Dan lopen ze nog vast bij die klote Linksys Wrt54gquote:Op maandag 2 april 2007 22:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
max connecties in je torrent programma lager zetten (rond de 200 ofzo)
Heeft de router een managemant interface (een 'eigen' webpagina dus) waarmee je in de logging van de verbinding kan kijken? Tik in IE eens het IP adres van de router in?quote:Op maandag 2 april 2007 22:07 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ik heb een router (niet wireless). Verder heb ik kabel van Chello.![]()
(genoeg informatie? Ben geen expert op dit gebied)
ik weet niet wat jij denktquote:
Ja die site heb ik gevonden. En nu?quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:44 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Heeft de router een managemant interface (een 'eigen' webpagina dus) waarmee je in de logging van de verbinding kan kijken? Tik in IE eens het IP adres van de router in?
[edit]
Als je dit IP adres niet weet: Start -> Run -> CMD. Daarna ipconfig/all. Kijk naar het adres dat bij 'default gateway' staat (192.168.x.y of 10.x.y.z waarbij x, y en z getallen zijn). Tik dit adres over in de adresbalk van IE.
Kan zelf niks vinden tussen logs waar echt errors oid in staat, heb een linksys wrt54g..quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:20 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Ga eens klikkerdeklik doen tot je iets van 'logfiles' of 'logging' ziet en kijk of je daar een reden tussenziet waarom je verbinding wegvalt??
Ik kan ook niets vinden, en ik heb ook een WRT54Gquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:36 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Kan zelf niks vinden tussen logs waar echt errors oid in staat, heb een linksys wrt54g..
Zak in je graf wil je, reageer dan niet.quote:Op maandag 2 april 2007 22:27 schreef NordicBlue het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |