van af weet... maar dat heb ik ook al een paar keer neergeschreven hoor... maar goed... slechter kunnen we het al niet maken dus tinoz.... zoek hulp
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_48046997
quote:
Op donderdag 5 april 2007 15:41 schreef Aneurism het volgende:

[..]
Je wilt enkel horen dat medici slecht zijn en dat je geen pillen nodig hebt, maar dit heb je nodig als ze het zeggen... Niet omdat een of andere tiep jostie hier zegt dat het niet zo is.
Ik zeg dat maar mij negeert ie.
  donderdag 5 april 2007 @ 16:30:03 #106
151199 tinoz
Alter Reality
pi_48047095
ff voor iedereen die het leuk vind mijn topics te verpesten : Opdonderen AUB ik zoek instant info over hoe ik vrij man kan blijven en de tijd dringt dus gaat heen en maak vooral geen kinderen. En voor moderators , jullie verwijdereren wel eens meer posts in topics dus verwijder de topics die nergens over gaan en laat mij gewoon praten met de mensen waarmee ik wil praten ? dat is toch waar fok voor bedoelt is ?
Save Us From Fashion !
pi_48047144
quote:
Op donderdag 5 april 2007 16:27 schreef moelan0e het volgende:

[..]

Ik zeg dat maar mij negeert ie.
Zijn post historie is ook best grappig:

wat vinden jullie van deze tekst ? wie kan hem afmaken ?
quote:
deze topic sluit aan bij de rest van mijn topics , het is een onderwerp dat vermeden wordt , mensen worden tegenwoordige gek verklaard als ze iets goeds willen doen , dat is al tijden zo trouwens .... robertlong is dood maar hij sprak dus blijkbaar wel de waarheid en daar ben ik het levende bewijs van. mensen doen maar iets en zijn zo overtuigd van wat ze denken dat ze te arrogant worden zich zelf in twijfel te trekken
Ik heb in een scheur gelegen hier.
pi_48047283
quote:
Op donderdag 5 april 2007 16:30 schreef tinoz het volgende:
ff voor iedereen die het leuk vind mijn topics te verpesten : Opdonderen AUB ik zoek instant info over hoe ik vrij man kan blijven en de tijd dringt dus gaat heen en maak vooral geen kinderen. En voor moderators , jullie verwijdereren wel eens meer posts in topics dus verwijder de topics die nergens over gaan en laat mij gewoon praten met de mensen waarmee ik wil praten ? dat is toch waar fok voor bedoelt is ?
doe normaal

[ Bericht 6% gewijzigd door SHE op 05-04-2007 16:37:55 ]
  donderdag 5 april 2007 @ 16:36:16 #109
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_48047352
Tinoz,

Die antipsychotica vallen niet zo goed zeg je; waarom heb je je psych niet om andere gevraagd?
Er zijn namelijk genoeg anti psychotica waar je geen last van hebt.
Je moet ze namelijk wel slikken, hoe dan ook. Maar ik geef je groot gelijk dat je ze niet nemen wil als ze je zo beroerd maken.
Het is WEL je recht om een ander soort te vragen.

Er zijn ook vrij nieuwe ( zoals Seroquel ) , die revolutionair blijken te werken en de patient echt nauwelijks tot GEEN hinder geeft.
Ik weet niet van welke aandoening ze je betichten, maar misschien kun je het voorleggen?

Ik begrijp Tinoz ergens wel hoor;
Ik kwam een jaar geleden ook bij een schrink terecht omdat ik echt helemaal doordraaide. Behoorlijk agressief was..:@
Na een paar maanden bleek al dat die hulpverleners echt niet sporen; ik werd eerst voor borderliner uitgemaakt, wilden ze me anti depressiva aansmeren.
Toen was ik schizo en daarna weer autistisch

Een jaar later blijk ik niets te hebben; maar is het een combi van PTSS en een fikse burn out.
Niets maar aan de hand

Je mag dus best kritisch zijn hoor Tinoz; maar als je echt een aandoening hebt, moet je wel medicijnen slikken, want die helpen uiteindelijk.
WEL moet het je goed doen; het is namelijk niet de bedoeling dat je er zieker van word. Dus ga aan de bel trekken bij degene die je medicijnen voorschrijft en eis dat ze je op iets anders zetten.
  Admin donderdag 5 april 2007 @ 16:36:22 #110
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_48047355
Dicht, zoek hulp, niet op FOK!
Daar is FOK! gewoonweg niet voor
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')