En hier weer verder: game onquote:Op maandag 2 april 2007 20:54 schreef An24 het volgende:
[..]
![]()
Goed en snel gedaan zeg! Ik ben echt heel benieuwd!
effe kijken of ik iets leuks kan vindenquote:
Vers zijn ze 't lekkerst!quote:
tuuluk welquote:Op maandag 2 april 2007 21:04 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
effe kijken of ik iets leuks kan vinden
Als model zekerquote:Op maandag 2 april 2007 21:06 schreef An24 het volgende:
[..]
denk het ook...we hebben zo goed ons best gedaan!
Ikkequote:Op maandag 2 april 2007 22:42 schreef freud het volgende:
Trotse peer = vrolijk fruit?
Mooie pics hoor... Wanneer ga je weer een kook & fotokijk ding doen bij je thuis
Ik zie wat de bedoeling is en dat die is geslaagd. Ben er voor mezelf alleen nog niet uit of ik het mooi vind, maar die twijfel maakt het dan juist weer dat het beeld me aanspreekt, dus het werkt in ieder geval welquote:Op maandag 2 april 2007 22:03 schreef PdeHoog het volgende:
En waar was ik dan zo trots op zullen jullie denkenNou, op deze
[afbeelding]
En het waren leerzame momenten omdat we echt met z'n allen bezig zijn geweest om deze foto te makenErg tof
quote:Op maandag 2 april 2007 23:03 schreef prupke het volgende:
@ Pdehoog : toffe foto wel
quote:Op maandag 2 april 2007 23:03 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ik zie wat de bedoeling is en dat die is geslaagd. Ben er voor mezelf alleen nog niet uit of ik het mooi vind, maar die twijfel maakt het dan juist weer dat het beeld me aanspreekt, dus het werkt in ieder geval wel.
de uitstraling is idd heel erg verdrietig , maar ik denk ook dat een andere kleur achtergrond beter over zou komen dan wit.quote:Op maandag 2 april 2007 23:04 schreef ..zapper het volgende:
Oh en die foto van HMaster vind ik beetje verdrietig (de uitstraling, niet de uitvoering).
En wat voor kleur denk je dan aanquote:Op maandag 2 april 2007 23:27 schreef prupke het volgende:
[..]
de uitstraling is idd heel erg verdrietig , maar ik denk ook dat een andere kleur achtergrond beter over zou komen dan wit.
bv een bruinige kleur oidquote:
Mja, het verschil blijf je houden denk ik. Het nadeel met bruin is dat het niet zo mooi bij het zwarte staat denk ik, en je met kleur achtergronden snel overstraling krijgt. Ik denk dat je dan bij Laura van die bruine gloed zou krijgen als je een beetje je flitsers gebruikt. Ik zou dan zelf voor een grijstint gaan, en de foto in z/w. Dan ben je het verschil in huid grotendeels kwijt.quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:10 schreef prupke het volgende:
[..]
bv een bruinige kleur oid
lau komt hel erg bleek over en an24 is wat bruiner ... en dat komt met de gebruikte achtergrond niet mooi over (voor mij dan he )
Zwartwit is coolquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |