APK nodigt je heel vriendelijk uit om deel te nemen aan dit reltopic:quote:Op dinsdag 3 april 2007 01:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ah, je bedoelt het op die manier. Ik dacht dat je mijn mening over mensen bedoelde.
Huub wilde dat Lieke met zijn broer ging praten/afspreken. Om zo te kijken of zn broer haar wel of niet vertrouwt. En dit terwijl Huub alles wat los en vast zit probeert te neuken! Dat vind ik pas ziek!quote:Op dinsdag 3 april 2007 01:42 schreef Taurus het volgende:
[..]
En een hoop surrealisme?! Dat kind heeft ze echt niet helemaal op 'n rijtje hoor, en Huub ook niet. Hoe kun je nou gebaseerd op 3 'afspraakjes' waarbij 'n beetje gezoend en gevoeld en oppervlakkig gekletst is zulke conclusies trekken als : "Lieverd ik zou graag wat meer bij je willen zijn, ik ben ontzettend trots op je, het voelt zo goed, je maakt me gelukkig, ik zit on top of the world met jou, stappenmetzijnbroertje?" Of hoorde ik dat laatste verkeerd? Ook achterlijk op zo'n korte termijn maar whatever.
Tsss... kan je tere zieltje dat niet aan??quote:Op dinsdag 3 april 2007 01:57 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
sssst daar mag je het niet over hebben![]()
Welke ideeen heb je nog voor hem ?quote:Op dinsdag 3 april 2007 02:01 schreef APK het volgende:
Huub zijn ideeen zijn op, weer Jaap pesten door hem wakker te maken.![]()
Mogen ze Brain nog gekker maken dan dat hij al is?quote:Op dinsdag 3 april 2007 02:03 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Welke ideeen heb je nog voor hem ?
De regels zijn zo strak geworden dat je wel heel erg originieel moet zijn.
Naar huis gaan omdat hij in een kleuterklas beland is?quote:Op dinsdag 3 april 2007 02:03 schreef Ashrak het volgende:
Welke ideeen heb je nog voor hem ?
De regels zijn zo strak geworden dat je wel heel erg originieel moet zijn.
Nog een paar minuten ... en als we ze mogen geloven wordt het morgen ook heel leuk.quote:Op dinsdag 3 april 2007 02:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Brainless weer wakker, gaat de goede kant, komop Huub doorzetten !!
Dat zit er niet in: hij kon niet wachten tot ie terug mocht naar die kleuterklasquote:Op dinsdag 3 april 2007 02:07 schreef APK het volgende:
[..]
Naar huis gaan omdat hij in een kleuterklas beland is?
Ja, dat zeggen ze al een paar weken. Maar helaas...quote:Op dinsdag 3 april 2007 02:07 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Nog een paar minuten ... en als we ze mogen geloven wordt het morgen ook heel leuk.
Nee joh .... gewoon lekker doorkleuteren.quote:Op dinsdag 3 april 2007 02:07 schreef APK het volgende:
[..]
Naar huis gaan omdat hij in een kleuterklas beland is?
NON STOP ROCKEN!quote:Op dinsdag 3 april 2007 02:08 schreef Leandra het volgende:
Dat zit er niet in: hij kon niet wachten tot ie terug mocht naar die kleuterklas![]()
Toen hij erin ging werd het pas een kleuterklasquote:Op dinsdag 3 april 2007 02:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zit er niet in: hij kon niet wachten tot ie terug mocht naar die kleuterklas![]()
oeeeeeeeeeeeeeeee, spannendquote:Op dinsdag 3 april 2007 02:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De wapens (=deksels) liggen al klaar ........
[afbeelding]
Met de kans op een paar miljoen en een villaquote:
Gelukkig is hij van de bierwannebeestofzuigsloerie afquote:Op dinsdag 3 april 2007 02:14 schreef APK het volgende:
[..]
NON STOP ROCKEN! [afbeelding]
Tot half drie met drie biertjes.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |