Maar die is nooit miljonair geweest. Waarom werd er dan gezegd: Iemand heeft opnieuw 10.000 euro ingelegd?quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:14 schreef havefun het volgende:
Trouwens ik denk dat ik weet hoe het zit. Die marrokaan komt.
Als Nena of Nicolaas zou komen zou het niet de keuze oud of nieuw zijn, dan zou het gewoon nieuw zijn en zou die hele keuze niet gemaakt kunnen worden. Dat zijn namelijk beide kijkcijfer kanonnen, en als die terug zouden willen laten ze dat echt niet afhangen van zo'n keuze van de bewoners.
Die Marrokaan komt dus terug en de redactie geeft de kijkers weer een leuke discussie over wie het gaat worden.
De redactie bepaald en is uiteraard afhankelijk van wie wil.quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:28 schreef the_undertaker het volgende:
Bepalen de bewoners nu wie er komt.. of komt er gewoon wilekeurig een van de oude garde
Oeps.. je hebt gelijkquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:33 schreef happyme28 het volgende:
AL? ze hadden al aan tafel moeten zitten, het is al over half 10
Volgends mij Zei Palma dat....!!quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:27 schreef kybe het volgende:
Sylvia is nu echt zielig bezig hoor,Lieke ervan beschuldigen dat ze haar boa over de lamp heeft gelegd![]()
sja als ze nou eens gewoon schoonmaken, maar nee ze bemoeien zich overal meequote:Op dinsdag 3 april 2007 09:35 schreef havefun het volgende:
Irritant lijkt me dat elke dag die klote schoonmakers s'ochtends om je heen.
Maar goed die mensen irriteren zich ook niet meer aan die camera's dus dan wen je daar ook wel aan.quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:36 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
sja als ze nou eens gewoon schoonmaken, maar nee ze bemoeien zich overal mee
Het is wel apart dat de schoonmakers, onderhoudsmensen meer te zeggen hebben dan de Miljonairs...quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:36 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
sja als ze nou eens gewoon schoonmaken, maar nee ze bemoeien zich overal mee
Ah okay dat had ik niet mee gekregen...quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:41 schreef kybe het volgende:
Sylvia vroeg aan Herma en Brenda of zij de boa over haar lamp hadden gehangen.Herma zei:nee,wij waren het niet.
Sylvia zei toen,nou dan weet ik al wie het gedaan heeft zij werkte gisteren wel en vandaag niet.
Misschien nog steeds hyperdepiep van de suikers zoals ze gisteren zei, maar ook omdat er wat staat te gebeuren, dan blijft ze ook zo hyperdepiepquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:39 schreef Clank het volgende:
Amanda met zonnebril op?
Natasia is aan het schreeuwen om te schreeuwen ofzo.. slaat nergens op.
Ja inderdaad Volgens mij vreest ze dat Nena weer terug komt.quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:44 schreef FSR het volgende:
Natasia is gewoon zenuwachtig voor de nwe bewoner... ze kan niet tegen veranderingen... en daarbij ze is uitgeput en kan de stress niet aan....
Jupz.. en het leuke is.. Bwian en Natasja zullen elkaar helemaal gek maken totdat hij / zij er is...quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:46 schreef havefun het volgende:
[..]
Ja inderdaad Volgens mij vreest ze dat Nena weer terug komt.
Ontbindingquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:50 schreef beequeen het volgende:
Volgens Zdngmw was Huub zijn hoofd in staat van ontbering.![]()
Echt waar?quote:
Misschien mag Nena gewoon niets bevestigen of ontkennen over dingen die nog komen gaan. Ze moet dan slim antwoorden en dan niets loslaten over haar positie.....Wacht! we hebben het over Nena.quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:58 schreef Varen het volgende:
Huub zijn garantie is verlopen
Meerderheid van stemmen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:01 schreef FSR het volgende:
Het is toch een unanieme stemming voor een oud Miljonair.. of een meerderheid van stemmen ?
Meerderheid van stemmen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:01 schreef FSR het volgende:
Het is toch een unanieme stemming voor een oud Miljonair.. of een meerderheid van stemmen ?
Op Huub zat tenminste nog garantiequote:
Meerderheid van stemmenquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:01 schreef FSR het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |