Die kan ze krijgen mits ze dan ook echt vertrektquote:Op dinsdag 3 april 2007 01:25 schreef akveor het volgende:
Natasie begint over dat ze over zes maanden een vette party wil... Nou we weten ondertussen wat dat betekend... zo een vet feest.... Ik kijk er naar uit...
Was je bijna ingelijfd Eendje en dan zou de helft van je post gewijzigd worden in een ModBreakquote:Op dinsdag 3 april 2007 01:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Neuh, maar ik vond het toen al vreemd, wat ik ook over haar zei, ze bleef maar positief.....
Nu pas zie ik dat het 'part of a bigger plan' was
Amanda heeft genoeg glijmiddel. Die glijdt regelmatig van haar stoel af, zo opgewonden is ze.quote:Op dinsdag 3 april 2007 01:27 schreef akveor het volgende:
Beste glijmiddel wat je kun gebruiken is Natuurlijk produkt zegt Brian... nou lekker dat on topic
.... en iemand die ooit met haar geneukt had op vakantie -terwijl haar vriend lag te slapen- heeft haar echte naam op fok! gepost.quote:Op dinsdag 3 april 2007 01:19 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Er kwam geen deeltje 2 van het Gaby topic me dunkt.
Zelfs toen al mijn berichten hier gedelete werden en ik voor het eerst in 7 jaar bans kreeg.... kwam het niet in mij opquote:Op dinsdag 3 april 2007 01:27 schreef Prospera het volgende:
[..]
Was je bijna ingelijfd Eendje en dan zou de helft van je post gewijzigd worden in een ModBreak![]()
En wat is daar verkeerd aanquote:Op dinsdag 3 april 2007 01:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Amanda heeft genoeg glijmiddel. Die glijdt regelmatig van haar stoel af, zo opgewonden is ze.
Ik niks... ik ben homofoob....quote:Op dinsdag 3 april 2007 01:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Tja, wat moeten we hier nou weer mee
[afbeelding]
Doodzwijgenquote:Op dinsdag 3 april 2007 01:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Ja, ze zal er gewoon zijn en dan kan het twee kanten op:quote:Op dinsdag 3 april 2007 01:30 schreef akveor het volgende:
Ik ben benieuwd of Lieke er woensdag wel is....
Schattig.quote:Op dinsdag 3 april 2007 01:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Wachten op de volgende keer dat Eric het een beetje erg gezellig maakt met Huub en al die blinde Huub-fans weer moord, brand en verkrachting schreeuwen... en weer aangifte willen doenquote:Op dinsdag 3 april 2007 01:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Kan mij niet voorstellen dat hij op zo'nquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |