Op de site?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:51 schreef Etcetera het volgende:
wie is die blonde meidluna misschien?
links staan ginny en percy geloof ik
Ik vind de actrice, die Luna speelt, er echt apart uit zien op de poster. Ter vergelijkenis:quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:00 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Op de site?
vlnr: Ron, Ginny, Neville, Luna, Hermione, Harry.
je kan d'r ook nakend zien in "Mrs Henderson Presents"quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:07 schreef Koningin het volgende:
Ik had Tonks nog niet gezien.
[afbeelding]
Volgens mij is dat idd in de Hall of Prophecy. Ik vind het in ieder geval een stoer plaatjequote:Op zondag 27 mei 2007 10:29 schreef Silaz het volgende:
Ja idd, ik geloof dat dit dat stukje is met die profetitien (?) dat ze daarin vechten dus.. en als ze zo'n bal dus kapot schieten dat er allemaal gestaltes uitkomen enzo
Hij is inderdaad, net zoals Snape, geweldig gecastquote:Op zondag 27 mei 2007 12:03 schreef Ecthelion het volgende:
[..]
Volgens mij is dat idd in de Hall of Prophecy. Ik vind het in ieder geval een stoer plaatjeLucius is sowieso stoer en echt goed gecast!
![]()
Bij mij lijken de hoofdpersonen in m'n gedachten heel anders dan in de film of hoe ze zelfs beschreven worden! Ron bijvoorbeeld heeft in mijn verbeelding zwart haar!quote:Op zondag 27 mei 2007 12:26 schreef Silaz het volgende:
inderdaad, maar netzoals harry zelf.. hij leek gewoon precies op mijn gedachtes zeg maar.. dat kan ik soms gewoon niet snappen.. dat er gewoon precies zo'n iemand rondloopt... ( ik las het voor de films waren dusja xD)
Beetje vreemd voor iemand die meerdere malen beschreven wordt als roodharig en een familie van alleen maar roodharigen heeft (waar die familie dan ook om bekend staat).quote:Op zondag 27 mei 2007 23:37 schreef Ecthelion het volgende:
Ron bijvoorbeeld heeft in mijn verbeelding zwart haar!
Ik niet. Nooit gehad.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:48 schreef Adelante het volgende:
Ach, sinds de eerste film lees je de boeken ook alsof het die karakters zijn, die het meemaken. Alleen Dumbledore zie ik nog altijd als de eerste, die andere die er nu in zit is een gekke hulp sinterklaas.
Jah, ik weet dat het echt heel stom is, maar kan d'r niets aan doen. Als ik een boek lees, lees ik altijd snel over de beschrijvingen van personen en ruimtes. Misschien is dat een verklaring... Ron met zwart haar zie ik trouwens alleen voor me als ik het boek lees. Als je nu tegen me zegt: verbeeld je hoe Ron eruit ziet, dan heeft ie wel rood haarquote:Op zondag 27 mei 2007 23:42 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Beetje vreemd voor iemand die meerdere malen beschreven wordt als roodharig en een familie van alleen maar roodharigen heeft (waar die familie dan ook om bekend staat).
Ik laat me er weinig door afleiden als ik de boeken lees. Ik had natuurlijk al 3 boeken gelezen, voordat ik de films zag dus de personen zaten al best wel goed in m'n hoofd.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:48 schreef Adelante het volgende:
Ach, sinds de eerste film lees je de boeken ook alsof het die karakters zijn, die het meemaken. Alleen Dumbledore zie ik nog altijd als de eerste, die andere die er nu in zit is een gekke hulp sinterklaas.
Ik vraag me af hoe je je dat dan inbeeldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |