quote:Op donderdag 5 april 2007 15:37 schreef tinoz het volgende:
begin jij nou maar met eerst ff alles te lezen voor je over mij gaat oordelen , dat mag je zelf maar eerst eens erkennen
De ICD-10 is de tiende editie van de International Statistical Classification of Diseases and Related Health Problems. Het is een internationaal gehanteerde lijst van ziekten.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:33 schreef Re het volgende:
bedoel je zoiets als ICD-10 of DSM-IV of iets dergelijks?
ik pretendeer nergens dat ik er iets van af weet... maar dat heb ik ook al een paar keer neergeschreven hoor... maar goed... slechter kunnen we het al niet maken dus tinoz.... zoek hulpquote:Op donderdag 5 april 2007 15:41 schreef Aneurism het volgende:
[..]Spoken, topic heeft geen nut eigenlijk... Net zoals de afgelopen 4-5 topics van je die niet voor niets eindigde in een slotje... Hulp kan je hier niet vinden. Je wilt enkel horen dat medici slecht zijn en dat je geen pillen nodig hebt, maar dit heb je nodig als ze het zeggen... Niet omdat een of andere tiep jostie hier zegt dat het niet zo is.
Je komt heel ziek en verward op mij over, heel vijandelijk naar iedereen die jouw ideeen niet volgt. Dus waarom nog een topic? Ik vind het heel vermakelijk hoor, daar niet van... Maar t heeft gewoon echt geen nut, je krijgt al hulp van mensen die weten wat ze doen.. Waarom aan mensen vragen die er niets van weten, inclusief Re... welke medici gaat nou even via internet hulp aanbieden zonder achtergrond kennis! Je had beter moeten weten Re. Zoek hulp, maar niet hier.
Ik zeg dat maar mij negeert ie.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:41 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Je wilt enkel horen dat medici slecht zijn en dat je geen pillen nodig hebt, maar dit heb je nodig als ze het zeggen... Niet omdat een of andere tiep jostie hier zegt dat het niet zo is.
Zijn post historie is ook best grappig:quote:
Ik heb in een scheur gelegen hier.quote:deze topic sluit aan bij de rest van mijn topics , het is een onderwerp dat vermeden wordt , mensen worden tegenwoordige gek verklaard als ze iets goeds willen doen , dat is al tijden zo trouwens .... robertlong is dood maar hij sprak dus blijkbaar wel de waarheid en daar ben ik het levende bewijs van. mensen doen maar iets en zijn zo overtuigd van wat ze denken dat ze te arrogant worden zich zelf in twijfel te trekken
doe normaalquote:Op donderdag 5 april 2007 16:30 schreef tinoz het volgende:
ff voor iedereen die het leuk vind mijn topics te verpesten : Opdonderen AUB ik zoek instant info over hoe ik vrij man kan blijven en de tijd dringt dus gaat heen en maak vooral geen kinderen. En voor moderators , jullie verwijdereren wel eens meer posts in topics dus verwijder de topics die nergens over gaan en laat mij gewoon praten met de mensen waarmee ik wil praten ? dat is toch waar fok voor bedoelt is ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |