Wow, ik denk dat een hoop mensen zich aardig genaaid gaan voelenquote:Op maandag 9 april 2007 18:05 schreef ctrladdict het volgende:
Voor de mensen in Amsterdam, in de Kalvertoren hangen momenteel een aantal broeken, jurken en trenchcoats van Victor & Rolf H&M collectie van vorig jaar voor 50%
De kimono staat weer op de site. Diverse maten zelfs.quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:00 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
oei den haag is wel ver
Misschien in de vakantie eens kijken (heb ook geen OV ofzo)
Niemand weet of hij in Rotterdam is te krijgen?
parselmouth bijvoorbeeld![]()
WElke maat heb je nodig? Overigens valt ie redelijk normaal kwa maat, alleen doordat het niet elastisch is moest ik, vanwege de taille toch wel zeker een maat (of zelfs 2) groter nemen. Anders krijg je m niet aan.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:00 schreef melanie_the_miss het volgende:net uitverkocht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zou die er morgen vroeg weer staan?
Ik heb normaal 42quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:36 schreef Roeji het volgende:
[..]
WElke maat heb je nodig? Overigens valt ie redelijk normaal kwa maat, alleen doordat het niet elastisch is moest ik, vanwege de taille toch wel zeker een maat (of zelfs 2) groter nemen. Anders krijg je m niet aan.
Ja kun je het beste doen. Ik heb die met dat dessin met dat roze enzo erin gepast. Moest ook 44 nemen om hem aan te krijgen. Uiteindelijk heb ik die toch maar niet genomen. Wel die zwart met wit staat al enige tijd in bestelling.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:05 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik heb normaal 42
Die is steeds uitverkocht, heb 40 gepast en die zat iets te strak dus ik denk dat ik 42 kan nemen.. Als ik bestel bestel ik denk ik 42 en 44 voor de zekerheid.
Hm ik kreeg 40 wel gewoon aan. Maar je kon alles lezen ds hij zat gewoon niet mooiquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:42 schreef Roeji het volgende:
[..]
Ja kun je het beste doen. Ik heb die met dat dessin met dat roze enzo erin gepast. Moest ook 44 nemen om hem aan te krijgen. Uiteindelijk heb ik die toch maar niet genomen. Wel die zwart met wit staat al enige tijd in bestelling.
Typisch, ik loop rond in S of 36 terwijl ik normaal toch echt niet zo klein moet hebben. Ben wel niet al te groot van voren...quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:14 schreef parselmouth het volgende:
Die maten van Divided
Moest van een jurkje gewoon maat 38 hebben en die zit nog strak bij m'n boobs... Terwijl ik normaal gesproken makkelijk in een 34 of 36 kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |