Dit bericht hebben jullie vast ook ontvangen?quote:Die droom over een perfecte dag aan het strand wordt werkelijkheid met comfortabele en klassieke mode voor het hele gezin. Jacks met capuchon,
T-shirts, mooie tricot jurken en cargobroeken lenen zich voor zowel zomerse activiteiten als ontspannen momenten samen met degenen die je lief zijn. Heerlijke frisse kleuren worden gecombineerd met zandbeige en wolkenwit, alsof ze zijn gemaakt voor vrije zomerse dagen. Als je nu bestelt, krijg je bovendien 10% korting op alle artikelen! De aanbieding geldt voor de H&M modecatalogi en de Shop online, maar niet voor de M by Madonna collectie en niet in combinatie met andere aanbiedingen. Je hoeft alleen maar kortingscode 7491 in te vullen. Geldig t/m 21 april 2007.
Wat je terugstuurt (via de post), moet je van het totaalbedrag van je bestelling aftrekken. Dan tel je er weer een euro bij (verzendkosten). Het bedrag dat je dan krijgt, maak je over aan H&M.quote:Op donderdag 12 april 2007 14:26 schreef Mikani het volgende:
Mijn pakketje is ook binnen! Alles paste maar sommige dingen vielen tegen dus die ga ik terugsturen. Het gratis jurkje is ook erg leuk! Hij schijnt alleen aan de onderkant iets door, opletten wat ik eronder draag dus.
Nu staat er op mijn retourticket ''Ruimte bestemd voor het aanbrengen van barcodesticker'', hier hoef ik toch niks te plakken? Want die barcode die bij mijn adres op de zak zat is half verschuurd.
En krijg ik nu een nieuwe factuur straks toegestuurd, of moet ik de kleren die ik houd alvast betalen?
Heb OP gelezen, maar dit wordt me niet echt duidelijk.
Dankje voor je snelle antwoord!quote:Op donderdag 12 april 2007 14:38 schreef Syrena het volgende:
[..]
Wat je terugstuurt (via de post), moet je van het totaalbedrag van je bestelling aftrekken. Dan tel je er weer een euro bij (verzendkosten). Het bedrag dat je dan krijgt, maak je over aan H&M.
Het retourticket plak je op het pakket dat je naar het postkantoor brengt. Zij plakken dan een barcode op je pakket en je krijgt zelf een controlestrookje mee. In het pakket stop je ook het formulier waar je op hebt geschreven wat je retourneert en waarom.
Een week of 2 dacht ik, tenzij je iets geretourneerd hebt, dan duurt het wat langer.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:20 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb voor de eerste keer besteld eind februari of begin maart, met maandfactuur, maar die factuur is er nou nog niet. Hoe lang duurt dat?
Jeeej, ik hoop het zoquote:Op donderdag 12 april 2007 16:33 schreef Addict89 het volgende:
Als er bij mij staat chauffeur onderweg heb ik het altijd dezelfde dag nog
Heb ik, en ook nog iets van de nalevering.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:35 schreef alors het volgende:
[..]
Een week of 2 dacht ik, tenzij je iets geretourneerd hebt, dan duurt het wat langer.
Kijk... het is natuurlijk wel zo dat je het artikel dermate hebt aangepast dat het niet meer gewoon te verkopen is. Ik zou het dan nog best logisch vinden dat ze het artikel niet meer terug nemen, danwel omruilen...quote:Op donderdag 12 april 2007 19:57 schreef Roeji het volgende:
Jeetje mina, net weer aan de lijn gehangen met de klantenservice. Had zo'n briefje gekregen ivm mn limiet. Mn account was geblokkeerd omdat ik te vaak de korting had gebruikt![]()
Wat is er nu gebeurd, ik had een bestelling tijdens het afrekenen uiteindelijk geannuleerd, maar de korting blijft ie dan wel onthouden. Toen ik vervolgens weer probeerde iets te bestellen bleef ie elke keer mekkeren over die korting dat die niet gecombineerd mocht worden. Aangezien ik dus een aantal maal heb geprobeerd om toch nog mn bestelling te plaatsen is dus mn account geblokkeerd. Daardoor werd mn bestelling dus niet verzonden en liep het totaal bedrag op en kwam ik vervolgens over mn limiet heen. Hoezo vicieuze cirkel en hoezo onduidelijkheid van het hele systeem van h&m.
Het is gewoon onduidelijk wat je actuele saldo is en het is dus nooit meteen te zien of je over je limiet zit. Is dus eigenlijk misleiding in mijn ogen.
Uiteindelijk is het probleem opgelost en volgende week komt mn pakket en moet ik wel een gedeelte onder rembours betalen. Maar dat maakt niet uit. Zolang het maar komt.
Wel nog een ander kloterijtje, ik had een 3 delig pak besteld (en enkele weken geleden ontvangen). Ik heb het door mn moeder wat beter passend laten maken en nu ging ik vandaag voor de laatste keer passen en wat blijkt, enorm kleurverschil tussen de rok en de rest. De rok is gewoon niet zwart, maar meer heel donkerblauw. De blazer en de broek hebben wel dezelfde kleur zwart. Ik dat probleem dus ook aan de klantenservice voor gelegd, kerel wist er geen raad mee en een collega van hem belt me nog terug hierover.
Ik hoop toch maar dat er iets mee gedaan wordt. Ik kan de blazer en de rok niet samen dragen door het kleurverschil. En tja dan heb ik daar dus een rok voor jan met de korte achternaam liggen. Ik had dit pak voor sollicitaties gekocht, nu kan het dus gewoon de kast in als misbaksel als ze er niks mee doen.
Klopt wat je zegt. Maar ik ga ervan uit als ik een kompleet pak koop dat het ook bij elkaar past en dat dus niet de kleur verschilt. En daarom wil ik graag een rok in dezelfde kleur als de rest.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Kijk... het is natuurlijk wel zo dat je het artikel dermate hebt aangepast dat het niet meer gewoon te verkopen is. Ik zou het dan nog best logisch vinden dat ze het artikel niet meer terug nemen, danwel omruilen...
Natuurlijk hoop ik voor je dat ze het wel weten te fixen...
Heb ik dus niks aan die 10% kortingquote:Op donderdag 12 april 2007 22:39 schreef ChilllayD het volgende:
ja, ik geloof 4,90
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |