Lees even de OP daar staat alle info die je nodig hebt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:22 schreef Marloes het volgende:
Goed.. Ik heb dus dingen besteld maar ik wil niks houden. Wat kan ik nu het beste doen? Naar de winkel terugbrengen? Naar 't postkantoor? Ik snap er niet zoveel van
quote:Op woensdag 11 april 2007 07:18 schreef melanie_the_miss het volgende:
yeah! een 44 besteld hopen dat parelsmouth de 42 kan bemachtigen kan ik passen
Dat was dan ook hoogstwaarschijnlijk de laatstequote:Op woensdag 11 april 2007 08:59 schreef Addict89 het volgende:
Toch mooi net op tijd wakker om jeans voor 9.90 te scorenKijk ik 1 minuutje later, is ie uitverkocht
De 25ste gaat de nieuwe open, maar volgens mij gaat de oude dan gewoon dicht. Tenminste, ik ving iets op over verhuizen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:40 schreef MarkSP2 het volgende:
Ik heb van iemand gehoord dat 28 april een mannen H&M in Leeuwarden open zal gaan. Weet iemand of dit waar is of niet? Ik zou het graag willen weten.![]()
Mijn bestelling ook, sinds 5 Aprilquote:Op woensdag 11 april 2007 12:02 schreef Syrena het volgende:
Mijn bestelling is nog steeds manco. Hmz.
Hier idem, misschien door pasen.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:21 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Mijn bestelling ook, sinds 5 AprilSinds maandagmiddag stond mijn bestelling op verzonden...
quote:Op woensdag 11 april 2007 12:08 schreef Lollifant het volgende:
Ik heb net post gehad van de H&M met een nieuwe kortingscode:
10% korting op hele assortiment (behalve madonnakleren): 7491
Geldig tot 21-4-2007
Zeau, hèhè, bestelling wordt gesorteerdquote:Op woensdag 11 april 2007 12:21 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Mijn bestelling ook, sinds 5 AprilSinds maandagmiddag stond mijn bestelling op verzonden...
Nee daarom is het ook zo raar.. en nee er stond niet bij hoelang het ongeveer zou duren.. Misschien zoek geraakt bij de tnt?quote:Op woensdag 11 april 2007 13:46 schreef ChilllayD het volgende:
Mijn 1e keer bestelling (online) was binnen 8 dagen geloof ik.
Ik heb nog nooit via de catalogus besteld... staat er geen bepaalde tijd vermeld met hoelang het kan duren?
Online shoppen staat op 1 a 2 weken levering.
Tenzij je pech hebt, als de dingen niet op voorraad zijn.
Heb je wel een soort van bevestiging gehad?
Dit bericht hebben jullie vast ook ontvangen?quote:Die droom over een perfecte dag aan het strand wordt werkelijkheid met comfortabele en klassieke mode voor het hele gezin. Jacks met capuchon,
T-shirts, mooie tricot jurken en cargobroeken lenen zich voor zowel zomerse activiteiten als ontspannen momenten samen met degenen die je lief zijn. Heerlijke frisse kleuren worden gecombineerd met zandbeige en wolkenwit, alsof ze zijn gemaakt voor vrije zomerse dagen. Als je nu bestelt, krijg je bovendien 10% korting op alle artikelen! De aanbieding geldt voor de H&M modecatalogi en de Shop online, maar niet voor de M by Madonna collectie en niet in combinatie met andere aanbiedingen. Je hoeft alleen maar kortingscode 7491 in te vullen. Geldig t/m 21 april 2007.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |