Ben je ook bekend met Dropkick Murphys? Die spelen ook voor een deel diezelfde nummers, maar dan weer in hun stijl, wat steviger.quote:Op donderdag 4 september 2008 13:40 schreef Helgi het volgende:
Schop.
Ik heb vandaag een cd van de Dubliners gekregen ik vind het hele leuke muziek.Leuk dat ik veel liedjes al ken.
Zijn het allemaal Ierse Folkliedjes ofzo?
Sommige liedjes kende ik al van The Pogues die hebben ook die liedjes gespeeld.
Ooh ok.quote:Op donderdag 4 september 2008 13:43 schreef SaskiaR het volgende:
Ja, ze spelen heel veel oude Ierse folkliedjes die door veel andere bands gespeeld worden. Op hun nieuwere cd's staan ook wel meer zelfgeschreven liedjes, ook erg mooi trouwens!
Ja ik heb wel is van de Dropkick Murphys gehoord maar nog niet zo vaak geluisterd ik zal is wat filmpjes op Youtube zoeken.quote:Op donderdag 4 september 2008 23:03 schreef FloggingMolly het volgende:
[..]
Ben je ook bekend met Dropkick Murphys? Die spelen ook voor een deel diezelfde nummers, maar dan weer in hun stijl, wat steviger.
Dubliners zijn tof!
Dubliners samen met the Pogues is dubbel zo goed:
Apart, ik heb nog nooit eerder een band gehoord zonder drums.quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:57 schreef SaskiaR het volgende:
Dat kloptmaar ze gebruiken soms wel Ierse slaginstrumenten zoals de bodhran.
Hmmm, misschien moet ik dat ook maar eens proberen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:59 schreef Helgi het volgende:
[..]
Apart, ik heb nog nooit eerder een band gehoord zonder drums.
Ben gister trouwens in slaap gevallen met de Dubliners aan.Wat denk je wat ik gedroomd heb? Dat ik in een Ierse pub zat te drinken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |